Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

ZAWIADOMIENIE

W  dniu 23 października 2017 r. o godz. 10.00 (poniedziałek) w sali konferencyjnej  Urzędu Miejskiego, ul Książąt Pomorskich 5, odbędzie się posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych  Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

Porządek posiedzenia

1.        Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2.    Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
3.    Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 16.10.2017 r.
4.    Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2017.
5.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVIII/256/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2017 rok.
6.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2017-2035.
7.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 430/3 o pow. 250 m2 przy ul. Cichej).
8.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 60/3 przy ul. Bohaterów Warszawy).
9.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 230/32 o pow. 12 m2 przy ul. Plac Neptuna).
10.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 591/4 o pow. 15 m2 przy ul. Kolejowej).
11.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (dz. Nr 331 o pow. 120 m2 przy ul. Słowiańskiej)
12.    Projekt uchwały  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (lokal mieszkalny nr 2 o pow. użytkowej 77,64 m2,  przy ul. Książąt Pom. 26)
13.    Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania ze skateparku przy ul. Gryfa Pomorskiego 61 b w Międzyzdrojach.
14.    Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których świadczone są usługi hotelarskie.
15.    Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXVIII/265/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15.12.2016 r. w sprawie ustalenia stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
16.    Projekt uchwały w sprawie Raportu z realizacji ,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Międzyzdroje” za lata 2015/2016.
17.    Projekt uchwały w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Międzyzdrojach.
18.    Projekt uchwały w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej nr 2 im. prof. dra Władysława Szafera w Wapnicy w ośmioletnią Szkołę Podstawową nr 2 im. prof. dra Władysława Szafera w Wapnicy.
19.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LVI/551/14 z dnia 24 czerwca 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzyzdroje, obejmującego obszar położony w części wschodniej miasta w obrębie geodezyjnym miasta Międzyzdroje, pomiędzy ul. Turystyczna, Promenada Gwiazd, Campingowa, Zwycięstwa, Gryfa Pomorskiego, Krótka, Ignacego Krasickiego, Książąt Pomorskich, Tadeusza Kościuszki, Tysiąclecia Państwa Polskiego, Romualda Traugutta.
20.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie podziału Gminy Międzyzdroje na stałe obwody głosowania, ustalenia ich granic i numerów oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
21.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Jerzy Mrówczyński).
22.    Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu ,,Zasłużony dla Międzyzdrojów” (Dariusz Traut).
23.    Projekt uchwały w sprawie skargi G.P. oraz K.Cz. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
24.    Projekt uchwały w sprawie skargi Pana R.R. na działalność Burmistrza Międzyzdrojów.
25.    Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
26.    Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
27.    Zakończenie posiedzenia .        


                                         Przewodniczący Rady

                                               Jan Magda

 

 

PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz.446, poz. 1579, poz. 1949)  niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.     


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
20 paź 2017

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
20 paź 2017, godz. 11:26

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
20 paź 2017, godz. 11:26