brak tytułu
ZarządzenieNr 158/FIN/06
BurmistrzaMiędzyzdrojów
z dnia11 sierpnia 2006 roku
w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2006r.
Na podstawie art. 198ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. finansach publicznych ( DZ.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 i Nr 169, poz.1420 oraz z 2006r. Nr 45, poz. 319)oraz Uchwały Nr X/82/99 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 20 czerwca 1999r. w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy
zarządza się, co następuje :
§ 1.Ustala się informację o przebiegu wykonania budżetu gminy zaI półrocze 2006 roku ,
według której:
1/ plan dochodów ogółem po dokonanych zmianach wynosi 22 117 619,00zł wykonanie dochodów12 208 264,28 zł zgodnie z załącznikiem nr 1 ,
2/ plan wydatków ogółem po dokonanych zmianach wynosi 28 079 365,00 zł wykonanie wydatków10 005 916,55 zł zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 ,
3/ plan dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę1 699 104,00 zł wykonanie dochodów818 252,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 4,
4/ plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 699 104,00 zł wykonanie wydatków 578 371,02 zł zgodnie z załącznikiem nr 5,
5/ wykonanie zadań publicznych wynikających z porozumienia zawartego z Zarządem Powiatu Kamieńskiego w sprawie finansowania prac związanych z administrowaniem drogami powiatowymi zgodnie z załącznikiem nr 6,
6/ zestawienie przychodów i kosztów zakładów budżetowych oraz funduszu celowego nasumę bilansową 1 760 523,22 złzgodnie z załącznikiem nr 7 ,
7/ informacja z wykonania wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne Gminy zgodnie z załącznikiem nr 8,
8/ omówienie wykonania budżetu gminy wgzałącznika nr 9,
9/ stan należnościwymagalnych wynosi 2 492 566,56 złzgodnie zzałącznikiemnr 10,
10/ stan zobowiązań wynosi4 291 069,40 zł, w tym wymagalnych 256 647,40 złzgodnie załącznikiem nr 11.
§ 2.Informację , o którejmowa w § 1 przekazuje się :
1. Radzie Miejskiej,
2. Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Szczecinie.
§ 3.Wykonanie zarządzenia powierza się SkarbnikowiMiasta .
§ 4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik nr 1 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 95.00Kb) | 2006-08-17 11:40:18 | 0 | |
zalacznik nr 2 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 224.50Kb) | 2006-08-17 11:40:18 | 0 | |
zalacznik nr 3 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 47.00Kb) | 2006-08-17 11:40:19 | 0 | |
zalacznik nr 4 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 18.00Kb) | 2006-08-17 11:40:19 | 0 | |
zalacznik nr 5 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 24.00Kb) | 2006-08-17 11:40:19 | 0 | |
zalacznik nr 6 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 16.00Kb) | 2006-08-17 11:40:19 | 0 | |
zalacznik nr 7 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 23.50Kb) | 2006-08-17 11:44:51 | 0 | |
zalacznik nr 8 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 27.00Kb) | 2006-08-17 11:44:51 | 0 | |
zalacznik nr 9 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 135.00Kb) | 2006-08-17 11:44:51 | 0 | |
zalacznik nr 10 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 31.50Kb) | 2006-08-17 11:44:51 | 0 | |
zalacznik nr 11 do zarzadzenia nr 158 fin 06 (XLS, 21.00Kb) | 2006-08-17 11:44:51 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
17 sie 2006
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
17 sie 2006, godz. 11:39
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
17 sie 2006, godz. 11:44