Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2008r.
Zarządzenie Nr 150/Fin/08
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 25 sierpnia 2008 r.
w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2008 r.
Na podstawie art. 198 ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. finansach publicznych
( DZ.U. Nr 249, poz. 2104;zm.Dz.U. Nr 169, poz.1420, z 2006r. Nr 45, poz. 319, Nr 104,poz.708, Nr 170,poz.1217 i 1218, Nr 187,poz.1381 i Nr 249,poz.1832, z 2007 r. Nr 82, poz.560, Nr 88, poz.587, Nr 115, poz.791 i Nr 140, poz.984) oraz Uchwały
Nr XII/109/07 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyzdroje za pierwsze półrocze oraz zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania planu finansowego jednostek za pierwsze półrocze
zarządza się, co następuje :
§ 1.Ustala się informację o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2008 roku ,
według której:
1/ plan dochodów ogółem po dokonanych zmianach wynosi 63 061 855,52 zł
wykonanie dochodów 29 304 128,52 zł
zgodnie z załącznikiem nr 1 ,
2/ plan wydatków ogółem po dokonanych zmianach wynosi 69 684 011,52 zł
wykonanie wydatków 16 250 323,13 zł
zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 ,
3/ wykonanie wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne
Gminy zgodnie z załącznikiem nr 4,
4/ wykonanie wydatków na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z
funduszy strukturalnych zgodnie z załącznikiem nr 5,
5/ wykonanie przychodów i rozchodów budżetu zgodnie
z załącznikiem nr 6
6/ plan dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu
administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 386 848,00 zł
wykonanie dochodów 698 084,00 zł
zgodnie z załącznikiem nr 7,
7/ plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu
administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 386 848,00 zł
wykonanie wydatków 629 248,72 zł
zgodnie z załącznikiem nr 8,
8/ wykonanie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań wykonywanych na
podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego
zgodnie z załącznikiem nr 9,
9/ zestawienie przychodów i wydatków zakładów budżetowych na sumę bilansową
1 927 388,17 zł zgodnie z załącznikiem nr 10 ,
10/ zestawienie przychodów i wydatków funduszu celowego zgodnie z załącznikiem nr 11 ,
11/ wykonanie dotacji przedmiotowych zgodnie z załącznikiem nr 12,
12/ wykonanie dotacji podmiotowych zgodnie z załącznikiem nr 13,
13/ wykonanie dotacji celowych na zadania własne Gminy realizowane przez podmioty
należące do sektora finansów publicznych zgodnie z załącznikiem nr 14,
14/ wykonanie dotacji celowych na zadania własne Gminy realizowane przez podmioty
nienależące do sektora finansów publicznych zgodnie z załącznikiem nr 15,
15/ stan należności wymagalnych wynosi 2 416 088,68 zł zgodnie z załącznikiem nr 16,
16/ stan zobowiązań wynosi 4 563 692,73 zł, w tym wymagalnych 112 451,57 zł zgodnie
załącznikiem nr 17.
17/ omówienie przebiegu wykonania budżetu gminy wg załącznika nr 18 ,
§ 2.Informację , o której mowa w § 1 przekazuje się :
Radzie Miejskiej,
Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Szczecinie.
§ 3.Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta .
§ 4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
2
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalaczniki do zarzadzenia nr 150 fin 08 (RAR, 223.57Kb) | 2008-08-27 10:49:44 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Francukiewicz Data wytworzenia:
25 sie 2008
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
27 sie 2008, godz. 10:49
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
27 sie 2008, godz. 10:49