Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 248/KSP i OS/06 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 07 grudnia 2006 r. w sprawie ustalenia szczegółowego trybu pracy komisji konkursu na stanowisko dyrektora Międzynarodowego Domu Kultury w Międzyzdrojach ul. Bohaterów Warszawy 20


Zarządzenie Nr 248/KSP i OS/06

Burmistrza Międzyzdrojów

z dnia 07 grudnia 2006 r.

W sprawie ustalenia szczegółowego trybu pracy komisji konkursu na stanowisko dyrektora Międzynarodowego Domu Kultury w Międzyzdrojach ul. Bohaterów Warszawy 20

Na podstawie § 1 i § 4.1 pkt.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury ( Dz.U z dnia 6 lipca 2004 r. Nr 154, poz. 1629) zarządzam , co następuje:

§ 1. Ustala się szczegółowy tryb pracy komisji oraz informację o warunkach organizacyjno-finansowych Międzynarodowego Domu Kultury, stanowiące Załącznik Nr 1 do zarządzenia.

§ 2 Obsługę prac Komisji Konkursowej będzie prowadziła inspektor ds. kultury, sportu, promocji i organizacji społecznych Jadwiga Bober lub w razie jej nieobecności inspektor ds. kadr Mirosława Nowińska.

§ 3 Traci moc Zarządzenie nr 206/PROM/2006 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 19 października 2006r. w sprawie ustalenia regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora Międzynarodowego Domu Kultury w Międzyzdrojach ul. Bohaterów Warszawy 20.

§ 4 Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Konkursowej.

§ 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Nr 248/KSPiOS/06

z dnia 07 grudnia 2006 r.

w sprawie: ustalenia szczegółowego trybu pracy komisji konkursowej

na stanowisko dyrektora Międzynarodowego Domu Kultury

w Międzyzdrojach ul. Boh. Warszawy 20

SZCZEGÓŁOWY TRYB PRACY KOMISJI

KONKURSOWEJ NA DYREKTORA MIĘDZYNARODOWEGO DOMU KULTURY W MIĘDZYZDROJACH.

POSTANOWIENIA OGOLNE

1) Zadaniem komisji jest wyłonienie i przedstawienie Burmistrzowi Międzyzdrojów

jednego kandydata na stanowisko dyrektora Międzynarodowego Domu Kultury, w celu

powołania go na czas określony 1 roku. Po rocznej pracy na stanowisku dyrektora

MDK Organizator dokona oceny merytorycznej pracy wyłonionego kandydata.

Po uzyskaniu pozytywnej oceny istnieje możliwość ustalenia nowych warunków pracy,

zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2) Kandydatura winna zostać przedłożona Burmistrzowi Międzyzdrojów po

rozstrzygnięciu konkursu w terminie 3 dni od daty zakończenia prac komisji

konkursowej.

3) Komisja rozpatruje wszystkie oferty kandydatów na stanowisko dyrektora

Międzynarodowego Domu Kultury, którzy złożyli je w terminie 30 dni od daty

opublikowania w 2 dziennikach o zasięgu regionalnym..

4) Komisja prowadzi prace komisji jeżeli wpłynęła tylko jedna oferta.

5) Komisja decyduje o dopuszczeniu kandydatów do konkursu na podstawie kryteriów

określonych w ogłoszeniu o konkursie . Komisja po wykonaniu powyższego może

przystąpić do postępowania konkursowego.

TRYB ZWOŁYWANIA I PRACY KOMISJI KONKURSOWEJ

1. Posiedzenie komisji zwołuje i prowadzi Przewodniczący Komisji.

2. Posiedzenia komisji odbywają się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach ul. Książąt

Pomorskich 5.

