brak tytułu
O G Ł O S Z E N I E
O P R Z E T A R G U N I E O G R A N I C Z O N Y M
Gmina Międzyzdroje
z siedzibą przy ulicy
Książąt Pomorskich Nr 5
72-500 Międzyzdroje
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO W URZĄDZENIA I SPRZĘT WRAZ Z MONTAŻEM Z PRZEZNACZENIEM NA STADION MIEJSKI W MIĘDZYZDROJACH PRZY ULICY GRYFA POMORSKIEGO 61 B. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa artykułów i sprzętu sportowego - kod CPV 36400000-5
Dostawa urządzeń elektronicznych, elektromechanicznych i elektrotechnicznych - kod CPV 31700000-6
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia następujących gwarancji dotyczących przedmiotu zamówienia:
minimalny okres gwarancji - 3 lata
przyjmowanie zgłoszeń i usterek - w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00
minimalny czas reakcji od zgłoszenia usterek - 2 dni.
maksymalny czas naprawy 14 dni.
Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 25 kwietnia 2005 roku od daty zawarcia umowy.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykażą, że wykonali co najmniej 3 zamówienia podobne do zakresu dostawy określonej w SIWZ o wartości nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej brutto, dla jednego odbiorcy , z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością
3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia,
4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA można odebrać bezpłatnie w Urzędzie Miejskim w Międzyzdroje przy ul. Książąt Pomorskich 5, w pokoju nr 17 u Kierownika Referatu Infrastruktury Technicznej i Inwestycji Jolanty Spychalskiej w godzinach od 8.00 do 15.30 lub pocztą po uprzednim złożeniu stosownego wniosku. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Inspektor ds. inwestycji komunalnych Kornela Litra 3280351 w. 52.
Wadium wynosi 6.100,00zł ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 )
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach , ul. Książąt
Pomorskich Nr 5 - w pokoju nr 10, w terminie do dnia 11 marca 2005 roku do godz.10.00.
Otwarcie Ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach, ul. Książąt Pomorskich 5, w Sali Konferencyjnej - w dniu 11 marca 2005 roku roku o godzinie 10.30
Przy wyborze Oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- ceną oferty - 100%
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
18 lut 2005
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
18 lut 2005, godz. 11:43
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
18 lut 2005, godz. 11:43