Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Protokół nr 30 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dnich 9 i 15 kwietnia 2009


30 protokół

z dwu-częściowego posiedzenia

Komisji Rewizyjnej

w dniu 9.04.-15.04.2009r.

  1. Rozpoczęcie posiedzenia i stwierdzenie quorum .

I część posiedzenia otworzył Przewodniczący Komisji Kazimierz Drzewiecki, który na podstawie listy obecności stwierdził wymagane quorum. W związku z dłuższą nieobecnością Przewodniczącego, prowadzenie posiedzenia objęła Wiceprzewodnicząca Teresa Purgal.

Nieobecny na posiedzeniu: Andrzej Kościukiewicz.

  1. Przyjęcie zaproponowanego porządku posiedzenia .

Wiceprzewodnicząca zaproponowała, aby wnieść do porządku punkt dot. przyjęcie protokołu zleconej Komisji Rewizyjnej przez Radę Miejską dot. umowy zawartej pomiędzy Gminą Międzyzdroje, a Panem Sławomirem Rosiakiem - jako punkt 5.

Zamiana została poddana pod głosowanie, za przyjęciem opowiedziało się 3 radnych jednogłośnie,

W związku z ograniczonym czasem Pana Burmistrza Wiceprzewodnicząca zaproponowała, aby punkt 3 - przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia w dniu 02.04.2009 r. przenieść na punkt 6.

Za zmianą w porządku radni opowiedzieli się jednogłośnie.

Całość zmienionego porządku została poddana pod głosowanie. Za przyjęciem opowiedziało się 3 radych jednogłośnie.

  1. Analiza sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2008 r. - ciąg dalszy.

Na posiedzenie komisji została zaproszona Pani Skarbnik. Komisja przystąpiła do analizy wydatków na oświatę w Sp.1 w Międzyzdrojach.

Komisja Rewizyjna prosi Panią Skarbnik o przygotowanie na przyszłe posiedzenie komisji faktycznego stanu wydatkowania całościowego łącznie z inwestycjami prowadzonymi w Sp.1 przez Gminę. Komisja zaproponowała, aby Pani Skarbnik przygotowała to w formie tabelarycznej celem łatwiejszego zapoznania się komisji z zagadnieniem.

Komisja Rewizyjna zaprosiła na posiedzenie Burmistrza, który zreferował sprawozdanie z wykonania budżetu.

Głos zabrał Pan Burmistrz. Oceniając budżet, Burmistrz chciałby mieć możliwość realizacji takich budżetów w przyszłości. Nie tylko wskaźniki mówią same za siebie, bo wykonanie wynosi 96,9 mln. Gdyby nabory wniosków o dotacje z Unii Europejskiej przez Urząd Marszałkowski były sprawniej przyznawane to wynik byłby imponujący. 150 tys. pozyskała Gmina z zewnętrznych środków, 49 mln to sam dochodów. Natomiast deficyt w wysokości 0,5 mln daje wynik bardzo dobry. Łącznie 270 mln, czyli 54% budżetu przeznaczone na inwestycje daje wskaźniki, dzięki którym Międzyzdroje będą plasowały się w najlepszej czołówce.

Burmistrz podkreślił, że wiele zamierzeń udało się zrealizować w 2008 r. Jedyne czego Gminie nie udało się zrealizować jest to budowa ul. Podgórnej, która realizowana jest teraz, a to tylko z tego względu, że nie udały się dwa ostatnie przetargi w ubiegłym roku i ,,Agryf”, który do sięgnęła nie pewność inwestorów, a wydatki z dochodami zostały zbilansowane, co spowodowało, że do budżetu nie wpłynęło ok. 4 do 5 mln. W związku z powyższym budowa ul. Podgórnej i szereg zadań będą realizowane z tegorocznego budżetu. Burmistrz uważa, że większość dużych zadań, które są ukierunkowane w okolicach mola i promenady wpłyną pozytywnie na wizerunek miasta, gdyż to są miejsca potencjalnie zarabiające, a także atrakcyjne turystycznie. Burmistrz poinformował, że część osób zarzuca, że inwestycje są skupione wokół jednego miejsca, że nie są robione chodniki i ulice. Jest możliwość ich wykonania, ale za cenę rezygnacji z jakiegoś projektu. Można przeznaczyć w początkowej fazie środki np. 10 mln zł na chodniki. Trzeba wziąć tylko pod uwagę, że media są całkowicie do wymiany, a ich modernizacja niesie za sobą kolejne wydatki. Burmistrz uważa, że do takiego remontu musi podchodzić jak do remontu całościowego, podkreślając przy tym, że aby móc wykonać to zadanie musi mieć całą sumę, żeby zrobić wszystko dokładnie i jak najlepiej. Szacunkowa kwota przebudowy ul. Nowomyśliwskiej wynosi ok. 8 mln, budowa ul. Norwida i Kolejowej szacowana jest na conajmniej10 mln. A można połączyć to w jedną inwestycję. Pozostaje tylko kwestia z czego zrezygnować, czy z hali sportowej, czy amfiteatru. Co do tematu rekultywacji wysypiska, to wszyscy są zgodni, że jest to bardzo potrzebne.

