Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Protokół nr 14 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 9 i 17 kwietnia 2008


Protokół Nr 14

z 2 częściowego posiedzenia Komisji Rewizyjnej

w dniach 9 i 17 kwietnia 2008 r.

Ad. 1 Rozpoczęcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Kazimierz Drzewiecki otworzył posiedzenie komisji i na podstawie listy obecności stwierdziła wymagane quorum . Lista obecności stanowi zał. nr 1 do protokołu.

Ad. 2 Przyjęcie zaproponowanego porządku posiedzenia .

Porządek posiedzenia został przyjęty bez zmian i stanowi zał. nr 2 do protokołu .

Ad. 3 Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia .

Protokół z posiedzenia z dnia 3 kwietnia 2008 r. został przyjęty bez uwag 3 głosami .

Ad.4. Analiza wykonania budżetu za 2007 r.

Członkowie komisji Rewizyjnej analizowali wykonanie budżetu za 2008 rok i przedstawili wnioski do zaopiniowania przez Komisję Rewizyjną .

Materiał opracowany przez radną Teresę Purgal stanowi zał. nr 3 do protokołu .

Materiał opracowany przez radnego Rafała Wolnego stanowi zał. Nr 4 do protokołu .

Sekretarz przedstawił komisji przygotowana część opisową z opracowanego sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2007 .W wyniku analizy opracowanego materiału postanowiła , aby zał. Nr 2 dot. wynagrodzeń pracowników Urzędu Miejskiego utajnić , w związku z czym komisja oddała Sekretarzowi 2 egzemplarze tej informacji , a informacje , które uzyskała komisja, a które wynikają z przedmiotowego załącznika posłużą komisji jedynie do wiadomości komisji .

W związku z koniecznością przygotowania wniosku do RIO radni zaproponowali kontynuowania posiedzenia w drugiej części , zaplanowanej na dzień 17.04.2008 r. Wniosek poddany pod głosowanie uzyskał jednomyślność . Spotkanie zostało ustalone na godzinę 13.00

Na tym zakończono I część posiedzenia .

------------------- II część posiedzenia - 17.04.2008 r. godz. 13.00 --------------------------------

W drugiej części posiedzenia uczestniczyli wszyscy członkowie komisji , Przewodniczący stwierdził wymagane quorum . Lista obecności stanowi zał. Nr 1 do protokołu .

Komisja w dalszej części swojego posiedzenia analizowała materiały absolutoryjne oraz zapoznała się z opracowaniem przygotowanym przez radnego Andrzeja Kościukiewicza w zakresie jednostek organizacyjnych Gminy , po czym przyjęła następujące wnioski

  1. Przyjąć opinię Komisji Rewizyjnej w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2007 r.

  2. Wniosek w sprawie udzielenia Burmistrzowi Międzyzdrojów absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2007 r.

Wnioski poddano pod głosowanie, za przyjęciem opowiedziało się 4 radnych ( jednogłośnie)

  1. Rozpatrzenie bieżącej korespondencji. ( brak)

Brak

Ad. 6 .Zapytania i wolne wnioski.

Pan Wolny zwrócił uwagę na trwające prace drogowe ( wymiana chodnika ) na Placu Neptuna .

Ad. 7. Zakończenie posiedzenia

Na tym zakończono 2 - częściowe posiedzenie komisji . Przewodniczący zamknął posiedzenie .

Na tym posiedzenie zakończono .

Protokółowała :

M.Nurkowska


2


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
17 kwi 2008

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
09 gru 2008, godz. 08:51

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
09 gru 2008, godz. 08:51