Zarządzenie Nr 10/SOS/10 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 20 stycznia 2010 r. w sprawie powołania komisji przeprowadzającej nabór kandydatów na stanowisko pracy w Straży Miejskiej.
Zarządzenie Nr 10/SOS/10
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 20 stycznia 2010 r.
w sprawie powołania komisji przeprowadzającej nabór kandydatów na stanowisko
pracy w Straży Miejskiej.
Na podstawie art. 13 i 14 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) zarządza się, co następuje :
§ 1. Powołanie z dniem 20.01.2010 roku komisji przeprowadzającej nabór kandydatów na stanowisko pracy w Straży Miejskiej, w następującym składzie :
- Eugeniusz Suchłabowicz - Komendant Straży Miejskiej - przewodniczący komisji,
- Janusz Kalemba - inspektor ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej - członek komisji,
- Mirosława Nowińska - inspektor ds. kadr i spraw obywatelskich - członek/sekretarz komisji.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Komendantowi Straży Miejskiej.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zarzdzenie nr 10 sek 10 (PDF, 231.78Kb) | 2010-01-20 14:22:44 | 2 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mirosława Nowińska Data wytworzenia:
20 sty 2010
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
20 sty 2010, godz. 14:22
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
20 sty 2010, godz. 14:22