Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

brak tytułu


Zarządzenie Nr 92/Sek/05

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 23 czerwca 2005 r.

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej

środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu, będących

w ewidencji Ochotniczych Straży Pożarnych Międzyzdroje - Lubin.

Na podstawie art. 18 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 i z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984 i Nr 153, poz.1271 i Nr 214, poz. 1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz.1568 oraz z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 214, poz. 1806) zarządza się, co następuje:

* 1. Przeprowadzenie spisu z natury pozostałych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu będących w ewidencji Ochotniczych Straży Pożarnych Międzyzdroje - Lubin.

* 2. W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję w składzie :

1/ Marian Kowalewski - Przewodniczący Komisji

2/ Janusz Kalemba - Członek Komisji

3/ Zbigniew Szczerbicki - Członek Komisji (przekazujący mienie)

4/ Sławomir Piotrowski - Członek Komisji (przyjmujący mienie)

* 3. Komisja w składzie jak wyżej dokona spisu inwentaryzacyjnego wg stanu na dzień 24.06.2005 r.

* 4. Termin prac Komisji wyznaczam w dniach od 24 czerwca 2005 r. do dnia 27 czerwca 2005 r. i przedłożenia protokołu w dniu 29 czerwca 2005 r..

* 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
08 lip 2005

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
08 lip 2005, godz. 09:26

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
08 lip 2005, godz. 09:26