Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 10/SOS/10 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 20 stycznia 2010 r. w sprawie powołania komisji przeprowadzającej nabór kandydatów na stanowisko pracy w Straży Miejskiej.


Zarządzenie Nr 10/SOS/10

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 20 stycznia 2010 r.

w sprawie powołania komisji przeprowadzającej nabór kandydatów na stanowisko

pracy w Straży Miejskiej.

Na podstawie art. 13 i 14 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) zarządza się, co następuje :

§ 1. Powołanie z dniem 20.01.2010 roku komisji przeprowadzającej nabór kandydatów na stanowisko pracy w Straży Miejskiej, w następującym składzie :

- Eugeniusz Suchłabowicz - Komendant Straży Miejskiej - przewodniczący komisji,

- Janusz Kalemba - inspektor ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej - członek komisji,

- Mirosława Nowińska - inspektor ds. kadr i spraw obywatelskich - członek/sekretarz komisji.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Komendantowi Straży Miejskiej.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zarzdzenie nr 10 sek 10 (PDF, 231.78Kb) 2010-01-20 14:22:44 2
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nowińska

Data wytworzenia:
20 sty 2010

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
20 sty 2010, godz. 14:22

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
20 sty 2010, godz. 14:22