Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Protokół Nr 9 z posiedzenia Komisji Spraw Komunlanych i Społecznych Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 28 listopada 2008


9 posiedzenie

Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych

z dnia 28.11.2008 r.

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum;

Przewodnicząca Komisji Beata Kiryluk na podstawie listy obecności , która stanowi zał. Nr 1 otworzyła posiedzenie i stwierdziła quorum ; obecnych 5 radnych , nieobecny : Kazimierz Drzewiecki i Andrzej Kościukiewicz .

  1. Przedstawienie porządku obrad;

Porządek został przyjęty bez uwag 5 głosami (jednogłośnie) i stanowi zał. Nr 2 do protokołu.

  1. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej ( 24 XI 2008 r. );

Komisja zapoznała się z protokołem z dnia 24.11.2008 r. przyjmując go jednogłośnie w wyniku przeprowadzonego głosowanie jednogłośnie) .

  1. Omówienie przedłożonego projektu budżetu Gminy Międzyzdroje na rok 2008

i wypracowanie na piśmie opinii celem przedłożenia jej na komisję Rozwoju Gospodarczego i Budżetu .

Komisja przy udziale Pana Burmistrza Leszka Dorosza oraz Skarbnika Gminy Agnieszki Francukiewicz omawiała przedłożony projekt budżetu Gminy Międzyzdroje na rok 09 r. Zgodnie z uchwałą Nr XXXIV/337/05 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 14 X 2005 r. w sprawie procedury uchwalania budżetu oraz rodzajów i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi komisje winny wypracować opinię o projekcie budżetu , celem przedłożenia jej na posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu , która wypracuje opinię w sprawie budżetu .

Komisja na posiedzeniu szczegółowo analizowała dochody , dzieląc zakres prac na analizę dochodów i budżetów . W oparciu o taka analizę zostanie wypracowane stanowisko w sprawie budżetu .

Po przeprowadzonej analizie komisja wypracowała wniosek o następującej treści :

W rozdziale 756 15 paragraf 0340 planowany dochód od środków transportowych z kwoty 9 tys. zł , zmniejszyć do 4 tys. zł. Wniosek przeszedł jednogłośnie 5 głosami .

  1. Rozpatrzenie bieżącej korespondencji .

  2. Zapytania i wolne wnioski .

W posiedzeniu komisji uczestniczyła Pani Elżbieta Łasica , która zwróciła się do komisji w sprawie wykonania przez Gminę wejścia na strych , które zostało zablokowane w wyniku prac remontowych wykonanych przez współwłaścicielkę Panią Danutę Gąsowską . Aktualnie wejście na strych jest bardzo utrudnione , można tego dokonać jedynie przy pomocy drabiny . Pani Łasica poinformowała , że Burmistrz odmówił wykonania remontu w związku z dużymi nakładami finansowymi jakie się z tym wiążą jak również konieczności uzyskania pozwolenia na budowę do wykonania tych prac . Sprawa była konsultowana z Zarządcą TBS , który podziela taki pogląd .

Komisja zapoznał się z umową najmu w tej sprawie , z której wynika , że Pani Łasica do tej pory nie uiszczała stosownych opłat z tytułu użytkowania powierzchni strychowej.

7 . Zakończenie posiedzenia .

Komisja zakończyła posiedzenie , kolejne spotkanie przewidziane jest na 10 XII 2008 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Miejskim.

Na tym zakończono protokół .

Protokółowała :

M.Nurkowska

2


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
28 lis 2008

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
03 sie 2009, godz. 13:54

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
03 sie 2009, godz. 13:54