brak tytułu
OGŁOSZENIE
Zgodnie z art.3a Ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych - /Dz.U. nr 142, poz.1593 z 2001r., Dz.U. nr 113,poz.984, Dz.U. nr 214 ,poz.1806 z 2002r. oraz Dz.U. nr 10,poz.71,Dz.U. nr 23,poz.192, Dz.U. nr 122,poz.1020 z 2005r./
I. Nazwa i adres jednostki - Urząd Miejski w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5.
Urząd Miejski w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5 poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze.
II. Określenie stanowiska urzędniczego.
Kierownik referatu infrastruktury technicznej i inwestycji.
III. Określenie stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz przysługujących dodatków.
Zgodnie z rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005r.w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich /Dz.U. nr 146 ,poz.1223/.
Kategoria zaszeregowania XIII-XVIII
Stawka dodatku funkcyjnego - do 6.
IV. Określenie wymagań związanych ze kierowniczym stanowiskiem urzędniczym.
O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które spełniają warunki zawarte w art.3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych.
V. Kandydat na stanowisko Kierownika referatu infrastruktury technicznej i inwestycji musi posiadać:
Wymagania konieczne:
-wykształcenie wyższe /preferowane wykształcenie techniczne lub ekonomiczne /, co najmniej 4 letni staż pracy
-znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
-biegła znajomość ustawy o zamówieniach publicznych.
Wymagania pożądane:
-Zdolności organizacyjne.
-Umiejętność kierowania pracą zespołu.
VI. Zakres zadań wykonywanych na Kierownika referatu infrastruktury technicznej i inwestycji
-osobiste prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych,
-kierowanie i nadzór nad inwestycjami gminnymi,
-nadzór nad gospodarką komunalną i ochroną środowiska, drogownictwem i utrzymaniem zieleni miejskiej.
VII. Kandydat na stanowisko musi złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
1/ list motywacyjny,
2/ życiorys,
3/ kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,
4/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5/ kserokopie zaświadczeń o zakończonych kursach i szkoleniach,
6/ kserokopie świadectw pracy,
7/oświadczenie o niekaralności,
8/ zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku kierownika referatu.
Dokumenty należy składać do dnia 28.02. 2006 r. do godziny 10,00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5.
Międzyzdroje 09.02. 2006r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
09 lut 2006
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
09 lut 2006, godz. 09:19
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
09 lut 2006, godz. 09:19