Zarządzenie Nr 165/FIN/07 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 06 sierpnia 2007 roku w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2007r.
Zarządzenie Nr 165/FIN/07
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 06 sierpnia 2007 roku
w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2007r.
Na podstawie art. 198 ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. finansach publicznych
( DZ.U. Nr 249, poz. 2104;zm.Dz.U. Nr 169, poz.1420 oraz z 2006r. Nr 45, poz. 319, Nr 104,poz.708, Nr 170,poz.1217 i 1218, Nr 187,poz.1381 i Nr 249,poz.1832) oraz Uchwały
Nr XII/109/07 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyzdroje za pierwsze półrocze oraz zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania planu finansowego jednostek za pierwsze półrocze
zarządza się, co następuje :
§ 1.Ustala się informację o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2007 roku ,
według której:
1/ plan dochodów ogółem po dokonanych zmianach wynosi 30 187 159,83 zł
wykonanie dochodów 13 161 967,00 zł
zgodnie z załącznikiem nr 1 ,
2/ plan wydatków ogółem po dokonanych zmianach wynosi 39 280 352,17 zł
wykonanie wydatków 10 533 143,62 zł
zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 ,
3/ wykonanie wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne
Gminy zgodnie z załącznikiem nr 4,
4/ wykonanie wydatków na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z
funduszy strukturalnych zgodnie z załącznikiem nr 5,
5/ wykonanie przychodów i rozchodów budżetu zgodnie
z załącznikiem nr 6
6/ plan dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu
administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 474 222,00 zł
wykonanie dochodów 753 567,00 zł
zgodnie z załącznikiem nr 7,
7/ plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu
administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 474 222,00 zł
wykonanie wydatków 664 300,51 zł
zgodnie z załącznikiem nr 8,
8/ wykonanie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań wykonywanych na
podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego
zgodnie z załącznikiem nr 9,
9/ zestawienie przychodów i kosztów zakładów budżetowych oraz funduszu celowego
na sumę bilansową 2 172 972,52 zł zgodnie z załącznikiem nr 10 ,
10/ wykonanie dotacji przedmiotowych zgodnie z załącznikiem nr 11,
11/ wykonanie dotacji podmiotowych zgodnie z załącznikiem nr 12,
12/ wykonanie dotacji celowych na zadania własne Gminy realizowane przez podmioty należące i nie należące do sektora finansów publicznych zgodnie z załącznikiem nr 13,
13/ omówienie przebiegu wykonania budżetu gminy wg załącznika nr 14 ,
14/ stan należności wymagalnych wynosi 2 500 784,16 zł zgodnie z załącznikiem nr 15,
15/ stan zobowiązań wynosi 5 531 575,58 zł, w tym wymagalnych 138 752,50 zł zgodnie
załącznikiem nr 16.
§ 2.Informację , o której mowa w § 1 przekazuje się :
Radzie Miejskiej,
Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Szczecinie.
§ 3.Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta .
§ 4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
2
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalaczniki do zarzadzenia nr 165 fin 07 (ZIP, 239.69Kb) | 2007-08-30 09:37:07 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wanda Konarzewska Data wytworzenia:
06 sie 2007
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
30 sie 2007, godz. 09:37
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
30 sie 2007, godz. 09:37