Nabór na wolne stanowisko urzędnicze- stanowisko pracy ds. Finansowych
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 3 a Ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593, z 2002 Nr 113, poz.984, Nr 214, poz.1806, z 2005 r. Nr 10, poz.71, Nr 23, poz.192, Nr 122, poz.1020 oraz z 2006 r. Nr 79, poz. 549 i Nr 169, poz. 1201)
Burmistrz Międzyzdrojów
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Określenie stanowiska urzędniczego: stanowisko pracy ds. finansowych w Referacie Budżetu i Finansów.
II. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie,
2. staż pracy minimum 3 lata,
3. znajomość przepisów m.in. ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, z zakresu ubezpieczeń społecznych,
4. znajomość obsługi programów informatycznych,
5. posiadanie obywatelstwa polskiego,
6. korzystanie z pełni praw publicznych,
7. brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
8. umiejętność obsługi komputera, programów komputerowych,
Wymagania pożądane:
1. mile widziane wykształcenie prawnicze lub ekonomiczne,
2. komunikatywność, rzetelność i systematyczność,
3. wysoka kultura osobista.
4. doświadczenie w pracy w księgowości,
III. Do głównych obowiązków wykonywanych na stanowisku należeć będzie:
dekretowanie (określenie sposobu ujęcia dowodu w księgach rachunkowych) i bieżące księgowanie dokumentów księgowych,
sporządzanie sprawozdawczości budżetowej,
sporządzanie list płac zgodnie z aktualnymi przepisami,
naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i na fundusz pracy, sporządzanie deklaracji ZUS,
5. analiza wierzytelności gminnych i prowadzenie spraw egzekucji.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1/ list motywacyjny,
2/ życiorys (CV),
3/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4/ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopia dyplomu szkoły wyższej,
6/ kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe- świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu,
7/oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8/ oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne (w przypadku zatrudnienia, pracownik zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
9/ zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku pracy ds. finansowych.
Dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5 osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres urzędu, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. finansowych” w terminie do dnia 27 maja 2008 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.miedzyzdroje.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach.
Międzyzdroje, 09.05.2008 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mirosława Nowińska Data wytworzenia:
09 maj 2008
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
09 maj 2008, godz. 16:58
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
09 maj 2008, godz. 16:58