Burmistrz poinformował, że ludzie zarzucają, iż promenada wschodnia jest zaniedbana. Ulokowanych jest dużo bud gastronomicznych, a jest to po pierwsze dochód do budżetu, a po drugie handlu nie da się całościowo stamtąd zlikwidować. Ludzie z tego żyją, a Gmina musi dać możliwość zarabiania. Są plany, projekty i dokumentacje na zagospodarowanie tego terenu, ale wykraczają one poza lata tej kadencji. To są wieloletnie inwestycje. Wschodnia część promenady będzie robiona na pewno. Być może nie długo rozpocznie się tam duża inwestycja pt. ,, Diamond Tower”. Jeżeli będzie nabór wniosków na dotacje, z których Gmina będzie mogła uporządkować tą wschodnią część na pewno wniosek zostanie złożony. Kierunek działań jest spójny. Jest projekt rewitalizacji, nie długo będzie uchwalone Studium Zmian i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego.

Burmistrz przypomina, że w między czasie udało się przekształcić zakłady budżetowe w spółki, wyrażając przy tym nadzieje, że do końca tego roku ZOŚ będzie funkcjonował jako spółka, po ówczesnych zmianach organizacyjno - kadrowo - sprzętowych.

Reasumując. Budżet 2008 r. zasługuje na docenienie. Jest to w dużej mierze zasługa referatu księgowości i Pani Skarbnik, które ciężko pracowały, aby zrealizować zamierzone zadania.

Wiceprzewodnicząca Teresa Purgal zauważyła, że Burmistrz przedstawił wykonanie budżetu w stosunku do planu po zmianach. Komisja pragnie, by Burmistrz ustosunkował się do realizacji dochodów i wydatków w stosunku do założonego planu.

Burmistrz; planowany budżet szacowało się na ok. 64 mln, nie wliczając w to kwoty 13,5 mln z planowanego dofinansowania. Regionalna Izba Obrachunkowa w Szczecinie stwierdziła, że wirtualne pieniądze zewnętrzne trzeba wpisać do budżetu, a tych środków w wysokości 13,5 mln w projekcie budżetu, który został przedstawiony na dzień 15 listopada 2007 nie było. Jeżeli podpisujemy preumowę, to wtedy powinniśmy wpisać zarówno po stronie dochodów jak i wydatków przeznaczenie tych środków. Wtedy RIO stało na stanowisku, że część gmin w zachodniopomorskim nie miała takiego wskazania i mogła dopiero po podpisaniu umowy wpisywać te środki wirtualne. Nikt nie mógł założyć, że na etapie planowania budżetu w październiku 2007 i będzie ogłoszony nabór na 2009, czyli przez 17 miesięcy była cisza. Jeżeli będą nabory to wtedy zwiększy się budżet. Były tylko dwie możliwość pozyskania tych środków. Pierwsza z nich dawała możliwość pozyskania funduszy z Programu Kluczowego w Warszawie. Na etapie projektowania budżetu nie wiedzieliśmy kto będzie rządzić państwem jaka opcja polityczna, i że wszystkie projektu zostaną skreślone i składane na nowo. W związku z tym, że mieliśmy już wcześniej przygotowane projekty na turystykę i całą dokumentacje złożyliśmy jakby dodatkowo taki projekt. Sukcesem jest to, że Gmina dostała się ze 170 wniosków do 25, a to jest już duże osiągnięcie. Zgodnie z wymogami Unii ocena formalna. Merytoryczna, społeczna były ostatnim etapem. Przed ostatni etap ogłasza listę 25 projektów, które na ostatnim etapie mają zabrać jak najwięcej punktów od poszczególnych podmiotów. My uzyskaliśmy pozytywną opinię Powiatu i Urzędu Marszałkowskiego, który wysłał taką opinię, nawiązując, że jest to unikatowy projekt na w całym zachodniopomorskim. Poparcie dla Gminy wydawało się być satysfakcjonujące. Jednakże okazuje się, że Gminy nie ma w 25 wnioskach, za to znalazł sie projekt lubuskiego. Został złożony przez Gminę protest. Kancelaria Ministerstwa Rozwoju Regionalnego odesłała informacje, że projekty indywidualne nie podlegają procedurze odwoławczej. Wysłaliśmy otrzymaną informację od razu do Urzędu Marszałkowskiego. Poinformowaliśmy, że poczekamy na drugi nabór. Wtedy Pan Marszałek poinformował nas, że musimy okroić projekt z zakładanych 54 mln , który jest za duży, ponieważ cały projekt na całe województwo opiewa na sumę 53 mln. Projekt został więc zmieniony na kwotę 23 mln na odcinku od Amber Baltic po ul. Zdrojową. Projekt przeszedł i uzyska pozytywną opinię merytoryczną. Ponadto są złożone wnioski:

