brak tytułu
Zarządzenie Nr 92/Sek/04
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 18 maja 2004 r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej pozostałych środków trwałych w używaniu oraz ich przekazania do Zakładu Ochrony
Środowiska w Międzyzdrojach.
Na podstawie art.30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (DZ. U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591 i z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984 i Nr 153, poz.1271 i Nr 214, poz. 1806 oraz z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz.1568) zarządza się, co następuje:
§ 1. Przeprowadzenie spisu z natury pozostałych środków trwałych w używaniu będących w ewidencji Urzędu Miejskiego i przekazania do Zakładu Ochrony Środowiska. Przekazaniu podlegają:
• Tablice - gabloty
• Donice parkowe
• Ławki parkowe
• Iluminacja świąteczna
§ 2. W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powałuję komisję w składzie :
l/ Eugeniusz Suchłabowicz - Przewodniczący Komisji
2/ Marian Kowalewski - Członek Komisji (przekazujący mienie)
3/ Henryk Kamiński - Członek Komisji (przyjmujący mienie)
§ 3. Komisja w składzie jak wyżej dokona spisu inwentaryzacyjnego wg stanu na dzień 30.04.2004 r.
§ 4. Termin prac Komisji wyznaczani w dniach od 19 maja do dnia 20 maja 2004 r. i przedłożenia protokołu na dzień 24 maja 2004 r..
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
03 lis 2004
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
03 lis 2004, godz. 11:06
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
03 lis 2004, godz. 11:06