Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Protokół ze wspólnego posiedzenia komisji Rady Miejskiej w dniu 2.02.2009


Protokół nr 34 z posiedzenia połączonych Komisji

Rady Miejskiej w Międzyzdrojach

w dniu 2.02.2009r.

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

Przewodniczenie połączonego posiedzenia komisji stałych RM objęła Przewodniczącą Komisji Komunalnej i Spraw Społecznych Beata Kiryluk , która otworzyła posiedzenie komisji i stwierdziła wymagane quorum. Lista obecności stanowi zał. Nr 1 do protokołu. Nieobecni usprawiedliwieni radni: Mateusz Bobek , Kazimierz Drzewiecki, spóźnienie zapowiedział Rafał Wolny oraz Andrzej Kościukiewicz , w posiedzeniu uczestniczył Przewodniczący Rady Miejskiej Michał Sutyła , nie było natomiast Burmistrza Leszka Dorosza .

  1. Przedstawienie porządku obrad. (zał. Nr 2)

Przewodnicząca przedstawiła zaproponowany porządek posiedzenia z uwzględnieniem wykreślenia punktów przewidzianych na sesję oraz zaproponowano w m-ce punktu 3 „przyjęcie protokołu z ostatniego wspólnego posiedzenia wspólnych komisji 15.01.2009 r.” , wykreślono natomiast punkty : 4, 5, 6, 24, 26 ; za wykreśleniem głosowało 10 radnych obecnych na posiedzeniu .

Radna Teresa Purga zaproponowała również wprowadzenie punktu dotyczącego przyjęcia protokołu z kontroli w zakresie funkcjonowania kontroli wewnętrznej w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach w miejsce punktu 18 , pozostałe punkty zmienią numerację ; za propozycją opowiedziało się 8 radnych , 2 osoby wstrzymały się od głosu .

  1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia ( 15.01.2009).

Z protokołem z poprzedniego, połączonego posiedzenia komisji stałych Rady Miejskiej zapoznał się radny Artur Duszyński nie wnosząc uwag. Wobec powyższego Przewodnicząca zaproponowała przyjęcie protokołu bez odczytania, za przyjęciem opowiedziało się jednogłośnie 10 osób .

  1. Wypracowanie stanowiska Rady Miejskiej w sprawie wniosku do ministra właściwego do spraw administracji publicznej w sprawie zmiany granic administracyjnych polegających na włączeniu Sołectwa Wisełka (Gmina Wolin) w granice administracyjne Gminy Międzyzdroje;

Przewodniczący Rady poinformował , że w przedmiotowej sprawie winna być podjęta uchwała , którą przygotowała kancelaria prawna , jednak nie zdołamy tego przygotować na sesję ponieważ nie mamy jeszcze wszystkich danych niezbędnych do jej przyjęcia . Zaproponował , iż postawi jedynie wniosek skierowany do Burmistrza o skompletowanie niezbędnych materiałów w tym zakresie . Sprawa winna być załatwiona do 31.03.2009 r. inaczej trzeba będzie czekać cały kolejny rok .

Zdaniem Romana Pawłowskiego należy sprawę odłożyć na 1 miesiąc , do czasu aż Rada Miejska Wolina podejmie konsultacje w tej sprawie , które niebawem maja się odbyć , zatem poczekajmy na tę opinię niezależnie od tego , czy będziemy się z nią liczyli , czy nie .

Radny Michał Sutyła podzielił się informacją , iż po konsultacjach z Przewodniczącą Rady Miejskiej w Wolina można się spodziewać , że Rada Wolina nie zamierza się zajmować tym problemem .

Zdaniem Wiesława Kotwica coraz częściej słyszy się niepokoje społeczne odnośnie kosztów , które się z tym będą wiązały , uważa , iż „im dalej w las , tym ciemniej” , dlatego zaproponował aby poczekać na konsultacje społeczne w tej sprawie , podtrzymuje propozycje radnego Romana Pawłowskiego .

