Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko pracy w straży miejskiej
OGŁOSZENIE
Zgodnie z art. 3 a Ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593, z 2002 Nr 113, poz.984, Nr 214, poz.1806, z 2005 r. Nr 10, poz.71, Nr 23, poz.192, Nr 122, poz.1020 oraz z 2006 r. Nr 79, poz. 549 i Nr 169, poz. 1201 )
Burmistrz Międzyzdrojów
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Określenie stanowiska urzędniczego: stanowisko pracy w straży miejskiej.
II. O stanowisko może ubiegać się osoba, która (art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych - Dz.U. N 123, poz. 779 z późn. zm.) :
1. posiada wykształcenie co najmniej średnie,
2. posiada obywatelstwo polskie,
3. ukończyła 21 lat,
4. korzysta z pełni praw publicznych,
5. cieszy się nienaganną opinią,
6. jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,
7. nie była karana sądownie (przeciwko kandydatowi nie może toczyć się również postępowanie karne),
8. ma uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Wymagania pożądane.
- umiejętność pracy w zespole,
- mile widziana znajomość języka obcego,
- znajomość obsługi komputera,
- komunikatywność, umiejętność prowadzenia dialogu i zdolność zapobiegania konfliktom,
- wysoka kultura osobista.
III. Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie m.in. :
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o strażach gminnych i z aktów prawa miejscowego , czyli m.in.
- ochrona spokoju i porządku publicznego,
- realizacja zgłaszanych interwencji,
- współpraca ze szkołami, instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie zapobiegania zachowaniom i zjawiskom patologicznym wśród dzieci i młodzieży.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1/ list motywacyjny,
2/ życiorys (CV),
3/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4/ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5/ kserokopie zaświadczeń o zakończonych kursach i szkoleniach,
6/ kserokopie świadectw pracy,
7/oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, pracownik zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
9/ oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności strażnika w straży miejskiej (w przypadku zatrudnienia pracownik poddany zostanie badaniom lekarskim: ogólnym i specjalistycznym oraz psychologicznym)
10/ kserokopia książeczki wojskowej z wpisem o uregulowanym stosunku do służby wojskowej - dotyczy osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony RP.
Dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001 r. Nr 142, poz. 1593z późn. zm.).
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich nr 5 osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres urzędu z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko pracy w straży miejskiej” w terminie do dnia 9 marca 2007 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.miedzyzdroje.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach.
Międzyzdroje, 20.02.2007 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
20 lut 2007
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
20 lut 2007, godz. 13:02
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
20 lut 2007, godz. 13:02