Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o sesji

 Z A W I A D O M I E N I E

Działając na podstawie  art. 20 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o samorządzie Gminnym (Dz.U.2013.594, 645, 1318, z 2014. 379, 1072),  zawiadamiam Państwa, że zwołuję  V Sesję Rady Miejskiej   w Międzyzdrojach, która  odbędzie się   26  lutego  2015 r.  o godz. 10 .00 Miejsce obrad – Sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach

Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Wnioski do porządku  obrad.
3. Uwagi i poprawki Radnych do protokołu z IV Sesji RM w Międzyzdrojach.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i zmian w budżecie na rok 2015 r.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/32/14 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 30 grudnia 2014 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Międzyzdroje na 2015 rok.
8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IV/23/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 4 stycznia 2011 r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyzdroje na lata 2015-2025.
9. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości dofinansowania dla powiatu kamieńskiego w ramach udzielonej dotacji.
10. Projekt uchwały w sprawie opłaty targowej.
11. Projekt uchwały w sprawie funduszu sołeckiego na rok budżetowy 2016.
12. Projekt uchwały w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych – gminnych w granicach administracyjnych Miasta Międzyzdroje.
13. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Międzyzdroje w 2015 r.
14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w trwały zarząd ( przekazuje się na rzecz ZOŚ nieruchomości położonej przy ul. Komunalnej, działki nr 577 o pow. 16.775 m ²).
15. Sprawozdanie Burmistrza z prac między sesjami.
16. Informacja Przewodniczącego Rady w zakresie spraw wniesionych do Rady oraz o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
18. Wnioski komisji i radnych.
19. Wnioski i skargi mieszkańców.
20. Zakończenie obrad.
Informacja o komisjach

1. Komisja Spraw Komunalnych i Społecznych - 24.02.2015 r., godz. 10.00
2. Komisja Rozwoju Gospodarczego i Budżetu -  25.02.2015 r,  godz. 10.00

 

PODSTAWA PRAWNA
W myśl art. 25 ust.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie  gminnym (Dz.U.2013.594, 645, 1318, z 2014. 379, 1072) zawiadomienie stanowi podstawę prawną do zwolnienia radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia brania udziału w pracach organów gminy.

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej
         w Międzyzdrojach
         Jan Magda

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosława Nurkowska

Data wytworzenia:
19 lut 2015

Osoba dodająca informacje

Marta Trojan

Data publikacji:
19 lut 2015, godz. 15:18

Osoba aktualizująca informacje

Marta Trojan

Data aktualizacji:
19 lut 2015, godz. 15:18