Zarządzenie Nr 127/SEK/09 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 6 lipca 2009 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.
Zarządzenie Nr 127/SEK/09
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 6 lipca 2009 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach wprowadza się następujące zmiany:
1/ w § 18 pkt 1 skreśla się ppkt 8.
2/ w § 18 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Do zadań Burmistrza należy również nadzór nad gminnymi jednostkami organizacyjnymi, którymi są: Ośrodek Pomocy Społecznej, Międzynarodowy Dom Kultury, Zakład Ochrony Środowiska, Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, oraz podmiotem: „Promenada” Sp. z o.o.
3/ w § 19 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Zastępca Burmistrza wykonuje zadania w zakresie upoważnień i poleceń służbowych wydawanych przez Burmistrza oraz nadzoruje i jest odpowiedzialny za sprawy realizowane przez:
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa,
samodzielne stanowiska ds. planowania przestrzennego,
Do zadań Zastępcy Burmistrza należy w szczególności:
wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej w powierzonym zakresie działania,
nadzór nad polityką dotyczącą najmu lokali komunalnych,
nadzór nad wykonywaniem zadań pozostałych z zakresu gospodarki nieruchomościami i rolnictwa,
nadzór nad wykonywaniem zadań z zakresu przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
nadzór nad wykonywaniem zadań w zakresie planowania przestrzennego,
koordynowanie realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych, drogownictwa i ochrony środowiska,
organizowanie współpracy z sąsiednimi gminami oraz wymiana doświadczeń międzygminnych.”
4/ w § 19 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Do zadań Zastępcy Burmistrza należy również nadzór na gminnymi jednostkami organizacyjnymi, którymi są: Miejska Biblioteka Publiczna, Europejskie Centrum Różnorodności Biologicznej Wolin-Uznam oraz nadzór nad podmiotami: Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., Międzyzdrojski Rynek sp. z o.o.”
5/ Dodaje się rozdział 10, w brzmieniu:
Rozdział 10
„Zasady podpisywania pism, dokumentów i decyzji.
§ 50. 1. Burmistrz podpisuje:
zarządzenia i regulaminy,
pisma związane z reprezentowaniem gminy na zewnątrz,
pisma zawierające oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem gminnym,
pisma oraz dokumenty w sprawach należących do jego wyłącznej właściwości, zgodnie z ustalonym podziałem zadań pomiędzy Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Skarbnikiem Gminy oraz Sekretarzem Gminy,
decyzje z zakresu administracji publicznej, do których wydawania w jego imieniu nie upoważnił innych pracowników,
pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w jego imieniu, w tym pisma wyznaczające osoby uprawnione do podejmowania czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu Miejskiego,
pisma zawierające oświadczenia woli Urzędu Miejskiego jako pracodawcy,
pełnomocnictwa do reprezentowania miasta przed sądami i organami administracji publicznej,
odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych, do których udzielenia nie upoważnił innych pracowników,
korespondencję kierowaną do organów administracji rządowej i samorządowej, kierowników urzędów centralnych, wojewody, posłów, senatorów i inne pisma, jeśli ich podpisywanie Burmistrz zastrzegł dla siebie.
W czasie nieobecności Burmistrza w pracy pisma i dokumenty, o których mowa w ust. 1 podpisuje Zastępca Burmistrza.
§ 51. Zastępca Burmistrza, Sekretarz i Skarbnik podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań, nie zastrzeżone do podpisu Burmistrza.
§ 52. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego i jego Zastępca podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań.
§ 53. Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach ds. obywatelskich podpisują pisma w sprawach, do załatwienia których zostali upoważnieni przez Burmistrza.
§ 2. Schemat Struktury Organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach otrzymuje nowe brzmienie i stanowi Załącznik Nr 1 do załącznika, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik do zarzadzenie nr 127 sek 09 (DOC, 90.00Kb) | 2009-07-13 11:52:51 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mirosława Nowińska Data wytworzenia:
09 lip 2009
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
13 lip 2009, godz. 11:52
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
13 lip 2009, godz. 11:52