- szlak żeglarski

- orlik

- schetynówki.

Przewodniczący Drzewiecki przyznał, że wskaźniki są dobre. Niepokojące są tylko działania w kwestii wierzycieli. Czy Burmistrz może się do tego ustosunkować. Czy zostały w tej kwestii podjęte działania? Ile jest spraw windykacyjnych w sądzie?

Burmistrz wyjaśnił, że MTBS prowadzi windykacje.

Pani Skarbnik w kwestii wyjaśnienia dodała, że zadłużenia wynoszą ok. 100 tys. Komisja Rewizyjna przystąpiła do omówienia zadłużeń, dlaczego powstały i kto jest dłużnikiem gminy.

Zarządzono 10 minut przerwy.

Po przerwie.

Komisja Rewizyjna poprosiła Panią Francukiewicz o zreferowanie zał. Nr 6 do sprawozdania budżetu - przychody i rozchody oraz omówienie na co zostały wydatkowane wolne środki. Ponadto komisję interesuje fakt, dlaczego nie została wykonana rezerwa celowa?

Pani Skarbnik wyjaśniła, że ten załącznik dot. tylko 2008 r. i są to kwoty planowane. Przychodem była pożyczka dla ZOŚ i ZWiK. Rezerwa ogólna opiewała na kwotę 200 tys. i znajdowała się w rozdziale 901 20 z przeznaczeniem m.in. na remont dachu i organów w kościele. Z rezerwy wykorzystano tylko 72 tys. co do rezerwy celowej pieniądze zostały przeznaczone na dwie spółki (ok. 45 tys.), Promenadę (50 tys.)

Komisja Rewizyjna prosi Panią Skarbnik o przygotowanie dokładniejszej opisówki wydatków rezerwy celowej na następne posiedzenie komisji.

Komisja przystąpiła do analizowania uchwały budżetowej i deficytu.

Radna Teresa Purgal zapytała, czy Burmistrz ma pozwolenie, aby dokonywać zmian w budżecie w celu zmniejszenia deficytu. Czy organ wykonawczy korzystał z nadanych mu uprawnień przez organ stanowiący w tym kontekście. Ponadto czy organ wykonawczy, mimo że Rada Miejska dała Burmistrzowi upoważnienie do wydatkowania pieniędzy zablokował jakieś zadania i środki.

Pani Skarbnik wyjaśniła, że nie przypomina sobie, aby takie sytuacje miały miejsce. Wszystkie zadania zlecone są przez Radę były podejmowane uchwałami i Pan Burmistrz zawsze je realizował.

Komisja w związku z obecnością Burmistrza prosi o opinię na temat stanu realizacji zadań inwestycyjnych w 2008 r. oraz zadań jakie zostały wykonane dla społeczności lokalnej.

