Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 196/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 13 listopada 2008r. w sprawie powołania komisji i opracowania regulaminu do przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje w sprawie wystąpienia Rady Miejskiej w Międzyzdrojach do ministra właściwego do spraw administracji publicznej z wnioskiem o zmianę granic Gminy Międzyzdroje polegającej na przyłączeniu Sołectwa Wisełka w granice administracyjne Gminy Międzyzdroje


Zarządzenie Nr 196/SEK/08

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 13 listopada 2008r.

w sprawie powołania komisji i opracowania regulaminu do przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje w sprawie wystąpienia Rady Miejskiej w Międzyzdrojach do ministra właściwego do spraw administracji publicznej z wnioskiem o zmianę granic Gminy Międzyzdroje polegającej na przyłączeniu Sołectwa Wisełka w granice administracyjne Gminy Międzyzdroje.

Na podstawie art.30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2001r.Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) oraz uchwały Nr VIII/63/07 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 5 kwietnia 2007r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje i uchwały Nr XXXI/301/08 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 6 listopada 2008r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje zarządzam, co następuje:

§ 1. W celu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami powołuję Komisję w składzie:

    1. Przewodniczący - Sekretarz Miasta - Henryk Nogala

    2. Członek komisji - Inspektor ds. Oświaty i Zdrowia - Grażyna Dubako

    3. Członek komisji - Inspektor Spraw Obywatelskich - Ewa Mioduszewska

§ 2.1 Ustala się regulamin Komisji konsultacyjnej powołanej dla przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje wyznaczonych od 02.12.2008r. do 16.12.2008r.

2.2. Regulamin stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik Nr 1

REGULAMIN

pracy Komisji do przeprowadzenia konsultacji

§ 1.1 Komisja do przeprowadzenia konsultacji, zwana dalej „ Komisją” działa w składzie

3 osób.

1.2. Siedziba Komisji mieści się w budynku Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach,

ul. Książąt Pomorskich 5, pok. Nr 6

1.3. Komisja obraduje w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach. Burmistrz

zapewnia obsługę administracyjną i techniczną Komisji.

1.4. Obserwatorem prac Komisji jest wyznaczony przez Radę Miejską jej

Przewodniczący

§ 2. Do zadań Komisji należy:

  1. przygotowanie konsultacji, w tym niezbędnych druków i materiałów do przeprowadzenia konsultacji,

  2. nadzór nad prawidłowym przebiegiem konsultacji,

  3. sporządzenie zestawienia wyników konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje i przedstawienie Burmistrzowi Międzyzdrojów i Radzie Miejskiej w Międzyzdrojach.

  4. podanie do publicznej wiadomości wyników konsultacji w gminie.

§ 3.1 Posiedzenia Komisji zwołuje i prowadzi Przewodniczący Komisji, a w razie jego

nieobecności wybrany przez Komisję przewodniczący posiedzenia.

3.2 O każdorazowym posiedzeniu Komisji zawiadamiany jest obserwator Rady

Miejskiej.

§ 4. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który podpisuje Przewodniczący

Komisji albo przewodniczący posiedzenia.

§ 5.1. Komisja przyjmuje:

  1. ustne i pisemne opinie, wnioski i uwagi zgłoszone przez mieszkańców Gminy Międzyzdroje,

  2. pisemne opinie, wnioski i uwagi skierowane przez mieszkańców Gminy Międzyzdroje do Rady Miejskiej w Międzyzdrojach oraz Burmistrza Międzyzdrojów.

5.2. Komisja rozpatruje przekazane opinie, wnioski i uwagi pod względem formalnym

i merytorycznym.

§ 6. 1. Zestawienie wyników konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje sporządza

się w trzech egzemplarzach, na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXI/301/08 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 6 listopada 2008r.

    1. Zestawienie wyników podpisują wszystkie osoby obecne przy jego sporządzeniu.

    2. Zestawienie wyników konsultacji Przewodniczący Komisji przekazuje Burmistrzowi Międzyzdrojów i Radzie Miejskiej w Międzyzdrojach.

§ 7. Sposób wysyłania kart konsultacyjnych i listów z informacjami :

  1. karty do głosowania zostaną wysłane do wszystkich uprawnionych do głosowania i zameldowanych pod tym samym adresem, w jednej kopercie,

  2. w każdej wysyłanej kopercie umieszcza się jeden list z informacjami.

§ 8.1 Urna, do której należy wrzucić kartę konsultacyjną w dniach od

02.12.2008r. do 16.12.2008r. będzie znajdowała się w holu Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach w godzinach od 7.30 do 15.30. Po godzinach pracy Urzędu, urna będzie przechowywana w monitorowanym, zamkniętym, zabezpieczonym kodami dostępu pomieszczeniu.

    1. Komisyjne otwarcie urny nastąpi w dniu 17 grudnia 2008r.

§ 9 Odbiór kart przychodzących drogą pocztową:

  1. karty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po dniu 22 grudnia 2008r. nie

będą uwzględnione.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewa Mioduszewska

Data wytworzenia:
13 lis 2008

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
26 lis 2008, godz. 09:36

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
26 lis 2008, godz. 09:36