Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Protokół ze wspólnego posiedzenia komisji Rady Miejskiej w dniu 18 grudnia 2006 r.


Protokół ze wspólnego posiedzenia komisji Rady Miejskiej

w dniu 18 grudnia 2006 r.

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum .

Przewodniczący dokonał otwarcia wspólnego posiedzenia komisji Rady Miejskiej , proponując , że będzie przewodniczył posiedzeniu komisji , radni nie zgłosili sprzeciwu .

Na podstawie listy obecności Przewodniczący posiedzenia stwierdził wymagane quorum , poinformował , że swoje spóźnienie zapowiedziała radna Teresa Purgal i radny Andrzej Kościukiewicz , Mateusz Bobek jest nieobecny .

Lista obecności stanowi zał. Nr 1 do protokołu .

2.Przyjęcie porządku obrad .

Porządek posiedzenia wiąże się z proponowanym porządek sesji Rady Miejskiej , która odbędzie się dnia 20.12.06 r. Przewodniczący omawiając porządek zwrócił się z zapytaniem czy w porządku sesji powinien znaleźć się punkt dot. spraw ZGWW . W wyniku przeprowadzonej dyskusji ustalono , że materiał przesłany radnym łącznie z materiałami na sesję jest nieczytelny , w związku z czym spotkanie takie zostanie ustalone w styczniu przy udziale Głównej Księgowej . Na spotkaniu zostanie omówiony budżetu na 2007 rok. Należy zwrócić się do ZGWW o dostarczenie materiału opisowego do projektu budżetu .

Porządek został uzupełniony o autopoprawki wprowadzone przez Pana Burmistrza i przyjęty jednogłośnie , głosowało 12 radnych .

Radny Paweł Drzewiecki zaproponował zorganizowanie spotkania z projektantem celem omówienia zagadnień związanych z planem zagospodarowania przestrzennego promenady, gdyż radni chcą się podzielić swoimi wnioskami przed zatwierdzeniem planu .

Porządek został przyjęty wraz z wymianą projektów uchwał w ramach wprowadzonych przez Burmistrza autopoprawek .

3.Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 07 rok.

Przewodniczący RM poinformował , że odbyło się wspólne posiedzenie KSS i Komisji GKiOŚ na którym komisje wypracowały stanowisko do przedłożonego materiału budżetowego . Stanowisko zostało przedstawione do zaopiniowania KRGiB , która na tej podstawie wypracowała wnioski końcowe do budżetu , przedstawiając je Burmistrzowi do zaopiniowania .

Przewodniczący Komisji Mateusz Flotyński odczytał zaproponowane wnioski komisji .

Radni dyskutowali w trakcie omawiania poszczególnych wniosków Komisji RGiB na temat propozycji wprowadzenia stref płatnego parkowania na terenie Międzyzdrojów . Na podstawie własnych doświadczeń wypowiadano się na temat stref płatnego parkowania w innych miastach i ich odbioru zewnętrznego .

Burmistrz wyraził swoją negatywną opinię , uważa bowiem , że w Świnoujściu niestety pomysł ten się nie sprawdził , wpływało wiele uwag na ten temat , a dochody z tego tytułu nie były zbyt wymierne .Burmistrz wyraził pogląd , że duże , tanie parkingi na obrzeżach miasta są lepszym rozwiązaniem , aniżeli strefy płatnego parkowania .

Radny Adam Jakubowski potwierdził taki pogląd uważa osobiście , że gdziekolwiek pojedziemy to płatne parkingi wywierają na nas negatywne wrażenie i zły odbiór .

Opinie radnych w tej sprawie były zróżnicowane , Radny Wiesław Kotwica zaproponował , aby miejsce tzw. Aqua Parku przeznaczyć na parking , podobne parkingi powinny być na wjeździe do miasta z obszerną informacją na ten temat .Należy jednak tak to rozwiązać , aby ludzie korzystali z propozycji parkingowych .

Radni zwrócili również uwagę na prawidłowe rozmieszczenie i uporządkowanie znaków drogowych w Międzyzdrojach.

