Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 202/SEK/09 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 3 listopada 2009 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.


Zarządzenie Nr 202/SEK/09

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 3 listopada 2009 r.

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego

Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach wprowadza się następujące zmiany:

1/ w § 11 pkt 6 otrzymuje brzmienie:

„6) stanowisko pracy ds. drogownictwa i terenów zielonych.”

2/ § 27 otrzymuje brzmienie:

„§ 27. Do zadań Referatu Infrastruktury Technicznej i Inwestycji należy w szczególności:

1 ) w zakresie ochrony środowiska:

  1. sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań wykonywanych przez Związek Gmin Wyspy Wolin,

  2. realizacja zadań związanych z zaspakajaniem potrzeb gminy w zakresie: wody, kanalizacji i oczyszczalni ścieków,

  3. wydawanie pozwoleń związanych z prowadzeniem gospodarki wodno-    ściekowej,

  4. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem i stosowaniem przepisów o ochronie środowiska przez podmioty do tego zobowiązane,

  5. opracowywanie projektu planu przychodów i wydatków gminnego funduszu ochrony środowiska i nadzorowanie jego realizacji,

  6. wydawanie decyzji i dokonywanie uzgodnień w zakresie zwykłego korzystania ze środowiska,

  7. wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na           realizację przedsięwzięć.

2) w zakresie  gospodarki komunalnej:

  1. rozwiązywanie problemów bezdomnych zwierząt oraz zapewnienie  zbierania, transportu unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt,

  2. dokonywanie uzgodnień i wydawanie opinii w zakresie gospodarki odpadami,

  3. wydawanie decyzji o usunięciu odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania,

  4. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,

  5. wydawanie zezwoleń na wycięcie drzew i krzewów oraz prowadzenie       postępowań administracyjnych związanych z wymierzaniem kar za usuwanie  drzew oraz krzewów bez wymaganego zezwolenia.

3) w zakresie  inwestycji:

  1. planowanie wydatków inwestycyjnych,

  2. przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie procesów inwestycyjno-   remontowych pod względem formalno - prawnym,

  3. egzekwowanie uprawnień w zakresie jakości wykonanych prac, a w szczególności egzekwowanie uprawnień z gwarancji i rękojmi,

  4. planowanie budowy, modernizacji dróg gminnych,

  5. opracowanie projektów planów rozwoju sieci drogowych,

  6. przygotowywanie dokumentacji technicznej dotyczącej wybudowanych urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb naliczenia opłat adiacenckich.

4) w zakresie zamówień publicznych:

  1. prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,

  2. opracowywanie projektów planów zamówień publicznych ,

  3. przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

  4. koordynacja czynności związanych z zawarciem umów,  prowadzenie rejestru umów dla zamówień publicznych o wartości powyżej 14 tysięcy EURO,

  5. współdziałanie z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy i rozporządzeń wykonawczych,

  6. prowadzenie ewidencji planowanych i zrealizowanych zamówień publicznych,

  7. szkolenie pracowników urzędu z zakresu zamówień publicznych.

5) w zakresie drogownictwa i terenów zielonych:

  1. planowanie dotyczące utrzymania i ochrona dróg gminnych,

  2. koordynacja robót w pasie drogowym i wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,

  3. oświetlenie gminne,

  4. opracowywanie projektów remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynieryjnych,

  5. prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych i przepustów,

  6. sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich do GDDKiA,

  7. realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,

  8. utrzymania cmentarzy komunalnych,

  9. utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy, w tym terenów    zielonych.”

§ 2. W Schemacie Struktury Organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, który stanowi Załącznik Nr 1 do załącznika, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia, podległość służbowa Burmistrz, Referat Infrastruktury Technicznej i Inwestycji zmienia się nazwa stanowiska, było „stanowisko pracy ds. drogownictwa i inwestycji” jest „stanowisko pracy ds. drogownictwa i terenów zielonych”.

§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nowińska

Data wytworzenia:
03 lis 2009

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
16 lis 2009, godz. 13:54

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
16 lis 2009, godz. 13:54