Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 165/FIN/07 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 06 sierpnia 2007 roku w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2007r.


Zarządzenie Nr 165/FIN/07

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 06 sierpnia 2007 roku

w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2007r.

Na podstawie art. 198 ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. finansach publicznych

( DZ.U. Nr 249, poz. 2104;zm.Dz.U. Nr 169, poz.1420 oraz z 2006r. Nr 45, poz. 319, Nr 104,poz.708, Nr 170,poz.1217 i 1218, Nr 187,poz.1381 i Nr 249,poz.1832) oraz Uchwały

Nr XII/109/07 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyzdroje za pierwsze półrocze oraz zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania planu finansowego jednostek za pierwsze półrocze

zarządza się, co następuje :

§ 1.Ustala się informację o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2007 roku ,

według której:

1/ plan dochodów ogółem po dokonanych zmianach wynosi 30 187 159,83 zł

wykonanie dochodów 13 161 967,00 zł

zgodnie z załącznikiem nr 1 ,

2/ plan wydatków ogółem po dokonanych zmianach wynosi 39 280 352,17 zł

wykonanie wydatków 10 533 143,62 zł

zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 ,

3/ wykonanie wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne

Gminy zgodnie z załącznikiem nr 4,

4/ wykonanie wydatków na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z

funduszy strukturalnych zgodnie z załącznikiem nr 5,

5/ wykonanie przychodów i rozchodów budżetu zgodnie

z załącznikiem nr 6

6/ plan dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu

administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 474 222,00 zł

wykonanie dochodów 753 567,00 zł

zgodnie z załącznikiem nr 7,

7/ plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu

administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1 474 222,00 zł

wykonanie wydatków 664 300,51 zł

zgodnie z załącznikiem nr 8,

8/ wykonanie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań wykonywanych na

podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego

zgodnie z załącznikiem nr 9,

9/ zestawienie przychodów i kosztów zakładów budżetowych oraz funduszu celowego

na sumę bilansową 2 172 972,52 zł zgodnie z załącznikiem nr 10 ,

10/ wykonanie dotacji przedmiotowych zgodnie z załącznikiem nr 11,

11/ wykonanie dotacji podmiotowych zgodnie z załącznikiem nr 12,

12/ wykonanie dotacji celowych na zadania własne Gminy realizowane przez podmioty należące i nie należące do sektora finansów publicznych zgodnie z załącznikiem nr 13,

13/ omówienie przebiegu wykonania budżetu gminy wg załącznika nr 14 ,

14/ stan należności wymagalnych wynosi 2 500 784,16 zł zgodnie z załącznikiem nr 15,

15/ stan zobowiązań wynosi 5 531 575,58 zł, w tym wymagalnych 138 752,50 zł zgodnie

załącznikiem nr 16.

§ 2.Informację , o której mowa w § 1 przekazuje się :

  1. Radzie Miejskiej,

  2. Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Szczecinie.

§ 3.Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta .

§ 4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

2


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zalaczniki do zarzadzenia nr 165 fin 07 (ZIP, 239.69Kb) 2007-08-30 09:37:07 0
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wanda Konarzewska

Data wytworzenia:
06 sie 2007

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
30 sie 2007, godz. 09:37

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
30 sie 2007, godz. 09:37