Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

brak tytułu


OGŁOSZENIE

Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich 8

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze

I. Określenie stanowiska urzędniczego.

referent administracyjno-biurowy

II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:

O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:

  1. posiadają obywatelstwo polskie,

  2. mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,

  3. nie były prawomocnie skazane za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.

Kandydat na stanowisko referenta administracyjno-biurowego musi posiadać:

Wymagania konieczne:

  • ukończoną co najmniej szkołę średnią,

  • podstawowa znajomość obsługi komputera,

  • systematyczność i dokładność,

  • orzeczony lekki stopień niepełnosprawności,

  • status osoby bezrobotnej,

Wymagania pożądane:

- ogólne przygotowanie do pracy w biurze,

- operatywność i elastyczność w rozwiązywaniu problemów,

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku referenta administracyjno-biurowego:

  1. prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-biurową OPS,

  2. prowadzenie rejestrów korespondencji,

  3. przygotowanie dokumentów służących ustaleniu prawa do świadczeń rodzinnych,

  4. nadzór nad terminowością załatwianych spraw - zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego,

  5. pozyskiwanie funduszy unijnych,

Kandydat na stanowisko musi złożyć:

  1. podanie o przyjęcie do pracy (list motywacyjny),

  2. życiorys - CV,

  3. kwestionariusz osobowy wraz ze zdjęciem,

  4. dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (świadectwo ukończenia szkoły, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

  5. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,

  6. dokumenty potwierdzające okres zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach),

  7. zaświadczenie o niekaralności,

  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

  9. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. aktualne zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku referenta administracyjno-biurowego.

Dokumenty należy składać w siedzibie OPS w Międzyzdrojach przy ul. Książąt Pomorskich 8 do dnia 17.07.2006r. do godziny 15.00.

Kandydaci, którzy złożą oferty zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
29 cze 2006

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
29 cze 2006, godz. 13:00

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
29 cze 2006, godz. 13:00