brak tytułu
ZARZĄDZENIE NR 163/SEK/05
BURMISTRZA MIASTA MIĘDZYZDROJE
z dnia 26 października 2005 r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej
mienia - pozostałych środków trwałych w używaniu i środków
trwałych Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz,U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, póz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 i Nr 167, poz. 1759 oraz z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175 poz. 1457) zarządzam:
* 1. Przeprowadzenie spisu z natury pozostałych środków trwałych w używaniu i środków trwałych będących w ewidencji Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach (siedziba Urzędu Miejskiego, GKRPA, OPS).
* 2. Osobą odpowiedzialną materialnie jest Marian Kowalewski - Inspektor ds. Kancelarii Ogólnej i Archiwum.
* 3. W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję w składzie :
1/ Eugeniusz Suchłabowicz - Przewodniczący Komisji
2/ Janusz Kalemba - Członek Komisji
3/ Jadwiga Bober - Członek Komisji
4/ Marian Kowalewski - Osoba odpowiedzialna materialnie
* 4. Komisja w składzie jak wyżej dokona spisu inwentaryzacyjnego wg stanu na dzień 31.10.2005 roku.
* 5. Termin prac Komisji i przedłożenia protokołu ustalam na dni od 02.11.2005 do 18.11.2005 r.
* 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
29 lis 2005
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
29 lis 2005, godz. 13:35
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
29 lis 2005, godz. 13:35