brak tytułu
Zarządzenie nr 143/Sek/04
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 27 sierpnia 2004 r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej
środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu, będących
w ewidencji Ochotniczych Straży Pożarnych Międzyzdroje - Lubin.
Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591 i z 2002 r. Nr 23, póz. 220, Nr 62, póz. 558, Nr 113, póz. 984 i Nr 153, poz.1271 i Nr 214, póz. 1806 oraz. z 2003 r. Nr 80, póz. 717 i Nr 162, poz.1568 oraz z 2004 r. Nr 102,poz. 1055 i Nr 116, póz. 1203) zarządza się, co następuje:
§ 1. Przeprowadzenie spisu z natury pozostałych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu będących w ewidencji Ochotniczych Straży Pożarnych Międzyzdroje - Lubin.
§ 2. W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję w składzie :
l/ Marian Kowalewski - Przewodniczący Komisji
2/ Eugeniusz Suchłabowicz - Członek Komisji
3/ Krzysztof Gawina - Członek Komisji (przekazujący mienie)
4/ Zbigniew Szczerbicki - Członek Komisji (przyjmujący mienie)
§ 3. Komisja w składzie jak wyżej dokona spisu inwentaryzacyjnego wg stanu na dzień 29.08.2004 r.
§ 4. Termin prac Komisji wyznaczam w dniach od 30 sierpnia 2004 do dnia 3 września 2004 r. i przedłożenia protokołu w dniu 8 września 2004 r..
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
03 lis 2004
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
03 lis 2004, godz. 11:06
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
03 lis 2004, godz. 11:06