Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie

ZAWIADOMIENIE

W  dniu 27 kwietnia 2011 r. o godz. 10.00  w Urzędzie Miejskim, ul Książąt Pomorskich 5, pok. Nr 14, odbędzie się  posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych  Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

Porządek obrad: 

1. Rozpoczęcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie zaproponowanego porządku posiedzenia.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji (4.04.2011 r.).
4. Projekt uchwały w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/22/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy na 2011 rok.
6. Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2011.
8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2011-2024.
9. Projekt uchwały w sprawie sprawozdania z realizacji Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyzdroje.
10. Projekt uchwały w sprawie raportu z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Międzyzdroje.
11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu.
12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (działka nr 84/8 o pow. 15,0405 ha).
13. Projekt uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości.
14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy ( teren kortów tenisowych)
15. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVI/246/08 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 29 maja 2008 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych.
16. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Międzyzdroje z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami działalności pożytku publicznego na rok 2010.
17. Sprawozdanie z działalności prac komisji ds. inwestycji ,,Nowe Centrum”.
18. Sprawozdanie z działalności prac komisji ds. opracowania strategii oświaty w Gminie Międzyzdroje.
19. Sprawozdanie z działalności prac komisji ds. opracowania strategii OPS w Międzyzdrojach.
20. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z kontroli realizacji i prawidłowości wykonania inwestycji pn. rozbudowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Międzyzdrojach.
21. Projekt uchwały w sprawie skargi Pana Waldemara Sękowskiego na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
22. Rozpatrzenie  bieżącej  korespondencji.
23. Zapytania i wolne wnioski.
24. Zakończenie posiedzenia.

PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 oraz z 2002 r. Nr 23, poz. 220 , Nr  62 ,poz. 558, Nr 113, poz. 984 i Nr 153, poz. 1271, Nr 214 poz. 1806 oraz z 2003 r. Nr 80 , poz. 717, nr 162,poz. 1568 oraz z 2004 r.  Nr 102 ,poz. 1055 i Nr 116,poz.1203 i Nr 167,poz.1759 z 2005 r. , Nr 172,poz.1441 i Nr 175,poz.1457 oraz z 2006 r. Nr 17,poz.128  ) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
                                                                                                                         


Przewodniczący Komisji

         Janusz Piłat  


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
18 kwi 2011

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
18 kwi 2011, godz. 12:23

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
18 kwi 2011, godz. 12:23