Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

ZAWIADOMIENIE

W  dniu 23 maja 2017 r. o godz. 10.00 (wtorek) w sali konferencyjnej  Urzędu Miejskiego, ul Książąt Pomorskich 5, odbędzie się posiedzenie Komisji Spraw Komunalnych i Społecznych  Rady Miejskiej w Międzyzdrojach.

Porządek posiedzenia

1.  Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
3. Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 25.04.2017 r.
4. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie  na 2017 rok.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVIII/256/16 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie  uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2017 r.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia  4 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2017-2035.
7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienia nieruchomości ( dz. Nr 121/3 o pow. 24 m2 przy ul. Plażowej).
8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienia nieruchomości (dz. Nr 70/13 o pow. 7,80 m2, nr 70/18 o pow. 21 m2, 70/17 o pow. 7 m2).
9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienia nieruchomości (dz. Nr 70/15 o pow. 4,55 m2, nr. 70/18 o pow. 21 m2, nr 70/17 o pow. 4 m2).
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienia nieruchomości (dz. Nr 591/4 o pow. 15 m2 przy ul. Kolejowej).
11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (dz. Nr 129/2 o pow. 64 m2 przy ul. Jodłowej).
12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (dz. Nr 5/3 o pow. 4m2 przy ul. Zwycięstwa).
13.  Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości ( lokal mieszkalny na dz. Nr 343 przy ul. Książąt Pomorskich)
14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (lokal mieszkalny na dz. Nr 240/1 przy ul. Światowida).
15.  Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek opłat za usunięcie drzew i krzewów.
16.  Projekt uchwały w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
17. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego panu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyzdroje na terenie ograniczonym ulicami: Niepodległości, Gryfa Pomorskiego, Nowomyśliwską, Komunalną.
18. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Promenady Wschodniej w Międzyzdrojach.
19. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej  z kontroli UKS CHROBRY w ramach udzielonych dotacji finansowych za rok  2016.
20. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
21. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
22. Zakończenie posiedzenia . 

                       Przewodniczący Rady

                              Jan Magda

 


PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz.446, poz. 1579, poz. 1949)  niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.    


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
18 maj 2017

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
18 maj 2017, godz. 15:00

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
18 maj 2017, godz. 15:00