Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, które odbędzie się w dniu 20 października 2021 roku o godzinie 12:00
Z A W I A D O M I E N I E
Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, odbędzie się 20 października 2021 r. o godz. 12.00. Komisja odbędzie się w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość.
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
- Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
- Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 14.09.2021 r.
- Rozpatrzenie skargi z dnia 14.09.2021 (data wpływu do Rady Miejskiej 28.09.2021 r.) dot. sposobu karania kierowców w strefie płatnego parkowania.
- Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
- Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
- Zakończenie posiedzenia.
PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2021, poz. 1372), niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący Komisji
Krystian Mazur
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Jakubowska Data wytworzenia:
18 paź 2021
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
18 paź 2021, godz. 07:35
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
18 paź 2021, godz. 07:35