Przewodniczący poinformował , że na sesji postawi wniosek odnośnie kontynuowania procedur w zakresie zmiany granic administracyjnych polegających na włączeniu Sołectwa Wisełka w granice administracyjne Gminy , jak również skierowanie wniosku do Burmistrz wniosku o przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów do tego przedsięwzięcia .

------------------------------ doszedł radny Rafał Wolny - stan 11 osób---------------------------

  1. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu na rok 2009 rok;

Pani Ewa Carewicz rozdała radnym nowe projekty uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2008 z naniesionymi zmianami , będącymi autopoprawką Burmistrz , który wprowadzi je na sesji RM . Zwiększenie doch. na kwotę 83 847,60 podyktowane jest dotacją rozwojową oraz środkami na finansowanie Wspólnej Polityki Rolnej w realizacji projektu „Aktywizacja zawodowa i społeczna klientów instytucji pomocy społecznej” oraz dotacje rozwojowe oraz środki na finansowanie Wspólnej Polityki Rolnej . Zwiększenie wydatków na kwotę 8 778 431,19 na zadania wyszczególnione w projekcie uchwały . W niektórych przypadkach kwoty pozostają takie same zmienia się jedynie nazwa zadania tak jak w przypadku „ wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach „

Pani Litra omówiła również zadanie dot. wydatków inwestycyjnych jednostek budżetowych dot. przebudowy ul. Boh.Warszawy - Promenada na odcinku od ul. Zdrojowej do przedłużenia ul. Traugutta wraz z ulicami Zdrojowa i Morska w Międzyzdrojach .Zdrojowa i Morska przechodzi do innego zadania , pod inną nazwą .

Radni analizowali przedłożony projekt uchwały również pod kątem realizacji projektu „Międzyzdroje w kwiatach” w ramach tego programu ma zostać wykonana brama z metaloplastyki będąca zwieńczeniem wejścia na Al. Gwiazd .

Radni wyrazili pogląd , iż powinno odbyć się spotkanie z Panem Rosiakiem celem poznania całokształtu zamierzeń tego programu , który radnym do tej pory nie został przedstawiony , choć został już upubliczniony w mediach na specjalnie zorganizowanym spotkaniu .Radni mają nadzieję iż projekt ten został przygotowany w oparciu o wcześniejsze projekty pewnych wycinków miasta : molo, Plac Neptuna i Rondo . Radna Teresa Purga uważa bowiem , że te materiały powinny zostać wykorzystane i wdrożone w całość programu ukwiecenia miasta .

Radna Beata Kiryluk wyraziła pogląd , iż mieszkańcy są oburzeni , iż tak kosztowny projekt nie jest odpowiednio nagłośniony .

Radny Adam Jakubowski przypomniał ,iż proponował osobiście odbycie wizji lokalnej w Rewalu , tam gdzie Pan Rosiak robił podobny projekt , ale pomysł nie uzyskał akceptacji , tymczasem dałoby to pogląd radnym na dokonania Pana Rosiaka w Rewalu , które zdaniem jednych zasługują na uznanie , zdaniem drugich oceniane są negatywnie .

Radny Janusz Piłat przypomniał , iż Międzyzdroje były dawniej ukwiecone , dzisiaj tego zdecydowanie brakuje. Jednak uważa , że to nie może być zrobione na bazie ZOŚ , który sobie nie poradzi ze wszystkimi obowiązkami , którymi jest obciążany .

Radny Roman Pawłowski stawia wniosek o wykreślenie poz. 600-60016-6050 do momentu zapoznania się z całościowym projektem wizualizacji . Wniosek poddany pod głosowanie uzyskał 11 głosów ( jednogłośnie) .

Insp. Grażyna Dubako zreferowała sprawę dot. wystąpienia dyrektorek szkół o zatrudnienie pielęgniarki w szkołach na pełen etat , począwszy od miesiąca marca . Za ? etatu płaci Gmina a ? etatu pokrywana jest z Narodowego Funduszu Zdrowia .

Przewodniczący posiedzenia poddał pod głosowanie projekt uchwały wraz z wyłączeniem kwoty dot. zwieńczenia w postaci bramy , za przyjęciem opowiedziało się 8 radnych , wstrzymała się 1 osoba , przeciwko były 2 osoby ( głosowało 11 osób) .

