brak tytułu
OGŁOSZENIE
Zgodnie z art. 3 a Ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593, z 2002 Nr 113, poz.984, Nr 214, poz.1806, z 2005 r. Nr 10, poz.71, Nr 23, poz.192, Nr 122, poz.1020 oraz z 2006 r. Nr 79, poz. 549 i Nr 169, poz. 1201)
Burmistrz Międzyzdrojów
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Określenie stanowiska urzędniczego: stanowisko pracy ds. finansowych w Referacie Budżetu i Finansów.
II. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe prawnicze lub ekonomiczne (magisterskie),
2. znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów informatycznych,
3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
4. korzystanie z pełni praw publicznych,
5. kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne i powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania pożądane.
- komunikatywność, rzetelność i systematyczność,
- wysoka kultura osobista.
III. Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie m.in. :
prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatków i opłat lokalnych oraz windykacją należności z tytułu podatków i opłat,
księgowanie podatku od nieruchomości od osób prawnych i opłaty targowej,
księgowanie opłat za wydanie i korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
zastępstwo kasjera.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1/ list motywacyjny,
2/ życiorys (CV),
3/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4/ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopia dyplomu szkoły wyższej,
5/ kserokopie zaświadczeń o zakończonych kursach i szkoleniach,
6/ kserokopie świadectw pracy,
7/oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8/ oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne (w przypadku zatrudnienia, pracownik zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
9/ zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku pracy ds. finansowych.
Dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5 osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres urzędu, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. finansowych” w terminie do dnia 23 stycznia 2007 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.miedzyzdroje.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach.
Międzyzdroje, 05.01. 2007 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
05 sty 2007
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
05 sty 2007, godz. 13:01
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
05 sty 2007, godz. 13:01