Zarządzenie Nr 8/SEK/10 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 12 stycznia 2010 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.
Zarządzenie Nr 8/SEK/10
Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 12 stycznia 2010 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 153, poz. 1271, Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 i Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457 oraz z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181 poz. 1337 oraz z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, z 2010 r. Nr 157, poz. 1241) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 121/SEK/08 Burmistrza Międzyzdrojów z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach (z późniejszymi zmianami - Zarządzenia Burmistrza Międzyzdrojów: Nr 208/SEK/08 z dnia 20.11.2008 r. Nr 21/SEK/09 z dnia 26.01.2009 r., Nr 72/SEK/09 z dnia 27.04.2009 r., Nr 127/SEK/09 z dnia 6.07.2009 r., Nr 169/SEK/09 z dnia 30.09.2009 r., Nr 202/SEK/09 z dnia 3.11.2009 r.) wprowadza się następujące zmiany:
1/ w § 7 pkt 1 dodaje się ppkt 10 w brzmieniu:
„10) samodzielne stanowisko pracy ds. zamówień publicznych - symbol ZP.”
2/ zmienia się treść § 8, który otrzymuje brzmienie:
„§ 8. 1. Burmistrz może tworzyć inne referaty i samodzielne stanowiska pracy.
2. W celu zapewnienia realizacji przez Urząd zadań o szczególnym znaczeniu dla Gminy, Burmistrz może w drodze zarządzenia, powołać zespół zadaniowy (komisję) lub pełnomocnika. W skład zespołów zadaniowych (komisji) mogą wchodzić pracownicy Urzędu oraz osoby spoza Urzędu.
3/ w § 9 zmienia się treść pkt 5, który otrzymuje brzmienie:
„5) trzy stanowiska pracy ds. finansowych,”
4/ w § 11:
pkt 4 otrzymuje brzmienie:
„4) dwa stanowiska pracy ds. inwestycji,”
wykreśla się pkt 5.
5/ w § 19 pkt 2 dodaje się ppkt 3 w brzmieniu:
„3) samodzielne stanowisko pracy ds. zamówień publicznych.”
6/ w § 27 wykreśla się pkt 4.
7/ po § 35 dodaje się § 35? w brzmieniu:
„ § 35?. Do zadań samodzielnego stanowiska ds. zamówień publicznych należy:
prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
opracowywanie projektów planów zamówień publicznych,
przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
koordynacja czynności związanych z zawarciem umów, prowadzenie rejestru umów dla zamówień publicznych o wartości powyżej 14 tysięcy EURO,
współdziałanie z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy i rozporządzeń wykonawczych,
szkolenie pracowników urzędu z zakresu zamówień publicznych.”
§ 2. Schemat Struktury Organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach otrzymuje nowe brzmienie i stanowi Załącznik Nr 1 do załącznika, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik 1 do zarzadzenia nr 8 sek 10 (PDF, 532.02Kb) | 2010-01-20 14:25:34 | 2 | |
zarzadzenie nr 8 sek 10 (PDF, 738.20Kb) | 2010-01-20 14:25:34 | 1 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mirosława Nowińska Data wytworzenia:
12 sty 2010
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
20 sty 2010, godz. 14:25
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
20 sty 2010, godz. 14:25