Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

brak tytułu


OGŁOSZENIE

Zgodnie z art.3a Ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych - /Dz.U. nr 142, poz.1593 z 2001r., Dz.U. nr 113,poz.984, Dz.U. nr 214 ,poz.1806 z 2002r. oraz Dz.U. nr 10,poz.71,Dz.U. nr 23,poz.192, Dz.U. nr 122,poz.1020 z 2005r./

I. Nazwa i adres jednostki - Urząd Miejski w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5.

Urząd Miejski w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5 poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze.

II. Określenie stanowiska urzędniczego.

Kierownik referatu infrastruktury technicznej i inwestycji.

III. Określenie stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz przysługujących dodatków.

Zgodnie z rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005r.w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich /Dz.U. nr 146 ,poz.1223/.

Kategoria zaszeregowania XIII-XVIII

Stawka dodatku funkcyjnego - do 6.

IV. Określenie wymagań związanych ze kierowniczym stanowiskiem urzędniczym.

O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które spełniają warunki zawarte w art.3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych.

V. Kandydat na stanowisko Kierownika referatu infrastruktury technicznej i inwestycji musi posiadać:

Wymagania konieczne:

-wykształcenie wyższe /preferowane wykształcenie techniczne lub ekonomiczne /, co najmniej 4 letni staż pracy

-znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

-biegła znajomość ustawy o zamówieniach publicznych.

Wymagania pożądane:

-Zdolności organizacyjne.

-Umiejętność kierowania pracą zespołu.

VI. Zakres zadań wykonywanych na Kierownika referatu infrastruktury technicznej i inwestycji

-osobiste prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych,

-kierowanie i nadzór nad inwestycjami gminnymi,

-nadzór nad gospodarką komunalną i ochroną środowiska, drogownictwem i utrzymaniem zieleni miejskiej.

VII. Kandydat na stanowisko musi złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:

1/ list motywacyjny,

2/ życiorys,

3/ kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,

4/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

5/ kserokopie zaświadczeń o zakończonych kursach i szkoleniach,

6/ kserokopie świadectw pracy,

7/oświadczenie o niekaralności,

8/ zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku kierownika referatu.

Dokumenty należy składać do dnia 28.02. 2006 r. do godziny 10,00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5.

Międzyzdroje 09.02. 2006r.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
09 lut 2006

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
09 lut 2006, godz. 09:19

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
09 lut 2006, godz. 09:19