Zarządzenie Nr 243 /GEO/07 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie przekazania w administrowanie Zakładowi Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach nieruchomości położonej w Międzyzdrojach
Zarządzenie Nr 243 /GEO/07
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 15 listopada 2007r.
w sprawie przekazania w administrowanie Zakładowi Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach nieruchomości położonej w Międzyzdrojach
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457, z 2006 r., Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337 oraz z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974 i Nr 173, poz. 1218), zarządza się , co następuje:
§ 1 .1. Przekazuje się w nieodpłatne administrowanie na okres do 31 grudnia 2008r. Zakładowi Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach nieruchomość będącą własnością Gminy Międzyzdroje, położoną w Międzyzdrojach przy ul. Gryfa Pomorskiego 61b, obręb 19, stanowiącą część działki 100 o pow. 15.638m2, na której urządzony jest Stadion Miejski,
dla której Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą KW Nr15057.
2. Warunki administrowania określi umowa.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 01 stycznia 2008r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Halina Hendzel Data wytworzenia:
15 lis 2007
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
23 lis 2007, godz. 10:44
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
23 lis 2007, godz. 10:44