Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

brak tytułu


Zarządzenie Nr 232/Sek/06

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 28 listopada 2006 r.

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji wartości niematerialnych i prawnych, oraz pozostałych środków trwałych w używaniu będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz,U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, póz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 i Nr 167, poz. 1759 oraz z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175 poz. 1457) zarządzam:

§ 1 Przeprowadzić inwentaryzację wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu będących na wyposażeniu Urzędu miejskiego w Międzyzdrojach.

§ 2 W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję w składzie:

  1. Marta Trojan - Przewodniczący Komisji

  2. Grażyna Dubako - Członek Komisji

  3. Władysław Juszkiewicz - Członek Komisji

§ 3 Komisja w składzie jak wyżej przeprowadzi inwentaryzację według stanu na dzień 30 listopada 2006r.

§ 4 Komisja sporządzi protokół z przeprowadzonej inwentaryzacji w terminie do dnia 8 grudnia 2006 r.

§ 5 . Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
30 lis 2006

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
30 lis 2006, godz. 10:45

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
30 lis 2006, godz. 10:45