  1. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV/323/08 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 29 grudnia 2008 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2009 rok;

Zagadnienie referowały insp. Ewa Carewicz oraz insp. Kornela Litra , zmiana dot. załącznika 1 w poz. 7, chodzi o budowę i przebudowę ul. Nowomyśliwskiej . Wprowadzenie w/w zmian powoduje również konieczność zmiany załącznika „limity wydatków Gminy Międzyzdroje na projekty planowane do realizacji w ramach poszczególnych programów operacyjnych w latach 2009-2011”. Zmiana nastąpiła w poz. 1.

Zdaniem radnego Romana Pawłowskiego należy zdecydować , czy chcemy realizować to zadanie nawet kosztem kredytu , po to aby wykorzystać 1 500 000,00 zł.

Można zadanie to rozłożyć w latach pod warunkiem , że zostanie ona zrobiona - powiedział radny Michał Sytuła .

Radny Artur Duszyński zasygnalizował , że może pojawić się nowa zmiana w limicie wydatków ponieważ została wycięta „Wiklina” w związku ze złożeniem projektu do Europomeranii , MDK musi się wykazać środkami na całą inwestycję do 2011 roku . Inwestorem ma być MDK , który nie ma limitu wydatków wieloletnich i w związku z czym należy to wprowadzić jako zadanie . Środki te muszą zostać udokumentowane , 85 % dofinansowania , 15% wkład własny . Koszt całej inwestycji ok. 8 mln zł.

Zdaniem radnych jest to bardzo duży koszt w porównaniu z innymi inwestycjami gminnymi .

Przewodniczący poddał pod głosowanie projekt uchwały , za przyjęciem opowiedziało się 9 radnych , wstrzymała się od głosu 1 osoba .

  1. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości (Wapnica, ul. Turkusowa 34 a,b,c z przeznaczeniem na zabudowę mieszkalną wolnostojącą);

Insp. Edyta Konarzewska wyjaśniła , że chodzi o sprzedaż trzech działek w Wapnicy przy ul. Turkusowej dla inwestycji polegającej na zabudowie mieszkalnej wolnostojącej wraz z garażem .

Zdaniem Piotra Wójcika należy dokonać zmianę wpisu w warunkach zabudowy odnośnie możliwości np. gastronomicznej , co będzie miało przełożeniem finansowe na sprzedaż .

Przewodniczący podjął głosowanie nad projektem uchwały , za przyjęciem opowiedziało się 9 radnych , 1 osoba wstrzymała się od głosu ( stan 10 radnych , wyszła 1 osoba ) .

  1. Projekt uchwały sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości (Międzyzdroje, ul. Nowomyśliwska 92,94,96,98);

Pani Edyta Konarzewska wyjaśniła , iż chodzi o sprzedaż w trybie przetargu nieograniczonego czterech działek przy ul. Nowomyśliwskiej ( dotychczas dzierżawił to Pan Jan Karapulka , teren ten nie został jeszcze wydany). Wartość terenu podniosą również plany związane z budową stacji benzynowej .

Przewodniczący komisji poddał pod głosowanie projekt uchwały , za przyjęciem opowiedziało się 10 radnych , 1 osoba wstrzymała się od głosu ( wrócił radny R.Wolny)

  1. .Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości(Lubin,ul .Wodna);

Pani Konarzewska wyjaśniła , że chodzi o przeznaczenie do sprzedaży działki usytuowanej w Lubinie przy ul. Wodnej o pow. 392 m 2 , dla której zostały ustalone warunki zabudowy (zabudowa mieszkaniowa wolnostojąca )

Radny Wiesław Kotwica wyraził swoją dezaprobatę dla wydanych decyzji o zabudowie , zna te działki i uważa , że lepiej jest sprzedać je na poprawienie warunków istniejących w sąsiedztwie działek.

Inst.. Edyta Konarzewska wyjaśniała , że konsultowała to z planistą , który wydał warunki zabudowy , natomiast nie zamyka do drogi dla ew. osób zainteresowanych , aby stanęli do przetargu.

