Budżet na 2007 rok - Zakład Wodociągów i Kanalizacji
PLAN BUDŻETU
Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Międzyzdrojach
na 2007 r.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Międzyzdrojach działa od dnia 02.04.1991 r. jako jeden z trzech powstałych zakładów budżetowych na bazie byłego Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Międzyzdrojach.
Powołany został Uchwałą Nr 27/VI/91 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 28 czerwca 1991 roku. Zakład nie posiada osobowości prawnej. Budżet zakładu jest ściśle powiązany z budżetem gminy.
Gospodarka finansowa zakładu prowadzona jest zgodnie z zasadami określonymi
w prawie budżetowym. Zakład opracowuje plany finansowe z zachowaniem obowiązujących zasad klasyfikacji dochodów i wydatków. Na tych samych zasadach również sporządza sprawozdania finansowe.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Międzyzdrojach jest komunalną jednostką użyteczności publicznej, której celem działalności jest świadczenie usług dotyczących zadań własnych gminy w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę, przeznaczoną do spożycia przez ludzi i na cele gospodarcze oraz zbiorowego odprowadzania ścieków.
Planowany stan zatrudnienia pracowników ZWiK na 2007 r. wynosi 32 osoby, tj.:
- stacja pomp wodociągowych, ujęcia wody i odczyty wodomierzy 5
- oczyszczalnie i przepompownie ścieków 11
- grupa konserwacyjno-naprawcza sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych 8
- elektroautomatyk 1
- pracownicy administracji 7
Stan środków obrotowych na początek roku 65 190,72
Przychody ogółem 3 211 000,00
Wydatki ogółem 3 211 000,00
Stan środków obrotowych na koniec roku 65 190,72
Nie przewiduje się wpłat do budżetu z tytułu nadwyżki środków obrotowych.
PRZYCHODY
§ |
Wyszczególnienie |
Plan po zmianach na 31.12.2006 r. |
Wykonanie 2006 r. |
Plan na 2007 r. |
Wskaźnik % kol.5/4 |
Struktura planu na 2007 r. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
0830 |
Wpływy z usług: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 232 000,00
|
1 183 848,14
|
1 260 000,00
|
106,43 |
39,24 |
|
|
odprowadzanie ścieków |
1 781 400,00
|
1 658 922,40
|
1 891 000,00
|
113,99 |
58,89 |
|
|
|
178 603,00
|
192 402,73
|
60 000,00
|
31,18 |
1,87 |
|
0920 |
Inne dochody - pozostałe odsetki |
|
75,01
|
|
|
|
|
PRZYCHODY OGÓŁEM: |
3 192 003,00
|
3 035 248,28
|
3 211 000,00
|
105,79 |
100,00 |
WYDATKI
§ |
Wyszczególnienie |
Plan po zmianach na 31.12.2006 r. |
Wykonanie 2006 r. |
Plan na 2007 r. |
Wskaźnik % kol.5/4 |
Struktura planu na 2007 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
3020 |
Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń, a w szczególności: świadczenia rzeczowe wynikające z przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (napoje, ekwiwalenty za pranie odzieży roboczej, szkolenia pracowników oraz odzież robocza) |
37 000,00 |
35 613,41 |
30 000,00 |
84,24 |
0,93 |
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników (płace zasadnicze, premie, dodatki funkcyjne, stażowe, „szkodliwe”, dopłaty nocne i za nadgodziny (awarie), odprawy emerytalne, nagrody jubileuszowe, wynagrodzenia za czas choroby i ekwiwalent za niewykorzystany urlop i inne) |
1 081 000,00
|
1 040 009,84
|
1 098 000,00
|
105,58
|
34,19
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenie roczne |
86 000,00 |
74 711,33
|
88 000,00 |
117,79 |
2,74 |
4110 |
