Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o III Sesji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się w dniu 28 czerwca 2024 r. o godzinie 11.00

Z A W I A D O M I E N I E

 

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 i poz. 721), zawiadamiam Państwa, że zwołuję III Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 28 czerwca 2024 r. o godzinie  11.00

Sesja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1, Sala Obrad Rady Miejskiej, pok. 101-102.

 

Porządek: 

  1. Otwarcie III Sesji RM i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski do porządku  obrad.
  3. Uwagi radnych do protokołu z dnia 7.05.2024 r., 14.06.2024 r.
  4. Interpelacje i zapytania radnych.
  5. Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
  6. Przedstawienie, analiza oraz debata nad raportem o stanie gminy za 2023 rok.
  7. Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Międzyzdrojów wotum zaufania.
  8. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok.
    1. zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania Burmistrza Międzyzdrojów z wykonania budżetu za 2023 rok;
    2. zapoznanie się z informacją o stanie mienia Gminy;
    3. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Międzyzdrojów;
    4. zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego  Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyzdrojach;
    5. dyskusja;
  9. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyzdroje za 2023 r.
  10. Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2023.
  11. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyzdroje w rejonie ulic Zwycięstwa, Ignacego Krasickiego, Światowida, Gryfa Pomorskiego i Placu Neptuna.
  12. Projekt uchwały w sprawie powierzenia reprezentowania Gminy Międzyzdroje w Zgromadzeniu Celowego Związku Gmin R-XXI z siedzibą w Nowogardzie.
  13. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Gminy Międzyzdroje w Zgromadzeniu Celowego Związku Gmin R-XXI z siedzibą w Nowogardzie.
  14. Projekt uchwały w sprawie powołania przedstawicieli do Związku Gmin Wyspy Wolin.
  15. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach.
  16. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
  17. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  18. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  19. Wnioski komisji i radnych.
  20. Wnioski i skargi mieszkańców.
  21. Zakończenie obrad.                                                    

 

Przewodnicząca Rady

Iwona Czyż

 

PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 i poz. 721), zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.  


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
19 cze 2024

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
19 cze 2024, godz. 07:47

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
19 cze 2024, godz. 07:47