Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Burmistrz Międzyzdrojów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko pracy ds. drogownictwa i inwestycji w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji


OGŁOSZENIE

Zgodnie z art. 3 a Ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593, z 2002 Nr 113, poz.984, Nr 214, poz.1806, z 2005 r. Nr 10, poz.71, Nr 23, poz.192, Nr 122, poz.1020 oraz z 2006 r. Nr 79, poz. 549, Nr 169, poz. 1201 i Nr 170, poz. 1218)

Burmistrz Międzyzdrojów

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.

I. Określenie stanowiska urzędniczego.

stanowisko pracy ds. drogownictwa i inwestycji w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji.

II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym.

O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które spełniają warunki zawarte w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych.

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie:

% wyższe o kierunku drogowym, budowlanym lub ekonomia transportu lub

% średnie z maturą o kierunku drogowym, budowlanym,

preferowane wyższe o kierunku drogowym lub budowlanym.

- znajomość ustaw i rozporządzeń: ustawy o drogach publicznych, ustawy Kodeks drogowy oraz Rozporządzenia MTiGM z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- korzystanie z pełni praw publicznych,

- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,

- umiejętność obsługi komputera, programów komputerowych,

- samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność

- umiejętność dobrej organizacji pracy.

Wymagania pożądane.

- umiejętność pracy w zespole,

- wysoka kultura osobista.

III. Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

Zakres czynności zgodnie art. 20 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115, z późn. zm.), czyli m.in.

1/ planowanie, budowa, modernizacja, utrzymanie i ochrona dróg gminnych,

2/ koordynacja robót w pasie drogowym i wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,

3/ opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej,

4/ opracowywanie projektów finansowych budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynieryjnych,

5/ prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych i przepustów,

6/ sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich do GDDKiA,

7/ realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,

8/ prowadzenie inwestycji drogowych.

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1/ list motywacyjny,

2/ życiorys (CV),

3/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ,

4/ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kopia dyplomu szkoły wyższej lub świadectwa dojrzałości,

5/ kserokopie zaświadczeń o zakończonych kursach i szkoleniach,

6/ kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu,

7/oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8/ oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne (w przypadku zatrudnienia, pracownik zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),

9/ zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku ds. drogownictwa i inwestycji .

10/ kserokopia pierwszych stron „książeczkowego” dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu.

Dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5 osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres urzędu, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. drogownictwa i inwestycji” w terminie do dnia 30 listopada 2007 roku do godz. 14.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.miedzyzdroje.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach.

Międzyzdroje, 12 listopada 2007 r.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nowińska

Data wytworzenia:
12 lis 2007

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
12 lis 2007, godz. 14:25

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
12 lis 2007, godz. 14:25