Kazimierz Drzewiecki uważa, że firma zajmująca się tym zagadnieniem nie jest dobrym rozwiązaniem ze względów ekonomicznych , pobiera bowiem dużą prowizję, dlatego najlepiej zatrudnić kasjerów i z góry pobierać należności za parkowanie .

Wracając do rozwiązania polegającego na zakładaniu blokad na nieprawidłowo parkujące samochody , musimy mieć świadomość , że holowanie samochodów jest niebezpieczne , gdyż może spowodować duże uszkodzenia pojazdu , w związku z czym rodzi to dużą odpowiedzialność . Powrót do takiego rozwiązania nie jest chyba możliwy , bowiem powierzając to Straży Miejskiej musimy zdawać sobie sprawę , że będzie to pochłaniało jej gro czasu , ograniczając inne statutowe działania . Rozważano również wprowadzenie w życie miejskich parkingów oraz zaostrzenie przepisów dotyczących parkowania na ulicach miasta .

Burmistrz sugerował postawienie znaków „Zakaz parkowania, odholowanie pojazdu na parking miejski ”, gdzie będzie można odebrać samochód , po uiszczeniu należnej opłaty. Wówczas będzie to forma porządkowa , choć nie dochodowa .

Wniosek KSS i KGKiOŚ o wysokości dochodu ze stref płatnego postoju w wysokości 250tys. zł, znalazł poparcie KRGiB jednak komisja zmniejszyła kwotę dochodów do 150tys. zł , a po stronie wydatków umieściła kwotę 50tys. zł

Komisja RGiB rozpatrując wniosek dot. negatywnego rozpatrzenia odpłatnej rejestracji telewizji kablowej posiedzeń Rady Miejskiej podjęła dyskusję w tej kwestii.

Zdaniem radnego Adam Jakubowskiego powinna być to usługa bezpłatna tak jak ma to miejsce w sejmie . Zdaniem Burmistrza natomiast , jeżeli podmiot wykonuje jakąś usługę powinien mieć za nią zapłacone . Podobną opinię wyraził Radny Wiesław Kotwica , który stoi na stanowisku , iż należy domówić się z Panem Michalczewskim na określony ryczałt za tę usługę .

Przyjmując zaproponowaną opłatę należy zabezpieczyć na to min. 10 tys. rocznie , zatem należałoby zwiększyć budżet Rady , poinformował Przewodniczący Rady , ponieważ pismo w tej sprawie zostało skierowane właśnie do Rady .

Radny Michał Sutyła wyraził pogląd , że kwota zaproponowana we wniosku Pana Michalczewskiego została trochę narzucona , był to niejako dyktat . Zdaniem radnego zachowanie Pana Michalczewskiego , w momencie kiedy radni poinformowali , że posiedzenia komisji Rady nie będą transmitowane, było również niezbyt ładne . Na posiedzeniu Klubu Radnych tak właśnie zadecydowano , że jedynie spotkania o większej randze społecznej będą transmitowane .

Radni podejmując dyskusję w tym zakresie uzgodnili , iż posiedzenia komisji nie będą transmitowane za pośrednictwem TV kablowej . Takie też ustalenia zapadły w odniesieniu do komisji 18 grudnia br.

Stanowiska takiego nie podzielili niektórzy radni uznając , że wspólne posiedzenia komisja , można by jednak transmitować , natomiast pojedyncze posiedzenia komisji RM można sobie podarować .

Pan Flotyński przyznał , że poczuł się trochę niezręcznie wobec zaistniałej sytuacji z Panem Michalczewskim podczas posiedzenia wspólnych komisji .

Przewodniczący Pan Roman Pawłowski wyjaśniając zaistniałą sytuację powiedział , że wyraził jedynie wolę większości radnych , jeżeli natomiast istnieją jakieś kontrowersje w tym zakresie , poprosił o wypracowanie jednoznacznej opinii , gdyż sam nie czuje się na siłach aby oceniać ważność poszczególnych komisji i od tego uzależniać transmisje posiedzeń Rady .

Pani Skarbnik omówiła zmiany , które zostały wprowadzone do projektu budżetu a które nie były wcześniej uwzględnione w odniesieniu do paragrafów uchwały budżetowej z dnia 15.11.2006 r. Poprosiła również Przewodniczącego o przegłosowanie wszystkich wprowadzonych zmian .

