Zarządzenie Nr 246/OPS/06 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 06 grudnia 2006r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia wywiadu środowiskowego u osób ubiegających się o przyznanie dodatku mieszkaniowego
Zarządzenie Nr 246/OPS/06
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 06 grudnia 2006r.
w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia wywiadu środowiskowego u osób ubiegających się o przyznanie dodatku mieszkaniowego
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591, z 2002r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz.1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz.1203, z 2005r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006r. Nr 17, poz.128 oraz Nr 181, poz. 1337) zarządza się, co następuje
§ 1. W celu sporządzenia wywiadu środowiskowego dla celów przyznawania dodatku mieszkaniowego powołuje się Komisję w składzie:
Przewodniczący Komisji - Małgorzata Dziekan - pracownik socjalny
Członek Komisji - Joanna Bołba - pracownik socjalny
Członek Komisji - Iwona Skórkowska - pracownik socjalny
Członek Komisji - Agnieszka Weissig - pracownik MTBS
Członek Komisji - Robert Hagaj - pracownik Straży Miejskiej
Członek Komisji - Zbigniew Sikora - pracownik Straży Miejskiej
§ 2 . Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach.
§ 3 . Traci moc Zarządzenie Nr 39/GL/2003 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 20.02.2003r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia wywiadu środowiskowego osób ubiegających się o przydzielenie dodatku mieszkaniowego.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marta Trojan Data wytworzenia:
12 gru 2006
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
12 gru 2006, godz. 14:43
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
12 gru 2006, godz. 14:43