Zarządzenie Nr 239/SEK/2007 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 12 listopada 2007 roku w sprawie powołania komisji stypendialnej w celu rozpatrzenia wniosków o udzielenie stypendium socjalnego
Zarządzenie Nr 239/SEK/2007
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 12 listopada 2007 roku
w sprawie powołania komisji stypendialnej w celu rozpatrzenia wniosków o udzielenie stypendium socjalnego
Na podstawie § 16 ust.1 Uchwały Nr XXIX/285/05 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 18 marca 2005 roku w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym, zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję stypendialną do rozpatrzenia wniosków o udzielenie stypendium socjalnego w formie pomocy rzeczowej o charakterze edukacyjnym, w następującym składzie:
Henryk Nogala - Sekretarz Miasta
Grażyna Dubako - Inspektor ds. Oświaty i Zdrowia
Jacek Kołaczyński - Kierownik Sekcji Diagnostycznej OPS
Iwona Banachowicz - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 1 w Międzyzdrojach
Bogumiła Popko - Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wapnicy
Tamara Starachowska - Dyrektor Gimnazjum Nr 1 w Międzyzdrojach
§ 2. Powołuje się na Przewodniczącego Komisji: Pana Henryka Nogalę.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 126/SOS/OZ/2005 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 16 października 2005 roku w sprawie powołania komisji stypendialnej w celu rozpatrzenia wniosków o udzielenie stypendium socjalnego.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Grażyna Dubako Data wytworzenia:
12 lis 2007
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
08 sty 2008, godz. 09:53
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
08 sty 2008, godz. 09:53