…… Przewodniczący ogłosił 15 min. przerwę w posiedzeniu .

Po przerwie podczas której radni zapoznali się z przedstawionymi propozycjami , przystąpili do omawiania poszczególnych zapisów i ich przegłosowania .

Ad §2 punkt 1 a i b ) ) za przyjęciem 14 radnych

Ad §1 oraz § 2 punkt c) za przyjęciem opowiedziało się 14 radnych

Ad.§ 2 punkt 1 d) za przyjęciem jednogłośnie

Ad § 2 punkt 1 e) za przyjęciem jednogłośnie 14 radnych

Ad § 2 punkt 1 f ) za przyjęciem autopoprawki 14 radnych

Ad § 2 punkt 1 g ) za przyjęciem autopoprawki 14 radnych

Ad § 2 punkt 1 h ) za przyjęciem autopoprawki 14 radnych

Ad § 2 punkt 1 i ) za przyjęciem autopoprawki 14 radnych

Ad § 2 punkt 1 j-k ) za przyjęciem autopoprawki 13 radnych wstrzymała się 1 osoba .

Ad § 2 punkt 1 l-ł ) za przyjęciem autopoprawki 13 radnych wstrzymała się 1 osoba .

Pani Wanda Konarzewska poinformowała , że została wymieniona również informacja o stanie mienia komunalnego Gminy Międzyzdroje .

Radny Michał Sutyła zgłosił konieczność ujęcia w wydatkach na stowarzyszenia - Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej , której jesteśmy członkiem od zeszłego roku .

Pani Konarzewska wyjaśniła , że należy przygotować najpierw projekt uchwały , wówczas będzie możliwość ujęcia tego Stowarzyszenia w zapisie budżetu .

Pani Bober potwierdziła konieczność zachowania takiej procedury , zobowiązując się przygotować projekt na najbliższą sesję RM. , natomiast Pan Michał Sutyła przygotuje materiał poglądowy w tym zakresie .

Radny Paweł Drzewiecki wyraził swoje zaniepokojenie odnośnie zapewnienia środków na ZGWW , jeżeli pojawi się taka konieczność po przyjęciu budżetu . Pani Wanda Konarzewska zapewniła , że jeżeli będzie taka konieczność , wprowadzimy to zadania do budżetu w trakcie roku .

Przewodniczący poddał pod głosowanie całość autopoprawek zgłoszonych do projektu budżetu , za przyjęciem opowiedziało się jednogłośnie .

Już dzisiaj można pogratulować Burmistrzowi przyjęcia budżetu , powiedział na zakończenie Pan Przewodniczący .

  1. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie .

Projekt uchwały dot. zmian do budżetu został wymieniony ( korekta) i omówiony przy udziale Pani Wandy Konarzewskiej oraz Tadeusza Konopackiego

Pan Konopacki omówił zagadnienia dot. zwiększenia wydatków na opracowanie dokumentacji technicznej - modernizacji drogi Promenada Gwiazd i Boh. Warszawy w Międzyzdrojach na kwotę 46 tys. zł. ( nie było wcześniej takiego zapisu , a jest on niezbędny odnośnie konieczności podpisania umów ) . Burmistrz wyjaśnił , że zgłosiły się dwie firmy , wyłoniono jedną z nich i zabrakło nam środków . Kierownik ITI powiedział , że będziemy pracowali na nowym porozumieniu podpisanym z powiatem ( i nowej dokumentacji). Wystąpiono do powiatu w celu uzgodnienia składników , kto ile będzie płacił . Na pytanie czy zadanie jest skorelowane z planem zagospodarowania , Pan Konopacki odpowiedział , że nie koliduje to z planem w żaden sposób , jest tam zapisana droga po starym obrysie . Ciąg pieszo - jezdny będzie otwarty dla ruchu . Koncepcja będzie przedstawiona radnym do zaopiniowania w dwóch wersjach . Kierownik wyjaśnił , że to my zadecydujemy o tym jak to będzie ostatecznie wyglądało . Przy założeniu , że droga będzie 7 m. pozostanie nam 4,5 m chodnika , ew. jezdnia + chodnik . W pasie drogowym zlikwidujemy małe chodniki , krawężniki będą na cokołach płotu , co pozwoli nam zyskać na tym 0,5 m i śmiało zmieścić się w pasie drogowym . Natomiast ciąg chodnikowy będzie wyodrębniony innym kolorem .

