Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - inspektor ds. uzależnień
OGŁOSZENIE
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
inspektor ds. uzależnień
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:
posiadają obywatelstwo polskie,
mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
nie były prawomocnie skazane za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obroto-wi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu te-rytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbo-we.
Kandydat na stanowisko inspektora ds. uzależnień musi posiadać:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe o kierunku: socjologia, pedagogika, psychologia,
- ukończone kursy i szkolenia z zakresu profilaktyki i terapii uzależnień,
- praktyka w zawodzie - minimum 1 rok,
- umiejętność obsługi komputera,
Wymagania pożądane:
- samodzielność i inicjatywa,
- operatywność i elastyczność w rozwiązywaniu problemów,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- obowiązkowość i systematyczność,
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora ds. uzależnień:
Prowadzenie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów uzależnień oraz integracji społecznej osób uzależnionych, a w szczególności:
zwiększanie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnio-nych,
udzielanie rodzinom, w których występują problemy uzależnień, pomocy psychospo-łecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie,
prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie roz-wiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży, w tym prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych,
wspomaganie działalności instytucji, stowarzyszeń i osób fizycznych, służącej rozwią-zywaniu problemów uzależnień,
stworzenie systemu wymiany informacji pomiędzy instytucjami zaangażowanymi w zakresie uzależnień, współuzależnień i przemocy w rodzinie,
Kandydat na stanowisko musi złożyć:
podanie o przyjęcie do pracy (list motywacyjny),
życiorys - CV,
kwestionariusz osobowy wraz ze zdjęciem,
kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub obu stron w przypadku plastiko-wej karty,
dokumenty potwierdzające okres zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach),
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
aktualne zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności do pracy na stanowisku inspektora ds. uzależnień,
kopia zaświadczenia lub oświadczenia o niekaralności,
oświadczenie: „Wrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych - Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.).”
Dokumenty należy składać w siedzibie OPS w Międzyzdrojach przy ul. Książąt Pomorskich 8 do dnia 22.12.2006r. do godziny 15.00.
Kandydaci, którzy złożą oferty zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
08 gru 2006
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
08 gru 2006, godz. 13:22
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
08 gru 2006, godz. 13:22