Informacja z wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2009r.
Zarządzenie Nr 149/Fin/09
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 21 sierpnia 2009 r.
w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2009 r.
Na podstawie art. 198 ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. finansach publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104; z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XII/109/07 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyzdroje za pierwsze półrocze oraz zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania planu finansowego jednostek za pierwsze półrocze
zarządza się, co następuje :
§ 1.Ustala się informację o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2009 roku , według której:
1/ plan dochodów ogółem po dokonanych zmianach wynosi 56 855 714,07 zł wykonanie dochodów 13 222 429,60 zł zgodnie z załącznikiem nr 1 ,
2/ plan wydatków ogółem po dokonanych zmianach wynosi 67 750 677,79 zł wykonanie wydatków 16 026 907,47 zł zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 ,
3/ wykonanie wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne Gminy zgodnie z załącznikiem nr 4,
4/ wykonanie wydatków na projekty planowane do realizacji w ramach poszczególnych programów operacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 5,
5/ wykonanie przychodów i rozchodów budżetu zgodnie z załącznikiem nr 6
6/ plan dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 450 740,00 zł
wykonanie dochodów 730 257,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 7,
7/ plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 450 740,00 zł
wykonanie wydatków 694 898,29 zł zgodnie z załącznikiem nr 8,
8/ wykonanie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego zgodnie z załącznikiem nr 9,
9/ zestawienie przychodów i wydatków zakładu budżetowego na sumę bilansową 2 525 801,20 zł zgodnie z załącznikiem nr 10 ,
10/ zestawienie przychodów i wydatków funduszu celowego zgodnie z załącznikiem nr 11 ,
11/ wykonanie dotacji przedmiotowych zgodnie z załącznikiem nr 12,
12/ wykonanie dotacji podmiotowych zgodnie z załącznikiem nr 13,
13/ wykonanie dotacji celowych na zadania własne Gminy realizowane przez podmioty należące do sektora finansów publicznych zgodnie z załącznikiem nr 14,
14/ wykonanie dotacji celowych na zadania własne Gminy realizowane przez podmioty nienależące do sektora finansów publicznych zgodnie z załącznikiem nr 15,
15/ stan należności wymagalnych wynosi 4 933 394,19 zł zgodnie z załącznikiem nr 16,
16/ stan zobowiązań wynosi 8 546 351,78 zł, w tym wymagalnych 236 263,52 zł zgodnie załącznikiem nr 17.
17/ omówienie przebiegu wykonania budżetu gminy wg załącznika nr 18 ,
§ 2.Informację , o której mowa w § 1 przekazuje się :
- Radzie Miejskiej,
-
Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Szczecinie.
§ 3.Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta .
§ 4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Francukiewicz Data wytworzenia:
21 sie 2009
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
26 sie 2009, godz. 09:28
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
26 sie 2009, godz. 09:32