Przewodniczący poddał pod głosowanie projekt uchwały z autopoprawką „Gmina” , za przyjęciem opowiedziało się 14 radnych .

  1. Projekt uchwały w sprawie wydatków budżetowych których niezrealizowane planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2006 r.

Zagadnienie referowała Pani Wanda Konarzewska , wyjaśniając , że na wszystkie zadania podpisane są umowy , środki należy zabezpieczyć i mogą być wydatkowane na inne cele . Środki niewykorzystane wchodzą jako dochody Gminy , po zmianie budżetu .

Zdaniem radnego Michała Sutyły powinniśmy już zobaczyć jakieś wpływy ze środków unijnych , czy w ogóle Gmina korzysta z tej formy ?

Kierownik ITI Pan Tadeusz Konopacki wyjaśnił na które inwestycje zostały złożone wnioski ( ul. Nowomyśliwska i ul. Komunalna - będą złożone wnioski na te inwestycje )

Przewodniczący poddał pod głosowanie projekt uchwały łącznie z poprawkami literowymi , które należy skorygować w załączniku do uchwały , za przyjęciem opowiedziało się 14 radnych .

  1. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIX/399/06 RM w Międzyzdrojach z dnia 3 marca 2006 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje .

Zagadnienie referowała Pani Wanda Konarzewska , nie wniesiono żadnych uwag .

Przewodniczący poddał pod głosowanie projekt uchwały za przyjęciem opowiedziało się 14 radnych .

  1. Projekt uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych .

Zagadnienie referowała pani Jadwiga Bober , projekt został uzgodniony z członkami komisji , a zakres tych spraw będzie prowadzony przez OPS . Skład komisji ulegnie zmianie ponieważ rezygnację z prac w Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zgłosi radny Roman Pawłowski oraz najprawdopodobniej Pani Małgorzata Sembrat .

Radni zwrócili uwagę na wiele pomyłek w projekcie uchwały , w tym również przekłamań literowych i pomyłek wynikających z zapisów liczbowych w załączniku do uchwały, prosząc o rzetelniejsze ich przygotowywanie w przyszłości .

STANOWISKO Przewodniczący poddał pod głosowanie projekt uchwały z jednoczesną poprawką w wyliczeniu , za przyjęciem opowiedziało się 14 radnych .

  1. Projekt uchwały w sprawie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego .

Pani Jadwiga Bober zgodnie z wnioskiem komisji RGiB rozdała radnym szczegółowe sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi w 2006 r.

Pani Teresa Purgal nawiązała do zapisu punktu 5 załącznika , mówiącego o zapewnieniu opieki byłym żołnierzom zawodowym , zastanawiając się czym podyktowany jest ten zapis , dlaczego nie inne grupy zawodowe ?.

Pani Bober wyjaśniła , że wynika to ze zmiany w ustawie , jest to nowe zadanie , które należy uwzględnić w sytuacji jeśli mamy na naszym terenie taką grupę osób .

STANOWISKO Przewodniczący poddał pod głosowanie projekt uchwały , za przyjęciem opowiedziało się 14 radnych .

  1. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla zakładu budżetowego w zakresie dofinansowania utrzymania stadionu miejskiego w Międzyzdrojach.

Zagadnienie referowała Pani Jadwiga Bober , która omówiła załącznik do projektu uchwały. Plan finansowy nawiązujący do kwoty 150 tys. zł. w budżecie , wynika ze stawki 25 zł (osobo-dzień) na poziomie roku poprzedniego . Chodzi o realizację zadań zamieszczonych w planie finansowym .

Radny K.Drzewiecki jest zdegustowany takim przebiegiem działalności na stadionie w wyniku której mamy jedynie 15 tys. zł. dochodu . Uważa , że należy zmniejszyć kwotę dotacji , zmuszając niejako Pana Leszczyńskiego do oszczędności i przedsiębiorczości w tym zakresie , w roli gospodarza .

