Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

brak tytułu


Burmistrz Międzyzdrojów

działając na podstawie art. 13 ust. 1. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ogłasza otwarty konkurs ofert na zadania związane z realizacją Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywaniu problemów alkoholowych,

w tym prowadzenie Środowiskowych Ognisk Wychowawczych - Świetlic Socjoterapeutycznych w Międzyzdrojach i Wapnicy .

1.Rodzaj zadań:

    1. Realizacja zadań w zakresie przeciwdziałania patologii społecznej w środowisku rodzin zagrożonych alkoholizmem i innymi uzależnieniami, przemocą w rodzinie oraz patologią społeczną.

    2. Prowadzenie Środowiskowych Ognisk Wychowawczych - Świetlic socjoterapeutycznych w Międzyzdrojach przy ul. Kolejowej 29 i Wapnicy przy ul. Turkusowej 26 dla dzieci zagrożonych patologia społeczną , znajdujących się w trudnych warunkach materialnych, pozbawionych całkowicie lub częściowo opieki rodzicielskiej - codziennie w godzinach popołudniowych,

    3. Rozpoznanie środowiska gminy Międzyzdroje oraz organizacja i koordynacja działań na rzecz dzieci znajdujących się w rodzinach patologicznych i dysfunkcyjnych,

    4. Zatrudnienie wykwalifikowanej kadry pedagogicznej i opiekunczej,

    5. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych.

Formami realizacji założeń i zadań winno być :

1) Realizacja zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości

i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawy o pomocy społecznej,

2) Systematyczne prowadzenie działań profilaktycznych w środowisku

dzieci i młodzieży oraz ich rodzin,

3) Organizacja szkoleń , warsztatów profilaktycznych i terapeutycznych,

4) Zapewnienie dzieciom i młodzieży pomocy socjalnej , psychologicznej

i prawnej oraz koordynacja tych działań,

5) Oddziaływanie wychowawcze, promocja zdrowia, kształtowanie trwałych zainteresowań.

Oferta winna uwzględniać środki finansowe na zatrudnienie wychowawców i opiekunów , wynagrodzenia osobowe , usługi materialne i niematerialne, dożywianie , wydatki rzeczowe , składki na ubezpieczenie społeczne, inne niezbędne do realizacji zadania.

2. Wysokość środków publicznych przeznaczonych nas realizację tego zadania.

W budżecie gminy na 2004 rok przewidziano kwotę w wysokości 30.400 zł słownie : trzydzieści tysięcy czterysta zł.

3. Zasady przyznania dotacji:

Zgodnie z przepisami ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.

4. Termin i warunki realizacji zadań.

4.1 Od 01.09.2004 do 31.12.2004 roku , zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.

4.2 Warunkiem udzielenia dotacji jest podpisanie umowy oraz zgodne z umową i ogólnie obowiązującymi przepisami jej wykorzystanie i rozliczenie.

4.3 Dotacja będzie udzielona w formie przelewu na konto organizacji pozarządowej w 4 comiesięcznych ratach w powiązaniu z planowaną przez podmiot strukturą wydatków przedstawioną w ofercie.

5. Termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć na formularzu dostępnym w pok. Nr 9 Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach wraz z uzupełniającymi informacjami na kartach wypełnionych czytelnie w Sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Książąt Pomorskich 5 w Międzyzdrojach pok. Nr 10 w terminie do dnia 16 sierpnia 2004 roku.

6. Termin , tryb i kryteria stosowane przy dokonaniu wyboru oferty.

6.1 Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 14 dni od zakończenia składania ofert.

6.2 Kryteria stosowane przy wyborze oferty będą uwzględniały:

  1. ocena możliwości realizacji zadania przez oferenta,

  2. możliwości organizacyjne oferenta, zasoby ludzkie, dostępność - liczba godzin otwarcia, organizacja i funkcjonowanie Środowiskowych Ognisk Wychowawczych- Świetlic socjoterapeutycznych,

  3. doświadczenie i przygotowanie zawodowe zatrudnionej kadry pedagogicznej i opiekuńczej ,

  4. dotychczasowe osiągnięcia w pracy z dziećmi i młodzieżą w realizacji tego typu zadań,

  5. ocenę przedstawionej kalkulacji kosztów,

  6. cena za realizację zadania ( nie przekraczająca środków zabezpieczonych w budżecie gminy),

  7. przejęcie odpowiedzialności materialnej za udostępnione pomieszczenia i wyposażenie Świetlic Socjoterapeutycznych w Międzyzdrojach przy ul. Kolejowej 29 i Wapnicy ul. Turkusowa 26.

6.3 Zadanie będzie oceniane przez powołaną przez Burmistrza Komisję

w skali od 0 do 100 punktów, w tym :

  • za przedstawioną kalkulację kosztów - 40 pkt,

  • za doświadczenie i przygotowanie zawodowe , dotychczasowe osiągnięcia w pracy z dziećmi i młodzieżą i współpracę z administracją samorządową w ostatnich 3 latach - 30 pkt.

  • pozostałe kryteria - 30 pkt.

7. Informacje dodatkowe:

Informuje się, że w 2004 roku (w okresie od 01.01 do 31.08.2004 roku) były realizowane zadania tego samego rodzaju i podmiot realizujący te zadania otrzymał dotację w wysokości 65.000 zł sł. sześćdziesiąt pięć tysięcy zł .


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
21 lip 2004

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
21 lip 2004, godz. 09:03

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
21 lip 2004, godz. 09:03