Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia do postępowania pn. Przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, adaptacyjnych w ramach oferty "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Klubu "Senior+" w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach
Ogłoszenie nr 510160934-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.
Gmina Międzyzdroje: Przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, adaptacyjnych w ramach oferty "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Klubu "Senior+" w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562464-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyzdroje, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, woj. , państwo Polska, tel. 913 275 652, e-mail um@miedzyzdroje.pl, faks 913275630.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyzdroje.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, adaptacyjnych w ramach oferty "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Klubu "Senior+" w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RI.ZP.271.13.2020.AR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: "Przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach,", poprzez: " przebudowa oraz remont pomieszczeń demontaż istniejących urządzeń kuchennych demontaż wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie wyburzeń zgodnie z załącznikiem graficznym montaż drzwi wewnętrznych wykonanie podciągów i nadproży wykonanie nowych ścianek murowanych wykonanie wylewki betonowej oraz montaż wykładziny PCV tynkowanie ścian i sufitów malowanie ścian i sufitów montaż płytek podłogowych (pom. aneks kuchenny, WC, szatnia) i ściennych do 2,0 m wysokości (pom. aneks kuchenny, WC) montaż urządzeń sanitarnych (biały montaż + stelaże podtynkowe) montaż oświetlenia montaż elementów wyposażenia pomieszczeń - zgodnie z załącznikiem graficznym i opisem obudowanie stropu drewnianego od dołu systemem GKF w klasie REI 60 odporności ogniowej wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wody zimnej i ciepłej wymiana instalacji centralnego ogrzewania wymiana grzejników pod warunkiem spełnienia wymagań określonych obowiązującymi przepisami prawa. 2. Lokalizacja inwestycji: Zakres robót obejmuje część parteru obiektu ul. Kolejowa 33, Międzyzdroje, teren działki nr 179 obręb 21 Międzyzdroje Do ww. obiektu gmina Międzyzdroje posiada tytuł prawny - własność. Lokalizacja przedmiotowej instalacji jest określona w programie funkcjonalno-użytkowym na mapach. 3. Układ funkcjonalno-przestrzenny. Program funkcjonalno-żytkowy - "przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, adaptacyjnych w ramach oferty "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Klubu "Senior+" w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach". 4. Opis materiałów użytych do inwestycji Ogólne wymagania i Normy zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym. 5. Gwarancja i atesty Wykonany przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, termin gwarancji zaczyna biec w dniu odbioru faktycznego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego ostatecznym protokołem odbioru. Przy odbiorze wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne na dostarczone urządzenia, regulamin użytkowania. 6. Pozostałe informacje Podane w programie funkcjonalno-użytkowym przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub lepsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy mogą być zastąpione przez inne, równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiar i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym. Przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy p.z.p.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45332000-3, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przeprowadzenie prac budowlanych remontowo, aranżacyjno, adaptacyjnych w ramach oferty "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Klubu "Senior+" w ramach zadania "Moduł I pn. Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu "Senior+"/Klubu "Senior+" w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020"" na działce nr 179 obręb 21, przy ulicy Kolejowej 33 w Międzyzdrojach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020 Wartość bez VAT 154143.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Andrzej Granat tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 197085.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aneta Różańska Data wytworzenia:
28 sie 2020
Osoba dodająca informacje
Tomasz Rychłowski Data publikacji:
28 sie 2020, godz. 14:38
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Rychłowski Data aktualizacji:
28 sie 2020, godz. 14:38