3. Pierwsze posiedzenie komisji odbędzie się w dniu 12.12.2006 r.. o godz.12,00.

4. Komisja pracuje na posiedzeniach w obecności co najmniej 2/3 członków.

5. Wszystkie decyzje zapadają zwykłą większością głosów w głosowaniu jawnym,

z wyłączeniem głosowania nad wyłonieniem kandydata, które odbywają się tajnie.

6. Komisja wyłania kandydata wyłącznie spośród osób, które złożyły dokumenty zgodnie

z treścią ogłoszenia i spełniają wymogi w nim określone.

7. Komisja analizując kandydatury zwraca szczególną uwagę na merytoryczne i praktyczne

przygotowanie kandydata do pełnienia funkcji dyrektora MDK, w tym m.in.:

a) znajomość dotychczasowego funkcjonowania instytucji , prezentację programu działania

MDK oraz jego realność,

b) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie instytucji tj. ustaw: o organizowaniu

i prowadzeniu działalności kulturalnej, o finansach publicznych, o organizowaniu imprez

masowych itp.

c) dotychczasowy dorobek zawodowy,

d) umiejętność zarządzania i organizacji pracy zespołów ludzkich oraz współpracy z innymi

instytucjami i organizacjami twórczymi.

8. Praca komisji odbywa się na posiedzeniach i składa się z etapów.:

Posiedzenie pierwsze odbywa się zgodnie z treścią ogłoszenia.

Etap I - część niejawna .

1. Komisja zapoznaje się z ilością ofert kandydatów na stanowisko dyrektora MDK.

2. W przypadku stwierdzenia, że wpłynęła tylko jedna oferta kandydata na dyrektora

MDK, komisja rozpatruje ofertę i przystępuje do kontynuacji pracy komisji..

3. Po zapoznaniu się z ofertami, komisja podejmuje decyzję o dopuszczeniu do dalszego

etapu lub odmowie dopuszczenia.

Etap I - część jawna.

1. Komisja może poinformować kandydatów, w przypadku ich obecności w Urzędzie

Miejskim o dopuszczeniu do dalszego etapu lub odmowie dopuszczenia.

2. Kandydat, który powziął informację o odmowie dopuszczenia do II Etapu, może złożyć

odwołanie do Burmistrza Międzyzdrojów, w terminie 3 dni od przekazania informacji

kandydatowi, nie później jednak niż do dnia 15.12.2006 r. w sekretariacie Urzędu

Miejskiego w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich 5 .

3. Jeżeli w terminie 3 dni nie wpłynie żadne odwołanie komisja konkursowa może

przystąpić do kontynuacji prac komisji.

Etap II - część jawna

Komisja powiadomi telefonicznie kandydatów o terminie indywidualnych prezentacji kandydatów na stanowisko dyrektora MDK w Międzyzdrojach.

a) kandydaci prezentują członkom komisji treść przedłożonych programów działania

instytucji kultury.

b) udzielają odpowiedzi na pytania komisji konkursowej.

Etap II - część niejawna

1. Dyskusja w gronie członków komisji i głosowanie tajne, w celu wyłonienia kandydata .

2. W przypadku braku rozstrzygnięcia w pierwszym głosowaniu powtarza się głosowanie

eliminując kandydatów, którzy uzyskali najmniejszą ilość głosów. Głosowanie komisja

przeprowadza do skutku.

9. W razie stwierdzenia nieprzydatności na stanowisko dyrektora MDK wszystkich

kandydatów Komisja Konkursowa zwraca się do Burmistrza Międzyzdrojów o ponowne

ogłoszenie konkursu, uzasadniając swoje stanowisko.

10. Z pracy Komisji sporządza się protokół, w którym zawarte są informacje dotyczące:

a) przebiegu i rozstrzygnięcia pierwszego posiedzenia komisji,

b) programów funkcjonowania instytucji kultury zaprezentowanych przez kandydatów

w ofercie oraz w trakcie prezentacji indywidualnej,

c) wyniki głosowania członków komisji,

d) ewentualne wniesienie uwag i zastrzeżenia do pracy Komisji Konkursowej przez jej

członków lub kandydatów,

e) protokół podpisują wszyscy obecni członkowie Komisji Konkursowej.

