Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 22 lipca 2024 r. o godz. 13.00
Z A W I A D O M I E N I E
Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach, odbędzie się 22 lipca 2024 r. (poniedziałek) o godz. 13.00. Komisja odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach przy ul. Plac Ratuszowy 1, pok. 101-102
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
- Wnioski Radnych do porządku posiedzenia.
- Rozpatrzenie skargi z dnia 27.06.2024 r. (data wpływu do Rady Miejskiej 9.07.2024r.) w sprawie braku reakcji Burmistrza Międzyzdrojów na problem zakłócania ciszy nocnej.
- Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
- Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
- Zakończenie posiedzenia.
PODSTAWA PRAWA
W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609, 721) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodnicząca Komisji
Ewa Trott
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Jakubowska Data wytworzenia:
12 lip 2024
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grądz Data publikacji:
12 lip 2024, godz. 09:31
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grądz Data aktualizacji:
12 lip 2024, godz. 09:31