Radny Michał Sutyła uważa , że Rada powinna być informowana o decyzjach jakie wydaje Gmina dla siebie , koszt takiej decyzji kształtuje się w granicach 400 zł . Przewodnicząca Komisji Beata Kiryluk poddała pod głosowanie wniosek skierowany do Burmistrza o informowanie Rady o wszelkich decyzjach , które wydaje Gmina , wniosek poddany pod głosowanie uzyskała 8 głosów za , przeciwko opowiedziało się 2 radnych .

------------------------------- doszedł radny Andrzej Kościukiewicz , stan 11 radnych -------

  1. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości (Międzyzdroje, ul. Zwycięstwa, działka nr 439, obręb, o powierzchni 22.880 m? teren położony obok Kawczej Góry);

Zagadnienie referowała inst.. Edyta Konarzewska , która wyjaśniła , że proponuje się do sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego nieruchomości gminne o pow. 22.880 m 2 ,teren aktualnie zabudowany jest pawilonami będącymi własnością pana Karola Tomczaka , stanowi to przedmiot bezumownego użytkowania .

Radni dyskutując w powyższej sprawie wyrażali swoje obawy związane z problemami dot. istniejącej w tym miejscu trafostacji (Radny Adam Jakubowski) , a radny Michał Sytyła - obawia się , czy jest to dobry moment do sprzedaży w dobie kryzysu gospodarczego , zastanawia się , czy nie należy się z wstrzymać na ten moment ze sprzedażami .

Zdaniem insp..Edyty Konarzewskiej nikt na te wątpliwości nie jest nam w stanie odpowiedzieć , jednak osobiście uważa ,że ta sytuacja może spotęgować zainteresowanie większej ilości kontrahentów .

Wątpliwości radnego Michała Sutyły poparła również radna Teresa Purgal , która przypomniała, iż w poprzedniej kadencji był dobry zwyczaj wykazywania rachunku ekonomicznego przy wszelkiego rodzaju sprzedażach , chodziło o zestawienie zysków i strat , może należy wrócić do tego zwyczaju , gdyż prawdą jest , że w aktualnej rzeczywistości sprzedaż majątku Gminy może budzić wiele wątpliwości .

Inst. Edyta Konarzewska wyjaśniła ,iż to wszystko zostaje analizowane w ramach operatu szacunkowego , który się wykonuje , dla aktualnych potrzeb i dla alternatywnego sposobu wykorzystania .

Radny Janusz Piłat uważa , że Gmina powinna wyjść z taką ofertą sprzedaży , ale nie powinno się obniżać ceny .

Radny Roman Pawłowski wyraził pogląd , iż trochę późno na tego rodzaju dywagacje , wszak przyjęty przez Radę budżet jest oparty na tej właśnie sprzedaży , dzisiaj należy konsekwentnie to realizować .

Radny Michał Sutyła uważa jednak , że w tej filozofii zarządzania radni pozbawieni są wiedzy na temat globalnych działań dot. sprzedaży i planów organu wykonawczego w tym zakresie Radny Roman Pawłowski wyjaśnił , że taka informacja załączona była do materiałów budżetowych .

Przewodniczący poddał pod głosowanie stanowisko dot. pozytywnego zaopiniowania projektu budżetu , za przyjęciem opowiedziało się 8 radnych , przeciwko była 1 osoba , wstrzymała się od głosu 1 osoba .

  1. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w trwały zarząd (przekazanie w zarząd ZOŚ działek nr 487/50 i 387/51 o łącznej powierzchni 3.220 m?);

Chodzi o oddanie w trwały zarząd na czas nieoznaczony z przeznaczeniem na działalność statutową ZOŚ w M-jach działek 487/50 i 387/51 o łącznej pow. 3.220 m 2.

Radny Jan Burzyński zastanawia się ile ZOŚ będzie płacił podatku , biorąc w zarząd tyle róznych podmiotów .

Przewodniczący poddał pod głosowanie projekt uchwały , za przyjęciem opowiedziało się 11 radnych , przeciwko była 1 osoba .