Głos zabrał Burmistrz. W wieloletnim programie inwestycyjnym planowana była kwota 33 mln. Wykonanie było na kwotę 26 mln. W planie inwestycyjnym zawarta były kwota łącznie z wykonaniem inwestycji na promenadzie. Jednakże nie było naboru wniosków i Gmina nie mogła zrealizować tej inwestycji.

W tej kadencji zostały wybudowane nowe mieszkania komunalne, odbyły się remonty innych lokali użytkowych. Budując nowe mieszkania Gmina dała zarówno nowe lokale jak i pracę. Podczas przyznawania mieszkań komunalnych jest zwoływana komisja mieszkaniowa, która po przeprowadzeniu wizji lokalnej i rozmowach z potencjalnymi najemcami przyznaje mieszkania. W kwestii lokali socjalnych pomysł został odrzucony. Nie ma jednak odpowiedniego miejsca, aby wybudować taki ośrodek.

Radny Rafał Wolny zapytał jak się ma celowość zakupu nowej siedziby ZOŚ w kontekście zaciągniętego kredytu.

Burmistrz wyjaśnił, że zakup nowej siedziby dla ZOŚ przyniesie Gminie wiele korzyści. Po pierwsze uwolni dotąd zajmowaną działkę, którą będzie można korzystnie sprzedać. Do tej pory ZOŚ nie został przeniesiony, bo wynikały pewne komplikacje, które to uniemożliwiły. Burmistrz wyraża jednak nadzieje na ostateczną przeprowadzkę.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej zapytał, czy Burmistrz nie myślał o tym, aby zamiast zaciągać kredyt pójść w kierunku pozyskiwania obligacji.

Burmistrz wyjaśnił, że były przeprowadzone rozmowy na ten temat z Prezydentem Świnoujścia, który poszedł już w tym kierunku. Jeszcze nie została przeprowadzona rozmowa z Panią Skarbnik pod tym kątem, być może do czerwca już będzie wiadomo więcej w tej kwestii.

Zarządzono 5 minut przerwy.

Po przerwie.

Na posiedzenie został zaproszony Sekretarz Gminy Pan Henryk Nogala, którego komisja poprosiła o zreferowanie zagadnienia dot. przeprowadzonych kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w 2008 r.

Pan Sekretarz poinformował, że kontroli zewnętrznych w 2008 r. było 2. Jedna obejmowała referat Zarządzania Kryzysowego. Kontrola tego referatu powiodła się bardzo dobrze, nie było żadnych nie dociągnięć. Natomiast druga kontrola odbyła się z NIK-u, który sprawdzał referat finansów, tzn. gospodarkę finansową. Mimo pewnych nieprawidłowości, które już zostały wyjaśnione ocena była przyzwoita.

Komisja Rewizyjna prosi Pana Sekretarza o dostarczenie na posiedzenie porozumienia w sprawie utworzenia ECRB ( 7.02.2008) w celu wyjaśnienia pewnych nie ścisłości.

  1. Przyjęcie protokołu z kontroli zleconej Komisji Rewizyjnej przez Radę Miejską dot. umowy zawartej pomiędzy Gminą Międzyzdroje, a Panem Sławomirem Rosiakiem.

Wiceprzewodnicząca Teresa Purgal odczytała protokół z przeprowadzonej kontroli, którą zleciła Rada Miejska. Komisja przystąpiła do głosowania. Za przyjęciem protokołu opowiedziało się 3 radnych obecnych na posiedzeniu (jednogłośnie).

W trakcie komisji ustalono, iż druga część posiedzenia odbędzie się w dniu 15.04.2009r. o godz. 11.00.

Zmiana porządku została poddana pod głosowanie, za przyjęciem opowiedziało się 3 radnych obecnych na posiedzeniu (jednogłośnie).

II CZĘŚĆ POSIEDZENIA KOMISJI REWIZYJNEJ

W DNIU 15.04.2009, GODZ. 11.00

Przewodniczący Kazimierz Drzewiecki powitał radnych na drugiej części posiedzenia, stwierdzając quorum.

Nieobecny: Andrzej Kościukiewicz.

  1. Analiza sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2008 r. - ciąg dalszy.

Komisja Rewizyjna przystąpiła do dalszej analizy sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2008r.

Na posiedzenie została zaproszona Pani Skarbnik, która przeanalizowała tabelę z wykonania budżetu za 2008 r. przez szkoły podstawowe i gimnazjum. Omawiana tabela została przygotowana bez załączenia w niej inwestycji.

