Zarządzenie Nr 250/SEK/07 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 19 listopada 2007 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 53/Sek/07 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.
Zarządzenie Nr 250/SEK/07
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 19 listopada 2007 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 53/Sek/07 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia
20 marca 2007 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
w Międzyzdrojach.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337 oraz z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974 i Nr 173, poz. 1218) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 53/Sek/07 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 20 marca 2007 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach wprowadza się następujące zmiany:
1/ likwiduje się stanowisko radcy prawnego, w związku z tym w § 6 pkt 1 skreśla się ppkt 1: „1. radca prawny -symbol RP”
2/ w § 16 pkt 1 skreśla się ppkt 3.
3/ w § 16 pkt 1 dodaje się ppkt 10, o treści:
„10) dwa samodzielne stanowiska pracy ds. planowania przestrzennego”,
4/ zmienia się treść § 17, który otrzymuje brzmienie:
„§ 17. 1. Zastępca Burmistrza wykonuje zadania powierzone mu przez Burmistrza.
2. Do zadań Zastępcy Burmistrza, o których mowa w ust.1 należy w szczególności nadzór i kierowanie pracą referatu Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa.
5 /skreśla się § 28.
6/ w § 35, pkt 4 otrzymuje brzmienie:
„ 4. Projekty uchwał i zarządzeń wymagają zaopiniowania przez Kancelarię Prawną a gdy dotyczy spraw finansowych również przez Skarbnika Gminy.”
3. Do zadań Zastępcy Burmistrza należy również nadzór nad gminnymi jednostkami organizacyjnymi: Międzyzdrojskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Zakładem Ochrony Środowiska i Zakładem Wodociągów i Kanalizacji.”
§ 2. Schemat Struktury Organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach otrzymuje nowe brzmienie i stanowi Załącznik Nr 1 do załącznika, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik nr 1 do zarzadzenia nr 250 sek 07 (PDF, 725.04Kb) | 2007-12-04 10:29:08 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mirosława Nowińska Data wytworzenia:
19 lis 2007
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
04 gru 2007, godz. 10:29
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
04 gru 2007, godz. 10:29