Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach w dniu 22 lipca 2024 r. o godz. 13.00

Z A W I A D O M I E N I E

 

Informuję, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyzdrojach,  odbędzie się 22 lipca 2024 r. (poniedziałek) o godz. 13.00. Komisja odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach przy ul. Plac Ratuszowy 1, pok. 101-102

 

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Wnioski Radnych do  porządku posiedzenia.
  3. Rozpatrzenie skargi z dnia 27.06.2024 r. (data wpływu do Rady Miejskiej 9.07.2024r.) w sprawie braku reakcji Burmistrza Międzyzdrojów na problem zakłócania ciszy nocnej.
  4. Rozpatrywanie i opiniowanie spraw przekazywanych przez Radę, komisje, Przewodniczącego Rady i członków komisji.
  5. Rozpatrywanie wniosków mieszkańców przedkładanych przez nich osobiście lub za pośrednictwem radnego.
  6. Zakończenie posiedzenia.

 

 

PODSTAWA PRAWA

W myśl art.25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609, 721) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.

 

Przewodnicząca Komisji

Ewa Trott


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Jakubowska

Data wytworzenia:
12 lip 2024

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grądz

Data publikacji:
12 lip 2024, godz. 09:31

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grądz

Data aktualizacji:
12 lip 2024, godz. 09:31