Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, odbędzie się 26 sierpnia 2022 r. o godz. 9.00

Z A W I A D O M I E N I E

 

 Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach,  odbędzie się 26 sierpnia 2022 r. o godz. 9.00. Komisja odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach w Biurze Rady Miejskiej pok. Nr 101-102 przy Placu Ratuszowym 1.

 

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
  3. Uwagi i poprawki radnych do protokołu z dnia 22.04.2022 r.
  4. Rozpatrzenie petycji z dnia 22.07.2022 r. w sprawie utworzenia Młodzieżowej  Rady Gminy.
  5. Rozpatrzenie wniosku z dnia 11.08.2022 r. dot. lepszego oznakowania Strefy Płatnego Parkowania.  
  6. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  7. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  8. Zakończenie posiedzenia.

 

PODSTAWA PRAWA

W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561), niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.

 

Przewodniczący Komisji

Krystian Mazur


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
23 sie 2022

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
23 sie 2022, godz. 13:38

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
23 sie 2022, godz. 13:38