Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, odbędzie się 26 sierpnia 2022 r. o godz. 9.00
Z A W I A D O M I E N I E
Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, odbędzie się 26 sierpnia 2022 r. o godz. 9.00. Komisja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach w Biurze Rady Miejskiej pok. Nr 101-102 przy Placu Ratuszowym 1.
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
- Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
- Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 22.04.2022 r.
- Rozpatrzenie petycji z dnia 22.07.2022 r. w sprawie utworzenia Młodzieżowej Rady Gminy.
- Rozpatrzenie wniosku z dnia 11.08.2022 r. dot. lepszego oznakowania Strefy Płatnego Parkowania.
- Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
- Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
- Zakończenie posiedzenia.
PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561), niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący Komisji
Krystian Mazur
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Jakubowska Data wytworzenia:
23 sie 2022
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
23 sie 2022, godz. 13:38
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
23 sie 2022, godz. 13:38