  1. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na rok 2009.

Zagadnienie referowała Pani Ewa Sulicka - Scholz , która wyjaśniła radnym wątpliwości dot. wycinki buków na terenach budowy „Aqua Marina” , drzewa zaznaczone na czerwono będą dopiero wyselekcjonowane do wycinki .

Na pytanie , czy prawdą jest , że gmina będzie występowała do Starosty o zgodę na wycinkę drzew na Kawczej Górze , Pani Sulicka-Scholz odpowiedziała , że został wysłany do Starosty wniosek w tym zakresie odnośnie usunięcia drzew suchych i umierających , Gmina płaci za tę wycinkę , ale może żądać nowych nasadzeń w ramach rekompensaty za utracone .

Na pytanie , czy akcja dotycząca usuwania azbestu daje jakieś efekty , inspektor odpowiedział, że wpłynęły wnioski z Lubina o dofinansowanie , na razie nie jest tego wiele , choć możliwości są duże , zagwarantowana kwota wystarczy na 50 ton azbestu.

Zapytana natomiast o zbiórkę odpadów niebezpiecznych poinformowała , że Gmina postawiła w aptekach zbiorniki na składowanie starych leków , w ZOŚ wystawiony jest pojemnik na zużyte baterie , podobnie jak w UM , natomiast wielkogabaryty są wywożone przez ZOŚ na podstawie wywieszonego grafiku z podziałem na części miasta .

Przewodniczący komisji poddał pod głosowanie projekt uchwały odnośnie jej pozytywnego zaakceptowania ; za przyjęciem opowiedziało się 11 radnych , przeciwko była 1 osoba .

  1. Projekt uchwały w sprawie ustanowienia tytułów „Zasłużony dla Międzyzdrojów” i „Honorowy Obywatel Międzyzdrojów” (projekt częściowo zmienia dotychczasowe zasady przyznawania obu tytułów);

Autor projektu uchwały Michał Sutyła wyjaśnił , iż w związku z sugestiami Kapituły zgłoszonymi w poprzednim roku , regulamin ten został skorygowany o sugestie członków tejże Kapituły co umożliwiło członkom Kapituły większe uprawnienia . Projekt regulaminu został rozesłany do członków Kapituły z prośbą o ew. zgłaszanie zmian . Zgłoszone zmiany zostały wprowadzone w przedmiotowej uchwale, tj. umożliwiono pośmiertne nadawanie tytułów , jak również wprowadzono wszelkie doraźne możliwości w tym zakresie , opisano również precyzyjnie procedurę nadawania tytułów .

Radny Wiesław Kotwica podkreślił konieczność przygotowywania odrębnych uchwał dla poszczególnych osób , jak również zwrócił uwagę na zapis w paragrafie 6 , rozdział III odnośnie zapisu „mieszkańcom Gminy” , zamiast miasta .

Przewodnicząca poddała pod głosowanie projekt uchwały wraz z autopoprawką zgłoszoną przez radnego W.Kotwicę , za pozytywnym zaopiniowaniem opowiedziało się 12 radnych ( jednogłośnie) .

  1. Projekt uchwały w sprawie zmiany zasad przyznawania diety przewodniczącemu organu wykonawczego jednostki pomocniczej; (zmiana uchwały ustalającej zasady przyznawania diet sołtysom);

Przewodniczący Rady Michał Sutyła, będąc autorem przedmiotowego projektu uchwały wyjaśnił , że chodzi o dokonanie zmiany w projekcie uchwały w taki sposób ,żeby sołtysi otrzymywali dietę również w miesiącu w którym nie odbyła się sesja Rady Miejskiej , co było wykluczone na mocy zapisów statutu Gminy .

Przewodnicząca poddała pod głosowanie projekt uchwały , za pozytywnym zaopiniowaniem opowiedziało się 11 radnych , 1 osoba wstrzymała się od głosu , przeciwko była 1 osoba .

  1. Przyjęcie protokołu pokontrolnego z kontroli w zakresie funkcjonowania kontroli wewnętrznej w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach.

