Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 127/SEK/09 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 6 lipca 2009 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.


Zarządzenie Nr 127/SEK/09

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 6 lipca 2009 r.

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego

Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach wprowadza się następujące zmiany:

1/ w § 18 pkt 1 skreśla się ppkt 8.

2/ w § 18 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Do zadań Burmistrza należy również nadzór nad gminnymi jednostkami organizacyjnymi, którymi są: Ośrodek Pomocy Społecznej, Międzynarodowy Dom Kultury, Zakład Ochrony Środowiska, Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, oraz podmiotem: „Promenada” Sp. z o.o.

3/ w § 19 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Zastępca Burmistrza wykonuje zadania w zakresie upoważnień i poleceń służbowych wydawanych przez Burmistrza oraz nadzoruje i jest odpowiedzialny za sprawy realizowane przez:

  1. Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa,

  2. samodzielne stanowiska ds. planowania przestrzennego,

Do zadań Zastępcy Burmistrza należy w szczególności:

  1. wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej w powierzonym zakresie działania,

  2. nadzór nad polityką dotyczącą najmu lokali komunalnych,

  3. nadzór nad wykonywaniem zadań pozostałych z zakresu gospodarki nieruchomościami i rolnictwa,

  4. nadzór nad wykonywaniem zadań z zakresu przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

  5. nadzór nad wykonywaniem zadań w zakresie planowania przestrzennego,

  6. koordynowanie realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych, drogownictwa i ochrony środowiska,

  7. organizowanie współpracy z sąsiednimi gminami oraz wymiana doświadczeń międzygminnych.”

4/ w § 19 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Do zadań Zastępcy Burmistrza należy również nadzór na gminnymi jednostkami organizacyjnymi, którymi są: Miejska Biblioteka Publiczna, Europejskie Centrum Różnorodności Biologicznej Wolin-Uznam oraz nadzór nad podmiotami: Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., Międzyzdrojski Rynek sp. z o.o.”

5/ Dodaje się rozdział 10, w brzmieniu:

Rozdział 10

„Zasady podpisywania pism, dokumentów i decyzji.

§ 50. 1. Burmistrz podpisuje:

  1. zarządzenia i regulaminy,

  2. pisma związane z reprezentowaniem gminy na zewnątrz,

  3. pisma zawierające oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem gminnym,

  4. pisma oraz dokumenty w sprawach należących do jego wyłącznej właściwości, zgodnie z ustalonym podziałem zadań pomiędzy Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Skarbnikiem Gminy oraz Sekretarzem Gminy,

  5. decyzje z zakresu administracji publicznej, do których wydawania w jego imieniu nie upoważnił innych pracowników,

  6. pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w jego imieniu, w tym pisma wyznaczające osoby uprawnione do podejmowania czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu Miejskiego,

  7. pisma zawierające oświadczenia woli Urzędu Miejskiego jako pracodawcy,

  8. pełnomocnictwa do reprezentowania miasta przed sądami i organami administracji publicznej,

  9. odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych, do których udzielenia nie upoważnił innych pracowników,

  10. korespondencję kierowaną do organów administracji rządowej i samorządowej, kierowników urzędów centralnych, wojewody, posłów, senatorów i inne pisma, jeśli ich podpisywanie Burmistrz zastrzegł dla siebie.

    1. W czasie nieobecności Burmistrza w pracy pisma i dokumenty, o których mowa w ust. 1 podpisuje Zastępca Burmistrza.

§ 51. Zastępca Burmistrza, Sekretarz i Skarbnik podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań, nie zastrzeżone do podpisu Burmistrza.

§ 52. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego i jego Zastępca podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań.

§ 53. Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach ds. obywatelskich podpisują pisma w sprawach, do załatwienia których zostali upoważnieni przez Burmistrza.

§ 2. Schemat Struktury Organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach otrzymuje nowe brzmienie i stanowi Załącznik Nr 1 do załącznika, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia.

§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zalacznik do zarzadzenie nr 127 sek 09 (DOC, 90.00Kb) 2009-07-13 11:52:51 0
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nowińska

Data wytworzenia:
09 lip 2009

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
13 lip 2009, godz. 11:52

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
13 lip 2009, godz. 11:52