Uwagę radnych zwróciły wysokie koszty za telekomunikację i inne media , zastanawiano się z czego to wynika i czy nie jest przypadkiem tak , że dopasowuje się koszty wydatków do kwoty dotacji w wysokości 150 tys. zł.

Przewodniczący RM przypomniał czasy kiedy poprzedni gospodarz Pan Skowroński był krytykowany za brak gospodarności na stadionie , tymczasem wykazywał on większe dochody niż aktualnie Pan Leszczyński . Przewodniczący zaproponował pozostawienie planu bez zmian , albo obciąć dotację dla stadionu i stawkę zmienić , co będzie wiązało się z autopoprawką do budżetu .

Radny Michał Sutyła stoi na stanowisku , że należy zmniejszyć dotację do 140 tys. zł. , gdyż wykazywane są jakieś dziwne koszty .Wnioskuje o takie właśnie rozwiązanie .

Oczywiście można roztrząsać wszystko - powiedział Wiceburmistrz , ale osobiście skłania się do tego , aby pozostawić ten plan na istniejącym poziomie , można jedynie zapisać , że w I kw. będzie złożone sprawozdanie w tym zakresie . Należy również pamiętać o tym , że realizowana jest inwestycja II etapu stadionu , która uniemożliwi nam pewne działania . Możemy zmienić zapisy przesunięciem do budżetu w I kw.

Radny Rafał Wolny odnosi wrażenie , że płyta trochę przeszkadza , czy nie byłoby łatwiej , aby inwestor to przejął , jak długo będziemy kłócili się o tzw. „drobne” , przemyślmy , co dla mieszkańców będzie lepszym rozwiązaniem .

W.Kotwica przypomniał , jak to było w poprzedniej kadencji , mieliśmy szansę pozbycia się płyty , ale radni się nie zgodzili , szczególnie walczył o to radny Drzewiecki . Radny Pawłowski przyznał , że również był przeciwny oddaniu płyty ze względu na to , że nie powiedziano nam , ile będziemy musieli płacić za użytkowanie oraz media .

Radna Teresa Purgal poinformowała , że Komisja Rewizyjna będzie zajmowała się tym zagadnieniem w ramach planowanej kontroli , zaproponowała w związku z tym aby pozostawić to na dotychczasowym poziomie , choć osobiście ma również mieszane uczucia , gdyż chodzi o gospodarność gospodarza stadionu .

Przewodniczący poddał pod głosowanie wniosek zgłoszony przez radnego Michała Sutyłę , (który zapytany , podtrzymał go ) o urealnienie i wprowadzenia autopoprawki do projektu budżetu do kwoty 140 tys. zł. ; za przyjęciem opowiedziało się 5 radnych , przeciwko 8 radnych ( wniosek upadł)

Przewodniczący zamknął dyskusję .

Wobec powyższego Przewodniczący poddał pod głosowanie projekt uchwały za przyjęciem opowiedziało się 8 radnych , przeciwko 6 radnych .

  1. Projekt uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości na rzecz wieczystego użytkownika „ Gromada” .

Wiceburmistrz wyjaśnił , że chodzi o obiekt przy Wesołej i Polnej w kierunku lasu , chodzi o przekształcenie z wieczystego na własność , dzięki czemu budżet się wzbogaci o dodatkową kwotę .

Ponieważ nie ma na ten teren ; Gryfa Pom. „Las” i na Polną planu zagospodarowania , istnieje zagrożenie dużej swobody w zakresie warunków zabudowy , wyraził swoją wątpliwość Pan Pawłowski .

Radni byli zainteresowani wyliczeniem, ile Gmina zyska na tym przedsięwzięciu , taki był zwyczaj w poprzedniej kadencji - przypomniała radna Teresa Purgal , i był to dobry zwyczaj obrazujący opłacalność zadania .

