Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

brak tytułu


Zarządzenie nr 143/Sek/04

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 27 sierpnia 2004 r.

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej

środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu, będących

w ewidencji Ochotniczych Straży Pożarnych Międzyzdroje - Lubin.

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591 i z 2002 r. Nr 23, póz. 220, Nr 62, póz. 558, Nr 113, póz. 984 i Nr 153, poz.1271 i Nr 214, póz. 1806 oraz. z 2003 r. Nr 80, póz. 717 i Nr 162, poz.1568 oraz z 2004 r. Nr 102,poz. 1055 i Nr 116, póz. 1203) zarządza się, co następuje:

§ 1. Przeprowadzenie spisu z natury pozostałych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu będących w ewidencji Ochotniczych Straży Pożarnych Międzyzdroje - Lubin.

§ 2. W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję w składzie :

l/ Marian Kowalewski - Przewodniczący Komisji

2/ Eugeniusz Suchłabowicz - Członek Komisji

3/ Krzysztof Gawina - Członek Komisji (przekazujący mienie)

4/ Zbigniew Szczerbicki - Członek Komisji (przyjmujący mienie)

§ 3. Komisja w składzie jak wyżej dokona spisu inwentaryzacyjnego wg stanu na dzień 29.08.2004 r.

§ 4. Termin prac Komisji wyznaczam w dniach od 30 sierpnia 2004 do dnia 3 września 2004 r. i przedłożenia protokołu w dniu 8 września 2004 r..

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
03 lis 2004

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
03 lis 2004, godz. 11:06

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
03 lis 2004, godz. 11:06