Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o LIV Sesji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się w dniu 20 grudnia 2022 roku o godzinie 11:00

Z A W I A D O M I E N I E

 

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561), zawiadamiam Państwa, że zwołuję LIV Sesję Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, która odbędzie się 20 grudnia 2022 roku o godzinie 11:00

Sesja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach przy Placu Ratuszowym 1,  Sala Obrad Rady Miejskiej, pok. 101-102.

 

Porządek: 

  1. Otwarcie LIV Sesji RM i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski do porządku  obrad.
  3. Uwagi radnych do protokołu z dnia 29.11.2022 r.
  4. Interpelacje i zapytania radnych.
  5. Informacja sołtysów w zakresie spraw związanych z sołectwami.
  6. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2023 rok.
  7. Projekt uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2023-2042.
  8. Projekt uchwały w sprawie powierzenia wykonywania zadań własnych Gminy z zakresu gospodarki komunalnej w postaci prowadzenia parkingów niestrzeżonych zlokalizowanych na terenach niebędących drogami publicznymi w spółce ,,Nowe Centrum” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Międzyzdrojach.
  9. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyzdroje na terenie ograniczonym ulicami: Gryfa Pomorskiego, Polną, Adama Wodziczki.
  10. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie i Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2023-2027.
  11. Sprawozdanie Burmistrza Międzyzdrojów z prac między sesjami.
  12. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  14. Wnioski komisji i radnych.
  15. Wnioski i skargi mieszkańców.            
  16. Zakończenie obrad.                                                                

                

Przewodniczący Rady

Jan Węglorz

                                                          

PODSTAWA PRAWNA: W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  (t.j. Dz. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561)  zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.  


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
07 gru 2022

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
07 gru 2022, godz. 10:59

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
07 gru 2022, godz. 10:59