Komisja Rewizyjna ma wątpliwości co do kosztu utrzymania jednego ucznia w gimnazjum, dlatego prosi księgową gimnazjum o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

Główna księgowa Gimnazjum Pani Stępkowska wyjaśniła, że wkradł się błąd w obliczeniach. Po ponownym przeliczeniu koszt utrzymania jednego ucznia pokrywa się z wcześniejszymi wyliczeniami Pani Skarbnik.

Analizując wydatki na oświatę radna Teresa Purgal zapytała co to jest subwencja wyrównawcza.

Skarbnik Gminy Pani Francukiewicz wyjaśniła, że takiej subwencji w tym roku nie ma. Jest to część z subwencji ogólnej przeznaczona dla gmin. U nas był zbyt wysoki wskaźnik, dlatego Gmina musiała jeszcze dopłacić do subwencji. Na pytanie dlaczego na inwestycje w oświacie jest przeznaczone ponad 11 mln zł, Pani Skarbnik wytłumaczyła, że ta kwota jest związana z budową hali sportowej. 11 mln jest zapisanych w wydatkach nie wygasających, które Rada uchwaliła na grudniowej sesji w 2008 r. Ogólna kwota wydatkowana przez Gminę w 2008 r. na szkoły wynosi 17.342,855,73 zł. Subwencja opiewa na kwotę 2.435,894, co stanowi 14% wydatków na szkoły. Przedszkole jest utrzymywane całkowicie z budżetu Gminy i koszt utrzymania wynosi 1.425,923,40. Łączna kwota na utrzymanie oświaty razem z przedszkolem opiewa na 18.768,779,13, co stanowi 38% w strukturze wydatków Gminy.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Kazimierz Drzewiecki zapytał na jakiej zasadzie jest przyznawana subwencja i jakim wskaźnikiem kieruje się podczas rozdzielania jej na szkoły.

Pani Skarbnik poinformowała, że nie dokonuje takich podziałów. W tamtym roku robiła to inspektor ds. oświaty Pani Dubako.

Komisję Rewizyjną niepokoi fakt zbyt wysokiego kosztu utrzymania jednego ucznia w przeciągu roku. Ponadto komisja nie zgadza się z rozliczeniem UKS ,,Chrobry”, który przedstawił swoje rozliczenie w bardzo obszernej formie, w której nie zostały wyszczególnione zadania i koszty takie jak transport zawodników, wpisowe, wyżywienie o co komisja prosiła.

Komisja zwraca się do Pani Skarbnik o wyjaśnienie tematu dot. rezerw.

Głos zabrała Skarbnik Gminy. Rezerwy są podzielone na rezerwę ogólną, która wynosi 200 tys. W tamtym roku powstała rezerwa celowa z przeznaczeniem na zarządzanie kryzysowe wywołane salmonellą - 18 tys., która nie została wykorzystana. Jest również rezerwa celowa ogólna w kwocie 200 i 250 tys. Suma 200 tys. została przeznaczona na wynagrodzenie dla kancelarii prawnej, która miała przygotować umowy na przekształcenie zakładów budżetowych w spółki. Każda taka umowa opiewała na kwotę 18,300 tys. Ze względu, że przekształcono 2 spółki zapłacono tylko 36,600tys. W ostatniej umowie Gmina zastrzegła, że pieniądze zostaną wypłacone dopiero po przekształceniu.

Rezerwę celową w kwocie 200 tys. wydatkowano na:

- 50 tys. na pomoc dla przekształconego zakłady ZWiK;

- 50 tys. przeznaczono na wkład do spółki Promenada;

- 50 tys. na usługi prawne związane z przekształceniem zakładów budżetowych w spółki;

- 4,200 tys. na różne opłaty i składki.

Rezerwa celowa na kwotę 250 tys. przeznaczona była na remont dachu kościoła i organów, który nie został wykonany, a kwota na to przeznaczona wynosiła 107,169 tys. Z 250 tys. wydano 127,1812 tys., pozostało 72,188tys. Kwotę, która została, wydatkowano na:

- 29,108 tys. na salmonelle;

- 10 tys. dołożono na budowę budynku na ul. Marii Skłodowskiej-Curie;

- 4 tys. dołożono do umowy z kancelarią prawną dot. przekształcenia ZOŚ w spółkę (pieniądze nie zostały wydatkowane, gdyż jeszcze nie nastąpiło przekształcenie);

- 17,800 tys. przeznaczono na koncepcję zagospodarowania targowiska miejskiego;

- 12 tys. na uzupełnienia w administracji ( materiały biurowe, pomoce itd.).

