Zarządzenie Nr 196/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 13 listopada 2008r. w sprawie powołania komisji i opracowania regulaminu do przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje w sprawie wystąpienia Rady Miejskiej w Międzyzdrojach do ministra właściwego do spraw administracji publicznej z wnioskiem o zmianę granic Gminy Międzyzdroje polegającej na przyłączeniu Sołectwa Wisełka w granice administracyjne Gminy Międzyzdroje
Zarządzenie Nr 196/SEK/08
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 13 listopada 2008r.
w sprawie powołania komisji i opracowania regulaminu do przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje w sprawie wystąpienia Rady Miejskiej w Międzyzdrojach do ministra właściwego do spraw administracji publicznej z wnioskiem o zmianę granic Gminy Międzyzdroje polegającej na przyłączeniu Sołectwa Wisełka w granice administracyjne Gminy Międzyzdroje.
Na podstawie art.30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2001r.Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) oraz uchwały Nr VIII/63/07 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 5 kwietnia 2007r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje i uchwały Nr XXXI/301/08 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 6 listopada 2008r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje zarządzam, co następuje:
§ 1. W celu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami powołuję Komisję w składzie:
Przewodniczący - Sekretarz Miasta - Henryk Nogala
Członek komisji - Inspektor ds. Oświaty i Zdrowia - Grażyna Dubako
Członek komisji - Inspektor Spraw Obywatelskich - Ewa Mioduszewska
§ 2.1 Ustala się regulamin Komisji konsultacyjnej powołanej dla przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje wyznaczonych od 02.12.2008r. do 16.12.2008r.
2.2. Regulamin stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik Nr 1
REGULAMIN
pracy Komisji do przeprowadzenia konsultacji
§ 1.1 Komisja do przeprowadzenia konsultacji, zwana dalej „ Komisją” działa w składzie
3 osób.
1.2. Siedziba Komisji mieści się w budynku Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach,
ul. Książąt Pomorskich 5, pok. Nr 6
1.3. Komisja obraduje w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach. Burmistrz
zapewnia obsługę administracyjną i techniczną Komisji.
1.4. Obserwatorem prac Komisji jest wyznaczony przez Radę Miejską jej
Przewodniczący
§ 2. Do zadań Komisji należy:
przygotowanie konsultacji, w tym niezbędnych druków i materiałów do przeprowadzenia konsultacji,
nadzór nad prawidłowym przebiegiem konsultacji,
sporządzenie zestawienia wyników konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje i przedstawienie Burmistrzowi Międzyzdrojów i Radzie Miejskiej w Międzyzdrojach.
podanie do publicznej wiadomości wyników konsultacji w gminie.
§ 3.1 Posiedzenia Komisji zwołuje i prowadzi Przewodniczący Komisji, a w razie jego
nieobecności wybrany przez Komisję przewodniczący posiedzenia.
3.2 O każdorazowym posiedzeniu Komisji zawiadamiany jest obserwator Rady
Miejskiej.
§ 4. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który podpisuje Przewodniczący
Komisji albo przewodniczący posiedzenia.
§ 5.1. Komisja przyjmuje:
ustne i pisemne opinie, wnioski i uwagi zgłoszone przez mieszkańców Gminy Międzyzdroje,
pisemne opinie, wnioski i uwagi skierowane przez mieszkańców Gminy Międzyzdroje do Rady Miejskiej w Międzyzdrojach oraz Burmistrza Międzyzdrojów.
5.2. Komisja rozpatruje przekazane opinie, wnioski i uwagi pod względem formalnym
i merytorycznym.
§ 6. 1. Zestawienie wyników konsultacji z mieszkańcami Gminy Międzyzdroje sporządza
się w trzech egzemplarzach, na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXI/301/08 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 6 listopada 2008r.
Zestawienie wyników podpisują wszystkie osoby obecne przy jego sporządzeniu.
Zestawienie wyników konsultacji Przewodniczący Komisji przekazuje Burmistrzowi Międzyzdrojów i Radzie Miejskiej w Międzyzdrojach.
§ 7. Sposób wysyłania kart konsultacyjnych i listów z informacjami :
karty do głosowania zostaną wysłane do wszystkich uprawnionych do głosowania i zameldowanych pod tym samym adresem, w jednej kopercie,
w każdej wysyłanej kopercie umieszcza się jeden list z informacjami.
§ 8.1 Urna, do której należy wrzucić kartę konsultacyjną w dniach od
02.12.2008r. do 16.12.2008r. będzie znajdowała się w holu Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach w godzinach od 7.30 do 15.30. Po godzinach pracy Urzędu, urna będzie przechowywana w monitorowanym, zamkniętym, zabezpieczonym kodami dostępu pomieszczeniu.
Komisyjne otwarcie urny nastąpi w dniu 17 grudnia 2008r.
§ 9 Odbiór kart przychodzących drogą pocztową:
karty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po dniu 22 grudnia 2008r. nie
będą uwzględnione.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ewa Mioduszewska Data wytworzenia:
13 lis 2008
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
26 lis 2008, godz. 09:36
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
26 lis 2008, godz. 09:36