Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

brak tytułu


Zarządzenie Nr 10/ ITI / 2005

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 17 stycznia 2005 roku

w sprawie powołania Komisji Przetargowej

Na podstawie art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 ) zarządza, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania na wykonanie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach w latach 2005 - 2007 w następującym składzie:

1. Przewodniczący Komisji - Marian Matysiak

2. Sekretarz Komisji - Jolanta Spychalska

3. Członek Komisji - Marian Kowalewski

§ 2. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania, zakończy z dniem podpisania umowy.

§ 3. Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji Przetargowej.

§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
19 sty 2005

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
19 sty 2005, godz. 08:55

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
19 sty 2005, godz. 08:55