Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 239/SEK/2007 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 12 listopada 2007 roku w sprawie powołania komisji stypendialnej w celu rozpatrzenia wniosków o udzielenie stypendium socjalnego


Zarządzenie Nr 239/SEK/2007

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 12 listopada 2007 roku

w sprawie powołania komisji stypendialnej w celu rozpatrzenia wniosków o udzielenie stypendium socjalnego

Na podstawie § 16 ust.1 Uchwały Nr XXIX/285/05 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 18 marca 2005 roku w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym, zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję stypendialną do rozpatrzenia wniosków o udzielenie stypendium socjalnego w formie pomocy rzeczowej o charakterze edukacyjnym, w następującym składzie:

  1. Henryk Nogala - Sekretarz Miasta

  2. Grażyna Dubako - Inspektor ds. Oświaty i Zdrowia

  3. Jacek Kołaczyński - Kierownik Sekcji Diagnostycznej OPS

  4. Iwona Banachowicz - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 1 w Międzyzdrojach

  5. Bogumiła Popko - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wapnicy

  6. Tamara Starachowska - Dyrektor Gimnazjum Nr 1 w Międzyzdrojach

§ 2. Powołuje się na Przewodniczącego Komisji: Pana Henryka Nogalę.

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 126/SOS/OZ/2005 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 16 października 2005 roku w sprawie powołania komisji stypendialnej w celu rozpatrzenia wniosków o udzielenie stypendium socjalnego.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Grażyna Dubako

Data wytworzenia:
12 lis 2007

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
08 sty 2008, godz. 09:53

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
08 sty 2008, godz. 09:53