Składki na ubezpieczenia społeczne - narzuty na wynagrodzenia (17,64%)
|
200 000,00
|
167 705,39
|
204 000,00
|
121,64 |
6,35 |
4120 |
Składki na Fundusz Pracy - narzuty na wynagrodzenia (2,45%)
|
28 000,00
|
24 184,15
|
28 300,00
|
117,02 |
0,88 |
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
20 000,00
|
18 915,00
|
17 000,00
|
89,88 |
0,53 |
4210 |
Zakup materiałów, a przede wszystkim paliwa, sprzętu, części zamiennych maszyn, urządzeń i środków transportowych, zakup materiałów hydraulicznych i elektrycznych, ogumienia, PIX-u, materiałów biurowych, i inne
|
343 000,00
|
309 408,38
|
325 200,00
|
105,10 |
10,13 |
4230 |
Zakup leków i środków opatrunkowych |
500,00 |
260,83 |
|
|
|
4260 |
Zakup energii (energia elektr.i gaz) |
340 000,00 |
318 465,76 |
400 000,00 |
125,60 |
12,46 |
4270
|
Usługi konserwacyjne i naprawcze maszyn, środków transportu, urządzeń i sprzętu oraz budowlano - montażowe w zakresie remontów i konserwacji pomieszczeń i inne. W tym remont kapitalny dachu w budynku stacji uzdatniania wody - 70 000,00 |
110 000,00 |
25 574,00 |
150 000,00 |
586,53 |
4,67 |
4300 |
Usługi pozostałe obce, a zwłaszcza: usługi transportowe, kominiarskie, komputerowe, pocztowe, drukarskie i radiofoniczne, prowizje bankowe, badania wody, ścieków i osadu, kopiowanie, usługi dotyczące ekspertyz wodomierzy, naprawa i legalizacja wodomierzy, wywóz nieczystości i osadu, przeglądy pojazdów i inne |
310 000,00 |
300 915,47 |
260 000,00 |
86,40 |
8,10 |
4360 |
Zakup usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej |
|
|
10 000,00 |
|
0,31 |
4370 |
Zakup usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej |
|
|
10 000,00 |
|
0,31 |
4410 |
Podróże służbowe krajowe - wydatki na podróże krajowe oraz ryczałty i zwroty kosztów za używanie przez pracowników własnych pojazdów do celów służbowych w granicach administracyjnych gminy |
12 000,00 |
8 526,20 |
12 000,00 |
140,74 |
0,38 |
4430 |
Różne opłaty i składki - ubezpieczenia
|
20 000,00
|
5 247,70
|
20 000,00
|
381,12 |
0,62 |
4440 |
Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych - wydatki ponoszone zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
|
35 000,00
|
29 933,20
|
39 500,00
|
131,96 |
1,23 |
4480 |
Podatek od nieruchomości |
345 000,00 |
343 544,90 |
350 000,00 |
101,88 |
10,90 |
4500 |
Pozostałe wydatki |
4 000,00 |
0,00 |
4 000,00 |
|
0,13 |
4520 |
Opłaty za korzystanie ze środowiska - opłaty za pobór wód i wprowadzanie ścieków do wód
|
157 000,00 |
128 823,39 |
160 000,00 |
124,20 |
4,98
|
4530 |
Podatek od towarów i usług (VAT) |
1 000,00 |
0,00 |
1 000,00 |
|
0,03 |
4570 |
Odsetki od nieterminowych wpłat z tyt. pozost. podatków i opłat |
|
4 177,93 |
|
|
|
4580 |
Pozostałe odsetki |
|
1 994,10 |
|
|
|
4650 |
Odsetki od nieterminowych wpłat pdop |
|
408,60 |
|
|
|
4670 |
Odsetki od nieterminowych wpłat podatku od nieruchomości |
|
4 707,00 |
|
|
|
4680 |
Odsetki od nieterminowych wpłat podatku od tow.i usług |
|
1 325,23 |
|
|
|
4740 |
Zakup materiałów papier.do sprzętu drukarskiego i urządzeń ksero |
|
|
1 000,00 |
|
0,03 |
4750 |
Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji |
|
|
3 000,00 |
|
0,10 |
O G Ó Ł E M: |
3 129 500,0 |
2 844 451,81 |
3 211 000,00 |
112,89 |
100,00 |
2
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
01 mar 2007
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
01 mar 2007, godz. 13:23
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
01 mar 2007, godz. 13:23