Zarządzenie Nr 72/SEK/09 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 27 kwietnia 2009 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.
Zarządzenie Nr 72/SEK/09
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 27 kwietnia 2009 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach wprowadza się następujące zmiany:
1/ w § 14 zmienia się treść pkt 2, który otrzymuje brzmienie:
„2. strażnicy miejscy - siedmiu funkcjonariuszy.”
2/ w § 49 zmienia się treść pkt 5 , który otrzymuje brzmienie:
„5. Skargi i wnioski są ewidencjonowane w rejestrze prowadzonym przez pracownika ds. kadr i spraw obywatelskich z zastrzeżeniem, że skargi na działalność Burmistrza i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych są ewidencjonowane w odrębnym rejestrze - przez pracownika ds. obsługi Rady Miejskiej.”
§ 2. W Załączniku Nr 1, w Schemacie Struktury Organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, podległość służbowa - Burmistrz - Komendant Straży Miejskiej, dodaje się 1 etat „Strażnicy Miejscy - 7”.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Henryk Nogala Data wytworzenia:
27 kwi 2009
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
30 kwi 2009, godz. 14:27
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
30 kwi 2009, godz. 14:27