W odczuciu komisji rezerwa została wydatkowana prawidłowo. Jednakże Burmistrz nie powinien wydatkować pieniędzy z rezerwy na uzupełnienie działu administracja publiczna.

Ogłoszono 5 minut przerwy.

Po przerwie.

Komisja Rewizyjna przystąpiła do analizowania wolnych środków. Komisja stwierdziła, iż:

1) Dochody Gminy w 2008 r. wyniosły 49.2380,20, co stanowi 102,91% kwoty założonej w planie po zmianach oraz 81% kwoty założonej w planie według uchwały Rady Miejskiej z dnia 18 XII 2007 w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2008 r.

2) Wydatki Gminy w 2008 r. wyniosły 49.534,945,13, co stanowi 83,79% kwoty założonej w planie po zmianach oraz 82,33% kwoty założonej w planie według uchwały Rady Miejskiej z dnia 18 XII 2007 w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2008 r.

Budżet po stronie dochodów nie został zrealizowany z powodu sugestii RIO (telefoniczna rozmowa w dniu 18 XII 2008r.), mówiącej o wprowadzeniu do dochodów na 2008 r. zaplanowanych środków unijnych.

Głos zabrała Pani Skarbnik. Wolne środki mają zastosowanie w pokrywaniu deficytu i spłacaniu kredytu. Wolnych środków nie przeznacza się na żadne inne zadania. Budżet 2008 r. był budżetem deficytowym, który wyniósł 532.564,71 zł., przy planowanym deficycie na 11.502,426,85.

Pani Skarbnik zreferowała zagadnienie dot. porozumienia o utworzeniu Europejskiego Centrum Różnorodności Biologicznej i sposobie utrzymywania go przez 4 gminy ( Międzyzdroje, Wolin, Dziwnów i Świnoujście). Po dokładnej analizie razem z Panią mecenas można powiedzieć, że wystąpił błąd w nazewnictwie. Zamiast słowa ,,dotacja” powinno się używać wyrażenia ,,składka”, tak jak to czyni Gmina Świnoujście.

Komisja Rewizyjna analizując stan mienia gminnego, stwierdziła, że nie jest podana wartość dróg gminnych. Analizując wypowiedź Pan Andrzeja Małolepszego podinspektora ds. drogownictwa sugeruje, aby powołać biegłego rzeczoznawcę, który wyceni wartość dróg gminnych.

Komisja obliczyła przy pomocy Pani Skarbnik, że dochód na jednego mieszkańca zameldowanego w gminie na dzień 31 XII 2008 wyniósł ok. 7 tys. rocznie.

Na posiedzenie została zaproszona Pani Anetta Czyżak Inspektor ds. Promocji i Współpracy z Zagranicą, celem wyjaśnienia rozliczania dotacji i faktur przy organizowaniu festiwali.

Komisja Rewizyjna stwierdziła, iż rozliczenia dotacji i umów zostały rozliczone prawidłowo.

5. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia w dniu 02.04.2009 r.

Wiceprzewodnicząca zaproponowała, aby punkt dot. przyjęcia protokołu przenieść na następne posiedzenie komisji.

6. Zapytania i wolne wnioski. (brak)

  1. Rozpatrzenie bieżącej korespondencji.

Komisja odczytała uchwałę Składu Orzekającego RIO w Szczecinie Nr XV/21/2009 z dnia 24.03.2009 r. w sprawie wydania opinii dot. sprawozdania Burmistrza Międzyzdrojów z wykonania budżetu za 2008 r.

  1. Zakończenie posiedzenia .

Przewodniczący zamknął dwu-częściowe posiedzenie komisji, informując, że kolejne posiedzenie komisji odbędzie się w dniu 21.04.2009 r. o godz. 10.00. Na tym protokół zakończono.

Protokołowała:

S. Jakubowska

1


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
15 kwi 2009

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
06 maj 2009, godz. 13:00

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
06 maj 2009, godz. 13:00