brak tytułu
OGŁOSZENIE
Zgodnie z art.3a Ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych - /Dz.U. nr 142, poz.1593 z 2001r., Dz.U. nr 113,poz.984, Dz.U. nr 214, poz.1806 z 2002r. oraz Dz.U. nr 10,poz.71,Dz.U. nr 23,poz.192, Dz.U. nr 122,poz.1020 z 2005r./
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miejski w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5.
Urząd Miejski w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5 poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze.
II. Określenie stanowiska urzędniczego.
Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej.
III. Określenie stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz przysługujących dodatków.
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005r.w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich /Dz.U. nr 146 ,poz.1223/.
Kategoria zaszeregowania XII-XVI
IV. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym.
O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które spełniają warunki zawarte w art. 3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych.
V. Kandydat na stanowisko inspektora ds. ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, co najmniej 4 letni staż pracy,
- znajomość zagadnień z zakresu działalności gospodarczej,
- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
Wymagania pożądane:
Komunikatywność, znajomość programów komputerowych.
VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora ds. ewidencji działalności gospodarczej:
-prowadzenie spraw związanych z wpisami do ewidencji działalności gospodarczej,
-prowadzenie spraw objętych ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawą o transporcie drogowym.
- prowadzenie spraw z zakresu handlu na targowiskach /handlu obwoźnego/.
VII. Kandydat na stanowisko musi złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
1/ list motywacyjny,
2/ życiorys,
3/ kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,
4/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5/ kserokopie zaświadczeń o zakończonych kursach i szkoleniach,
6/kserokopie świadectw pracy,
7/oświadczenie o niekaralności,
8/ zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku inspektora ds. ewidencji działalności gospodarczej.
Dokumenty należy składać do dnia 14 marca 2006 r. do godziny 15.00
w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5.
Międzyzdroje 21.02. 2006r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
22 lut 2006
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
22 lut 2006, godz. 13:24
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
22 lut 2006, godz. 13:24