Na pytanie jakie uzyskujemy opłaty z tego tytułu i kiedy teren był aktualizowany , Pani Edyta Konarzewska odpowiedziała , że przekształcenie przy funkcjach komercyjnych z reguły się nie opłaca . Aktualizacja była zrobiona , można zrobić to ponownie , ale to wymaga czasu . Zagadnienie zostanie przygotowane w aspekcie 5 % opłaty rocznej , jaką pobieramy oraz jakie są wpływy do budżetu na zasadzie analizy zysków i strat ; czy przekształcenie , czy też wieczyste użytkowanie .

Radni wyrazili pogląd , że należy przygotować dodatkowe materiały celem uzupełnienia zagadnienia .

STANOWISKO proponuje się , aby projekt uchwały został odesłany do dalszych prac komisji , za przyjęciem jednogłośnie .

13. Wolne wnioski i zapytania .

Prawnicy z Kancelarii Prawnej referowali zagadnienie dot. dopłat przez Gminę biletów szkolnych w przewozie na trasie Świnoujście -Międzyzdroje .

Refundacja kosztów przewoźnika jest możliwa jedynie wówczas , jeżeli zawarta jest z pomiotem stosowna umowa.. Usługa taka musi być jak najkorzystniejsza dla Gminy ze względów na to , że są to środki gminne , którymi dysponujemy i musi odpowiadać przepisom o finansach publicznych i zamówieniach publicznych , są to bezwzględne warunki , które niestety nie przewidują spraw ludzkich . Gmina wybiera usługodawcę , który zapewnia najkorzystniejsze warunki w tym zakresie .

Gmina może podpisać umowę z kilkoma przewoźnikami , dzieląc obszar Gminy na różne obszary , ale umowa jest bezwzględną koniecznością . W przeszłości nie było żadnej umowy zatem nie ma żadnej podstawy prawnej do wypłacenia wstecz należności .

Na pytanie jak rozwiązać sprawę dopłaty do biletów dla młodzieży , której Gmina chce dopłacić , zgodnie z umową , Radca prawny odpowiedział , że na potrzeby takiego pytanie przygotuje opinię prawną , jak technicznie rozdysponować środki z budżetu zgodnie z tzw. rekomendacją działania .

Na pytanie , czy można podpisać umowę z Panem Karapulką Radca Prawny odpowiedział , że oczywiście można , jeżeli każdy inny przewoźnik będzie mógł również złożyć wniosek w tym zakresie , a wtedy trzeba uwzględnić ustawę o zamówieniach publicznych .

Obecny na posiedzeniu Pan Karapulka nie zgodził się z takim twierdzeniem , przetarg nie wchodzi w grę powiedział , chodzi o bilety ustawowe , które musi stosować , a Gmina musi je realizować .Poprzednia Rada mówiła o tym 4 lata i znowu wracamy do punktu wyjścia .

Chodzi o dopłatę do biletów ulgowych wynikających z innej ustawy .

Radca Prawny przygotuje zagadnienie w aspekcie , jak technicznie rozdysponować środki zagwarantowane w budżecie jako dopłatę do biletów , w takiej konwencji zostanie to przygotowane , będzie przygotowana rekomendacja działania .

Przewodniczący przypomniał o konieczności złożenia oświadczeń , kto tego nie zrobił dotychczas , do 20.12 należy bezwzględnie złożyć . Przewodniczący zacytował przepis ustawy mówiący o tym , kto jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej rodziny .Wyjaśniono szczegółowo zasady obowiązujące przy składaniu oświadczeń majątkowych .

Przewodniczący odczytał ofertę szkolenia zorganizowanego przez RIO , zaproponowano radnych : Teresę Purgal oraz Pan Roman Pawłowski w związku z tym , że przewodniczący KRGiB nie mógł uczestniczyć .

Przewodniczący wracając do tematu transmisji posiedzeń komisji przez TV kablową zapytał czy na wszystkie wspólne komisje zapraszany TV , czy tylko na szczególnie ważne spotkania, o czym zdecydują przewodniczący poszczególnych komisji . Ustalono , że zadecydują o tym poszczególnie przewodniczący komisji .

  1. Zakończenie komisji .

Na tym zakończono posiedzenie komisji .

Protokołowała ;

M.Nurkowska

Przewodniczący Rady

Roman Pawłowski

8


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
23 sty 2007

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
23 sty 2007, godz. 10:49

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
23 sty 2007, godz. 10:49