Zarządzenie Nr ZP / 185 /2003 Burmistrza Gminy Międzyzdroje z dnia 10 września 2003 w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Zarządzenie Nr ZP / 185 /2003 Burmistrza Gminy Międzyzdroje z dnia 10 września 2003
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, póz. 1591; z 2002r. Nr 23, póz. 220; Nr 62, póz. 558; Nr 113, póz. 984; Nr 153, póz. 1271 i Nr 214, póz. 1806 oraz z 2003r. Nr 80, póz. 717 i Nr 162, póz. 1568) zarządza, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania na wykonanie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest pełnienie funkcji Przedstawiciela Zamawiającego ( Inspektora Nadzoru ) przy „Modernizacji - przebudowie
stadionu miejskiego przy ul. Gryfa Pomorskiego 61b w Międzyzdrojach „ w następującym składzie:
- Marian Matysiak
- Jolanta Spychalska
- Kornela Litra
- Mariusz Wieczorek
1. Przewodniczący Komisji
2. Sekretarz Komisji
3. Członek Komisji
4. Członek Komisji
§ 2. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania, zakończy z dniem podpisania
umowy.
§ 3. Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji Przetargowej.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Trojan Data wytworzenia:
28 sty 2004
Osoba dodająca informacje
Marta Trojan Data publikacji:
28 sty 2004, godz. 16:51
Osoba aktualizująca informacje
Marta Trojan Data aktualizacji:
28 sty 2004, godz. 16:51