Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

ZAMÓWIENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach wraz z usługą dostarczania i odbierania przesyłek (lokalizacja: Urząd Miejski, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje)

znak postępowania: RI.ZP.271.23.2020.AR

 

ZAMÓWIENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE

 

o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 138g ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843)

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach wraz z usługą dostarczania i odbierania przesyłek

(lokalizacja: Urząd Miejski, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje)”

 

Zamawiającym jest:

GMINA MIĘDZYZDROJE

 ul. Książąt Pomorskich 5

 72-500 Międzyzdroje

 Tel.: 91 3275631

 Faks: 91 3275630

 e-mail: um@miedzyzdroje.pl

 adres strony internetowej: www.bip.miedzyzdroje.pl

 

Rozdział 1. Tryb udzielenia zamówienia publicznego oraz miejsca, w których zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu

  1. Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia na usługi społeczne, na podstawie przepisów  art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843), zwanej dalej Ustawą oraz aktów wykonawczych do Ustawy.
  2. Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
  • strona BIP Zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl

Rozdział 2. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, które będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1041). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.                                                                                                                    

 

kod CPV:

64110000-0 Usługi pocztowe

 

Rozdział 3. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Rozdział 4. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Rozdział 5. Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.

 

Rozdział 6. Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do  31.12.2021 r.

 

 Rozdział 7. Informacja o podwykonawcach

Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usług przy udziale podwykonawców.

Z uwagi na charakter zamówienia i konieczność zapewnienia osobistego wykonywania usług przez osoby wskazane w ofercie, Zamawiający nie dopuszcza powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu.

 

Rozdział 8. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego

Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej.

 

Rozdział 9. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, przy czym Zamawiający wskazuje, że wykluczy Wykonawców o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1,2,4 Ustawy oraz którzy spełniają następujące warunki:

  1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia tj. posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych – zgodnie z art. 6 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz.U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.).

  1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.

  1. Zdolności technicznej lub zawodowej:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie wykonywał lub wykonuje co najmniej jedną  usługę przez okres przynajmniej 12 miesięcy w zakresie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym polegającym na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych i paczek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych o wartości przynajmniej 100 tys. zł brutto – do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane w sposób należyty,

  1. spełni kryterium społeczne, tj. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę minimum 70% pracowników w przeliczeniu na pełny etat z obszaru dot. przejmowania, transportu i doręczania przesyłek oraz reklamacji, czyli takich, którzy potencjalnie mogą realizować czynności w zakresie wykonywania przedmiotu umowy na terenie kraju.

W aspekcie udokumentowania spełnienia ww. warunku, wykonawca wykaże w oświadczeniu wykonawcy  załącznik nr 5 liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat.

Zamawiający może żądać potwierdzenia spełnienia warunku od wykonawcy oświadczenia o zatrudnieniu z częstotliwością raz w kwartale. W przypadku wątpliwości zamawiającego co do spełnienia ww. wymogu przez wykonawcę, zamawiający może zlecić kontrolę Państwowej Inspekcji Pracy.

  1. W zakresie braku podstaw do wykluczenia ocena wykonawcy, z uwagi na przesłanki do wykluczenia wskazane powyżej, zostanie dokonana na podstawie danych i informacji zawartych w dokumentach, o których mowa w rozdziale 10.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10 i 11. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

 

 

 

Rozdział 10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24  ustawy.

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4.
  2. Zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.).
  3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług (o wartości przynajmniej 100 tys. zł brutto) o których mowa w rozdziale 9 pkt 3 – załącznik nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usług będą referencje wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od siebie nie może dostarczyć referencji – oświadczenie wykonawcy.
  4. Formularz ofertowy – załącznik nr 2.
  5.  Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 3.
  6. Oświadczenie o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełnozatrudnionych, według stanu na 31.10.2020 r. – załącznik nr 5
  7. W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy, należy przedłożyć:
    1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4,
    2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub innych dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu,  w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do uzupełnienia dokumentów wyłącznie wykonawcy który złożył ofertę najkorzystniejszą.

 

Rozdział 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

 

Rozdział 12. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

Rozdział 13.  Termin związania ofertą

  1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

 

 

Rozdział 14. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

  1. W niniejszym postępowaniu wszelkie pisma związane z postępowaniem muszą być kierowane wyłącznie na adres: GMINA MIĘDZYZDROJE, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje lub            e-mail: um_zamowieniapubliczne@miedzyzdroje.pl Oferta może być złożona wyłącznie w formie pisemnej.
  2. Inne zaadresowanie może wpłynąć na złe skierowanie pisma, co może spowodować niezachowanie ustawowych terminów z winy wnoszącego.
  3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje korespondencję za pomocą e-maila - każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt jej otrzymania.

W przypadku nie potwierdzenia przez Wykonawcę odbioru korespondencji w ciągu 2 dni, Zamawiający do celów dowodowych posłuży się raportem nadania.

  1. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: Anetę Różańską, adres poczty elektronicznej:um_zamowieniapubliczne@miedzyzdroje.pl

 

Rozdział 15. Opis sposobu przygotowania ofert.

  1. Opakowanie i adresowanie oferty.

Ofertę należy umieścić w zaklejonym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym:

Nadawca: Pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) - (dopuszcza się czytelny odcisk pieczęci).

Adresat: __________________________

OFERTA NA:  „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach wraz z usługą dostarczania i odbierania przesyłek

(lokalizacja: Urząd Miejski, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje)”. NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT tj. 21.12.2020 r. godz. 14:00.

Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

  1. Podpisy.

Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:

    1. osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    2. osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo.
  1. Forma dokumentów i oświadczeń:
    1. dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty składa się w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika,
    2. w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski.
  2. Tajemnica przedsiębiorstwa:
    1. jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1010), muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania,
    2. zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
  3. Informacje pozostałe:
    1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
    2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu.
    3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i w formie pisemnej,
  4. Zmiana / wycofanie oferty:
    1.  Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,
    2. o wprowadzeniu zmian lub zamiarze wycofania oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego, przed upływem terminu,
    3. pismo należy złożyć zgodnie z opisem podanym w rozdziale 16 pkt. 1 niniejszego ogłoszenia oznaczając odpowiednio „ZMIANA OFERTY”/„WYCOFANIE OFERTY”
  5. Zwrot oferty

Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.

  1. Złożona oferta powinna zawierać:
    1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 2 ,
  2. Pełnomocnictwo:
    1. jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza,
    2. w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia,
    3. Dokumenty i oświadczenia określone w rozdziałach 10 i 11 ogłoszenia,

 

Rozdział 16.    Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta – pok. Nr 9  w terminie do dnia  21.12.2020 r. godz. 13:00.
  2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sali Konferencyjnej w dniu 21.12.2020r.                    o godzinie 14:00.
  4. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

 

Rozdział 17. Opis sposobu obliczania ceny.

  1. Wykonawca dokonuje obliczenia ceny zgodnie z metodologią określoną w formularzu asortymentowo-cenowym.
  2. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszej SIWZ oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
  3. Cena ofertowa musi być umieszczona w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie PLN.
  5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

Rozdział 18 Kryteria i sposób oceny ofert:

  1. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy zamówienia w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny:

1) Cena – 60%

2) Kryterium społeczne: liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełnozatrudnionych, według stanu na 31.10.2020 r. – 40%.

 

 

Zamawiający oceni oferty wg następujących zasad:

Ad 1. Cena ofertowa: Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

        Cmin

Cmin C = –––––––– x 60 punktów

          Cof

gdzie:

- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert

- Cof - cena podana w ofercie badanej

 

 

Ad 2. Kryterium społeczne: Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełnozatrudnionych, według stanu na 31.10.2020 r.

Przy ocenie ofert w kryterium „Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełnozatrudnionych, według stanu na 31.10.2020 r. zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

 

            Z x

Z = –––––––– x 40 punktów

         Z max

gdzie:

Z = liczba punktów za kryterium „Liczba pracowników wykonawcy zatrudnionych w działalności operacyjnej wykonawcy na podstawie umowy o pracę, w przeliczeniu na pełnozatrudnionych, według stanu na 31.10.2020 r.

Zx = liczba pracowników wykonawcy zatrudnionych w działalności operacyjnej wykonawcy na podstawie umowy o pracę, w przeliczeniu na pełnozatrudnionych, według stanu na 31.10.2020 r. wynikająca z oferty badanej;

Z max = największa liczba pracowników wykonawcy zatrudnionych w działalności operacyjnej wykonawcy na podstawie umowy o pracę, w przeliczeniu na pełnozatrudnionych, według stanu na 30.09.2020 r. wynikająca z ofert, które nie podlegają odrzuceniu.

Przez działalność operacyjną zamawiający rozumie działalność Wykonawcy związaną z bezpośrednim odbiorem i dostarczaniem przesyłek pocztowych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.

 

Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:

W = C +KS gdzie:

W – łączna liczba punktów dla wszystkich kryteriów

C – liczba punktów w kryterium cena

KS – liczba punktów w Kryterium społeczne: Liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełnozatrudnionych, według stanu na 31.10.2020 r.

 

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów łącznie, przyznanych według powyższych kryteriów jest ofertą najkorzystniejszą. W przypadku osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert Zamawiający wybierze ofertę o najniższej cenie. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez niech ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

 

2. Zamawiający odrzuci oferty:

  1. zawierające rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  2. których treść nie odpowiada przedmiotowi zamówienia,
  3. nieważne na mocy odrębnych przepisów,
  4. jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.  

 

Rozdział 19. Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców,  poprzez zamieszczenie ogłoszenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej:
    1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
    2. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
    3. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;

 

Rozdział 20. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

Rozdział 21. Inne informacje

Nie przewiduje się:

  1. zawarcia umowy ramowej,
  2. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
  3. aukcji elektronicznej
  4. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez wskazania przyczyn.

Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zalacznik nr 1 (DOCX, 23.54Kb) 2020-12-14 14:39:25 2
zalacznik nr 2 (DOCX, 19.06Kb) 2020-12-14 14:39:25 2
zalacznik nr 3 (XLS, 45.50Kb) 2020-12-14 14:39:26 3
zalacznik nr 4 (DOCX, 14.22Kb) 2020-12-14 14:39:26 1
zalacznik nr 5 (DOC, 25.00Kb) 2020-12-14 14:39:26 1
zalacznik nr 6 (DOCX, 42.15Kb) 2020-12-14 14:39:27 1
21 12 2020 13 07 47 powiadomienie o przedluzeniu terminu skladania ofert (DOCX, 18.77Kb) 2020-12-21 13:07:47 0
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 37.58Kb) 2021-02-16 11:38:29 4
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (DOCX, 20.54Kb) 2021-02-16 11:38:29 1
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Aneta Różańska

Data wytworzenia:
14 gru 2020

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
14 gru 2020, godz. 14:42

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
16 lut 2021, godz. 11:38