Protokół z przeprowadzonej kontroli odczytała radna Teresa Purgal .

Przewodnicząca komisji otworzyła dyskusję .

Radny Wiesław Kotwica wyraził , po wysłuchaniu treści protokołu wyraził pogląd , iż odnosi się wrażenie , że Rada jest manipulowana . Na potwierdzenie swoich słów przypomniał jak osobiście zwrócił się z zapytaniem do Burmistrza , w momencie dokonywania przesunięcia kwoty 500 tys. zł na nagrody nauczycielskie z zapytaniem , czy jest to zgodne z istniejącym regulaminem , uzyskując odpowiedź, że jest to przesunięcie prawidłowe , tymczasem okazuje się ,że tak nie było .

Radny Wyraził również ubolewanie , że insp. ds. oświaty nie uczestniczy w żadnych sprawach merytorycznych szkół .

Radna Beata Kiryluk wyraziła ubolewanie w związku z tym , że stało się to wbrew regulaminowi szkolnemu , jak również to , że przydzielone nagrody tak podzieliły grono nauczycielskie , które wcześniej było bardzo zintegrowane . Należy pamiętać ,że nagroda dla nauczyciela jest pewnym wskaźnikiem wyróżnienia zawodowego .

Radny Andrzej Kościukiewicz poinformował radnych , że miało zostać wypłacone na nagrody 19 tys. zł , wypłacono natomiast 32 tys. zł a środki te pochodziły z funduszu przeznaczonego na nadgodziny dla nauczycieli , z których nauczyciele świadomie zrezygnowali oraz z tytułu pełnionych zastępstw , choć nagrody otrzymało 28 osób , a nie 35 które się składały na zgromadzone środki .

Sekretarz wyjaśnił , że temat ten został przekazany do kancelarii prawnej celem przeanalizowania zaistniałej sytuacji .

Zdaniem Janusz Piłata sprawa powinna być nagłośniona , gdyż w przeciwnym razie stanie się to być może wzorcem do naśladowania .

Komisja badała istniejące akty prawne , powiedziała radna Teresa Purgal , jednym z takich aktów jest regulamin organizacyjny Urzędu , który określa zasady kontroli wewnętrznej . Niestety należy stwierdzić, że kontrola wewnętrzna nie funkcjonuje , a skoro nie funkcjonuje , należy z niej zrezygnować . Jako jedyna w Urzędzie z takiej kontroli korzysta tylko Pani Grażyna Ingielewicz .

Radny Rafał Wolny podkreślił problem współpracy z radcami prawnymi , których nie ma w Urzędzie na potrzeby Rady Miejskiej i to jest duży problem w pracy komisji rewizyjnej , przy różnego rodzaju problematycznych sprawach .

Radny Wiesław Kotwica nawiązał również do braku porozumienia pomiędzy pracownikami Urzędu , co daje się niejednokrotnie zauważyć podczas posiedzeń komisji . Taki odbiór jest również na zewnątrz dodał radny Janusz Piłat .

Przewodnicząca Komisji poddała pod głosowanie przyjęcie protokołu , za przyjęciem opowiedziało się 10 radnych , wstrzymała się 1 osoba .

Przewodnicząca Beata Kiryluk zaproponowała zmianę porządku poprzez zdjęcie z porządku punktów dot. sprawozdań oraz przyjęcia planów pracy ,tj. od 16 do 22 , zostaną one omówione na sesji RM , za zmianą porządku opowiedziało się 12 radnych obecnych na posiedzeniu .

  1. Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Rewizyjnej w roku 2008;

  2. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2009;

  3. Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu w roku 2008;

  4. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu na rok 2009;

  5. Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych w roku 2008;

  6. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych na rok 2009;

  7. Zapytania i wolne wnioski.

  8. Zakończenie posiedzenia komisji .

Przewodnicząca posiedzenia wspólnych komisji Rady Miejskiej zamknęła posiedzenia .

Na tym protokół zakończono .

Protokółowała:

M.Nurkowska

6


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
02 lut 2009

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
04 mar 2009, godz. 08:53

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
04 mar 2009, godz. 08:53