11. Przewodniczący Komisji przedstawia protokół z wynikiem rozstrzygnięcia o kandydacie

na stanowisko dyrektora instytucji kultury Burmistrzowi Międzyzdrojów w terminie 3 dni

od zakończenia prac Komisji konkursowej.

12. Burmistrz Międzyzdrojów poinformuje pisemnie kandydatów o rozstrzygnięciu konkursu

w terminie 7 dni od daty zakończenia prac komisji konkursowej.

Ustalenia końcowe.

1. Na pierwszym posiedzeniu , po poinformowaniu przez Przewodniczącego Komisji

o złożonych ofertach, członkowie Komisji konkursowej winni złożyć pisemne

oświadczenia, że z żadnym z kandydatów nie są w stosunkach rodzinnych , prawnych

lub innych uniemożliwiających bezstronność i obiektywność w ocenach.

Członek Komisji, który nie złoży w.w oświadczenia automatycznie zostaje wykluczony ze

składu komisji i nie może uczestniczyć w dalszych pracach.

2. Burmistrz Międzyzdrojów może powołać wyłonionego kandydata przez Komisję lub

odmówić powołania i ponownie ogłosić konkurs na dyrektora MDK, jeżeli zajdą istotne

do tego przyczyny.

3. W pracach Komisji Konkursowej udział biorą wyłącznie jej członkowie oraz pracownik

Urzędu Miejskiego - inspektor wyznaczony do jej obsługi oraz kandydaci - zgodnie

z ustalonym porządkiem.

WARUNKI ORGANIZACYJNO - FINANSOWE

DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY

pn. MIĘDZYNARODOWY DOM KULTURY W MIĘDZYZDROJACH.

1.Międzynarodowy Dom Kultury dysponuje nieruchomością zabudowaną przy ul. Bohaterów

Warszawy 20 w Międzyzdrojach - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Międzynarodowy Dom Kultury gospodaruje samodzielnie przydzieloną i nabytą częścią

mienia oraz prowadzi samodzielną gospodarkę posiadanymi środkami, kierując się zasadą

efektywności jej wykorzystania.

3. Międzynarodowy Dom Kultury może zdobywać środki trwałe. Przy zdobywaniu środków

trwałych stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące przedsiębiorstw państwowych.

4. Podstawą gospodarki finansowej Międzynarodowego Domu Kultury jest plan działalności

merytorycznej i finansowej , zatwierdzony przez Organizatora, z zachowaniem wysokości

dotacji podmiotowej.

5. Plan działalności Międzynarodowego Domu Kultury zawiera statutową działalność

instytucji, program działań środowiskowych i kulturalnych, plan usług, plan przychodów

i kosztów, plan remontów i konserwacji środków trwałych oraz plan inwestycji.

6. Międzynarodowy Dom Kultury pokrywa koszty bieżącej działalności i zobowiązania

z uzyskanych przychodów. Przychodami MDK są wpływy z prowadzonej działalności,

w tym: ze sprzedaży składników majątku: ruchomego, z wyjątkiem dóbr kultury

w rozumieniu art. 2 i art. 4 ustawy z dnia 15 lutego 1962 r. o ochronie dóbr kultury oraz

najmu i dzierżawy składników majątkowych , po uregulowaniu prawa władania

nieruchomością, dotacje z budżetu gminy, środki otrzymane od osób fizycznych

i prawnych oraz innych źródeł - pozyskiwanych środków zewnętrznych.

7. Wysokość rocznej dotacji podmiotowej na działalność MDK ustala Rada Miejska

w Uchwale budżetowej.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Marta Trojan

Data wytworzenia:
11 gru 2006

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
11 gru 2006, godz. 12:53

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
11 gru 2006, godz. 12:53