Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Burmistrz Międzyzdrojów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko pracy ds. inwestycji i zamówień publicznych


OGŁOSZENIE

Zgodnie z art. 3 a Ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593, z 2002 Nr 113, poz.984, Nr 214, poz.1806, z 2005 r. Nr 10, poz.71, Nr 23, poz.192, Nr 122, poz.1020 oraz z 2006 r. Nr 79, poz. 549 i Nr 169, poz. 1201)

Burmistrz Międzyzdrojów

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.

I. Określenie stanowiska urzędniczego: stanowisko pracy ds. inwestycji i zamówień publicznych.

II. Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie wyższe prawnicze lub ekonomiczno-techniczne (magisterskie),

2. znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,

3. biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,

4. znajomość obsługi programów informatycznych,

5. osoba ubiegająca się o stanowisko winna spełniać wymagania zakreślone w art. 3 ust 1 i ust.3 pkt 2 i 3 ww. ustawy, czyli m. in.:

- musi posiadać obywatelstwo polskie,

- nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,

- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania pożądane.

- komunikatywność, rzetelność i systematyczność,

- wysoka kultura osobista.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku - zadania ogólne :

  1. prowadzenie spraw związanych z planowaniem wydatków inwestycyjnych,

  2. przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie procesów inwestycyjno-remontowych pod względem formalno-prawnym,

  3. przygotowywanie trybu i udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

  4. przygotowywanie procedur związanych z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1/ list motywacyjny,

2/ życiorys (CV),

3/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (nowy formularz do pobrania w UM pok. nr 6),

4/ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopia dyplomu szkoły wyższej,

5/ kserokopie zaświadczeń o zakończonych kursach i szkoleniach,

6/ kserokopie świadectw pracy,

7/oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8/ oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne (w przypadku zatrudnienia, pracownik zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),

9/ zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku pracy ds. inwestycji i zamówień publicznej.

Dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5 osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres urzędu, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. inwestycji i zamówień publicznych” w terminie do dnia 29.12.2006 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.miedzyzdroje.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach.

Międzyzdroje, 08.12. 2006 r.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
08 gru 2006

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
08 gru 2006, godz. 13:19

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
08 gru 2006, godz. 13:19